Τα 3 βήματα καταπολέμησης του στρες

Η μάχη της καθημερινότητας είναι δύσκολη και ψυχοφθόρα και το Oneman σου δίνει τις απαραίτητες συμβουλές για να αντέξεις την πίεση.
SHARES

Είναι άτιμο πράγμα το στρες. Δεν είναι εύκολο να το αποφύγεις και πολλές φορές σου αφήνει τα σημάδια του εκεί που δεν το περιμένεις. 

Δεν έχουν περάσει άλλωστε παρά μόλις λίγοι μήνες, απ’ το επεισοδιακό καλοκαίρι που βίωσε η χώρα μας και τις μαραθώνιες διαπραγματεύσεις του πρωθυπουργού με τους εταίρους. Η πίεση, το άγχος κι η κούραση εκδηλώθηκαν στο πρόσωπο του Αλέξη Τσίπρα με τη μορφή του επιχείλιου έρπητα, δείχνοντας ότι ακόμα κι οι πολιτικοί ηγέτες είναι κοινοί θνητοί. Κάτι αντίστοιχο άλλωστε είχε συμβεί και με την περίπτωση του Γιώργου Παπανδρέου, ο οποίος επίσης είχε εκδηλώσει έρπη κι είχε δει τα μαλλιά του να ασπρίζουν μέσα σε λίγους μήνες.

Έχει κάποια μαγική ιδιότητα η καρέκλα του Μαξίμου, προκαλώντας επιχείλιο έρπητα και άσπρισμα των μαλλιών στους πρωθυπουργούς αυτής της χώρας; Όχι, ας μην αναζητήσουμε τις αιτίες στη μαγεία και τα βουντού. Η απάντηση βρίσκεται μπροστά στα μάτια μας και δυστυχώς όλοι μας υποφέρουμε λιγότερο ή περισσότερο απ’ αυτήν.

Είναι το στρες αυτό που φθείρει τον καθένα μας, τόσο ψυχολογικά, όσο και σωματικά. Δεν χρειάζεται βλέπεις να είσαι πρωθυπουργός για να αισθανθείς την πίεση να σε καταβάλλει και τον οργανισμό σου να παραδίνεται. Αρκούν και τα καθημερινά άγχη για να κάνουν τη ζημιά.

 

Οι προθεσμίες της δουλειάς, οι οικονομικές υποχρεώσεις, η ερωτική σου ζωή, είναι μερικοί μόνο απ΄τους στρεσογόνους παράγοντες που απειλούν να βλάψουν την υγεία σου. Επειδή το ενδεχόμενο να τα παρατήσεις όλα και να πας να ζήσεις σε ένα έρημο νησί, μακριά από όλα αυτά που σου προκαλούν πίεση, δεν συγκεντρώνει και πολλές πιθανότητες, εμείς θα σου προτείνουμε 3 πολύ απλά βήματα, ώστε να καταπολεμήσεις το καθημερινό στρες.

Βήμα Πρώτο: Βρες το χρόνο και τον τρόπο να αποφορτίζεσαι

 

Φαντάσου το σώμα σου σαν μια μηχανή. Αν η μηχανή αυτή δουλεύει διαρκώς στο φουλ, χωρίς να πατάς ποτέ το μαγικό κουμπί off, κάποια στιγμή θα κλατάρει.

Όταν έρχεσαι καθημερινά αντιμέτωπος με τις προκλήσεις της δουλειάς και την πίεση των υποχρεώσεων, τρέχοντας με τις μηχανές στο “κόκκινο” σαν να μην υπάρχει αύριο, τότε η στιγμή που θα κλατάρεις κι εσύ, δεν βρίσκεται πολύ μακριά. Υπάρχει αύριο κι αυτό φρόντισε να το εκμεταλλευτείς. Βρες χρόνο για τον εαυτό σου, για να ξεκουράζεσαι, να κάνεις πράγματα που σε ευχαριστούν και βοηθάνε το μυαλό να ξεφύγει απ’ τα ατέλειωτα “πρέπει” της ρουτίνας σου.

Για αρχή, εκμεταλλεύσου αυτές τις δύο μαγικές ημέρες που λέγονται Σαββατοκύριακο. Προσπάθησε να μην μεταφέρεις καμία απ΄τις υποχρεώσεις της εβδομάδας μέσα σε αυτές τις 48 ώρες. Φρόντισε ώστε το Σαββατοκύριακό σου να είναι γεμάτο με πράγματα που σε ευχαριστούν και σε ξεκουράζουν.

Βόλτες με τα αγαπημένα σου πρόσωπα, εκδρομές, ακόμα και ξάπλα στον καναπέ, ο καθένας ορίζει το πώς περνάει καλά και γεμίζει το χρόνο του διαφορετικά. Άλλωστε αυτό που πρέπει να ξεκουράσεις πρώτα απ΄ όλα, δεν είναι το σώμα σου, αλλά το μυαλό σου.

Ακόμα και τις ημέρες της δουλειάς όμως, καλό θα είναι να βρίσκεις λίγο χρόνο για να ξεφεύγεις. Μίλα στο τηλέφωνο με τους φίλους σου, κανόνισε ένα ποτό μετά τη δουλειά, πήγαινε μια βόλτα το μεσημέρι για να περπατήσεις, οτιδήποτε θα σε κάνει να αφήσεις έστω και για λίγο τις υποχρεώσεις σου μακριά, ώστε να αφήσεις το μυαλό σου να ηρεμήσει και να σκεφτεί καθαρά.

Αν ήταν motivational poster θα έγραφε: Βρες χρόνο για σένα, είσαι το σπουδαιότερο άτομο στη ζωή σου.

Βήμα Δεύτερο: Ενίσχυσε τον οργανισμό σου με τις απαραίτητες βιταμίνες

 

Το στρες δεν προκαλεί ζημιά μόνο στην εξωτερική σου εμφάνιση, με το άσπρισμα των μαλλιών, τον έρπη και μερικές φορές την εμφάνιση εξανθημάτων και σπυριών, αλλά κάνει ζημιά κι εκεί που δεν φαίνεται, δηλαδή στο νευρικό σου σύστημα και την καρδιά σου. Και το μόνο σίγουρο είναι ότι δεν θέλεις να παίζεις με την κατάσταση της καρδιάς σου.

Το να αποφορτίζεσαι είναι ένα σημαντικό βήμα προς την ηρεμία σου, όμως δεν είναι αρκετό, αφού οι πιθανότητες να εξαφανίσεις εντελώς το στρες απ’ τη ζωή σου είναι ελάχιστες. Είναι οι ρυθμοί κι ο τρόπος ζωής μας τέτοιος που κάτι τέτοιο μοιάζει με ουτοπία.

Αυτό που μπορείς να κάνεις ωστόσο, είναι να θωρακίσεις τον οργανισμό σου ώστε να προστατευτεί απ’ όλες τις βλαβερές επιπτώσεις του άγχους. Ο κατάλληλος σύμμαχος για τον σκοπό αυτό, δεν είναι άλλος από το EVIOL B-Complex, το σύμπλεγμα βιταμινών Β της νέας σειράς συμπληρωμάτων διατροφής της EVIOL. Ένα απ’ τα πολλά αρνητικά άλλωστε των τρελών ρυθμών της καθημερινότητάς σου, είναι το γεγονός πως δεν προλαβαίνεις να φροντίσεις τη διατροφή σου, τρώγοντας συνήθως ό,τι βρεις στο πόδι, στα διαλείμματα απ’ το ένα ραντεβού στο άλλο.

Οι βιταμίνες της EVIOL, αποτελούν το καλύτερο συμπλήρωμα διατροφής, ώστε να απελευθερώσεις στον οργανισμό σου όλη την ενέργεια που χρειάζεται για να αντέξει την καθημερινή μάχη. Παράλληλα, συμβάλλουν στην φυσιολογική λειτουργία του νευρικού σου συστήματος και στη διατήρηση της φυσιολογικής κατάστασης του δέρματος και των μαλλιών, ορθώνοντας απαγορευτικό σε σπυράκια και τρύπες στα μαλλιά.

Αν δεν έχεις πειστεί ήδη για τη χρησιμότητα του EVIOL B-Complex, μάθε ότι το πολύ-εργαλείο αυτό των συμπληρωμάτων διατροφής βοηθά επίσης στη διατήρηση της υγιούς καρδιάς και στην μείωση της κόπωσης.

Σκέψου απλά ότι με κάθε κάψουλα εξασφαλίζεις στον οργανισμό σου έναν πολύτιμο αμυντικό ογκόλιθο που διώχνει μακριά όλους τους κινδύνους απ’ τις συνεχείς επιθέσεις του στρες. Κι όλοι ξέρουμε την σημασία ενός καλού αμυντικού για την επιτυχία μιας ομάδας.

Αν ήταν motivational poster θα έγραφε: Οι σύμμαχοί σου είναι η δύναμή σου.

Βήμα Τρίτο: Κοιμήσου, κοιμήσου, κοιμήσου

 

Για να λειτουργήσει το μυαλό και το σώμα, δεν χρειάζεται μόνο διαλείμματα και βιταμίνες. Απαραίτητη είναι η ξεκούραση και οι πολλές ώρες ύπνου. Προσπάθησε να περιορίσεις όσο μπορείς τα αναίτια ξενύχτια και γίνε κολλητός με το κρεβάτι σου.

Όταν είσαι διαρκώς νυσταγμένος και κουρασμένος, ο δρόμος για τις καθημερινές σου αποστολές μοιάζει ακόμα μεγαλύτερος Γολγοθάς απ’ όσο είναι στην πραγματικότητα και το στρες πολλαπλασιάζεται.

Εξασφάλισε λοιπόν τουλάχιστον 6 με 8 ώρες ύπνου κάθε βράδυ και φρόντισε ο ύπνος αυτός να είναι ποιοτικός κι όχι στον καναπέ με ανοιχτή την τηλεόραση. Πίστεψέ με, όταν ξεκινάς την ημέρα σου ξεκούραστος, γεμάτος ενέργεια κι όρεξη, θα δεις ότι όλα αυτά που σε γεμίζουν πίεση και άγχος καθημερινά θα μοιάζουν πολύ πιο εύκολα και αντιμετωπίσιμα.

Όταν πάλι τα αντιμετωπίζεις γεμάτος νύστα, τότε όχι μόνο δεν θα καταφέρεις να τα φέρεις σε πέρας, αντίθετα θα σε γεμίσουν με ακόμη περισσότερο άγχος το οποίο θα σε κρατάει ξύπνιο τα βράδια. Ένας φαύλος κύκλος στον οποίο δεν θέλεις να μπλέξεις. Κάτι παραπάνω ξέρουν τα μωρά και τα μικρά παιδιά που χρειάζονται ύπνο κι είναι μονίμως χαμογελαστά, χωρίς την παραμικρή έγνοια.

Ακολούθησε το παράδειγμά τους.

Αν ήταν motivational poster θα έγραφε: Ο ύπνος θρέφει τα μωρά και τους νικητές.

 
Share
Follow
comments powered by Disqus
PROMO
Social Man
Newsletter

Το ΟΝΕΜΑΝ επιλέγει και σου στέλνει τα καλύτερα θέματα στο email σου.