Η νέα καμπάνια της Heineken® για την κληρονομιά και την ποιότητα

Η Heineken® αποκαλύπτει τη νέα της ολοκληρωμένη διεθνή καμπάνια 'There’s more behind the star'.
SHARES

Οι καταναλωτές, καλούνται να ανακαλύψουν τις αυθεντικές ιστορίες του προϊόντος, οι οποίες αποτελούν τα θεμέλια μίας εμβληματικής παγκόσμιας μάρκας.

Η καμπάνια, αποτελείται από τρία νέα τηλεοπτικά spots, με πρωταγωνιστή το σταρ του Hollywood Benicio Del Toro, digital περιεχόμενο, καθώς και ενέργειες δημοσίων σχέσεων. Επίσης περιλαμβάνει την ανανέωση της συσκευασίας της, ο σχεδιασμός της οποίας θα αναδεικνύει τις ιστορίες που κρύβονται πίσω από την επιτυχία της Heineken®.

Η καμπάνια θα εστιάσει στην ίδια την μπίρα, την πλούσια κληρονομιά της μάρκας και το ασυναγώνιστο διεθνές της αποτύπωμα. 142 χρόνια μετά τη γέννησή της, η Heineken®, που ξεκίνησε από μία μικρή εταιρεία με βάση το Άμστερνταμ, έφτασε σήμερα να είναι η πιο διεθνής premium lager μπίρα του κόσμου. Είναι διαθέσιμη σε 192 χώρες, ενώ η οικογένεια Heineken διατηρεί ακόμα τον έλεγχο της επιχείρησης. Η εταιρεία μπορεί να έχει μεγαλώσει, ωστόσο η προσήλωση της στην ποιότητα και τη γεύση δε σταμάτησε ποτέ, εξασφαλίζοντας συνέπεια στην τελειότητα και στην εμπειρία του καταναλωτή, από το Λονδίνο ως το Λάγος, και από τη Σιγκαπούρη μέχρι το Σαντιάγο. Αυτό επιτυγχάνεται χάρη στη δεξιοτεχνία και την εμπειρία των Αρχιζυθοποιών της Heineken®.

Ο Gianluca Di Tondo, Global Senior Director της Heineken®, δηλώνει: «Οι καταναλωτές επιθυμούν όλο και περισσότερο να γνωρίζουν τι γίνεται «στα παρασκήνια» σε όλους τους τομείς της ζωής τους. Αυτό περιλαμβάνει ακόμα και τη μπίρα της επιλογής τους. Η Heineken®, έχει πληθώρα αυθεντικών αφηγήσεων που χαρακτηρίζουν την πλούσια ιστορία της και αναδεικνύουν το γιατί παραμένει διαρκώς, τόσο δημοφιλής. Η νέα μας καμπάνια, είναι σχεδιασμένη έτσι ώστε να ενσαρκώσει όλα τα παραπάνω με έναν πρωτότυπο και καινοτόμο τρόπο, χρησιμοποιώντας το πνεύμα εκείνο για το οποίο γίναμε διάσημοι.

Ο Willem van Waesberghe, Αρχιζυθοποιός της Heineken®, σχολιάζει: «Η νέα καμπάνια εμπλέκει τους καταναλωτές στην κληρονομιά της ζυθοποιίας μας και εστιάζει στα ποιοτικά χαρακτηριστικά, που εξασφαλίζουν ότι η υπέροχη γεύση της Heineken® είναι ίδια σε όλο τον κόσμο. Από το μικρό μας ξεκίνημα, μέχρι το σημερινό παγκόσμιο αποτύπωμά μας, μία βασική σταθερά παραμένει απαράλλακτη – η αυθεντική συνταγή της Heineken®. Η δεξιοτεχνία και η πείρα των Αρχιζυθοποιών, εξασφαλίζουν ότι η ποιότητα της μπίρας μας παραμένει το ίδιο υψηλή, όπως ήταν και την πρώτη ημέρα παραγωγής της.»

Πυρήνας της καμπάνιας είναι τα τρία νέα τηλεοπτικά spots, με πρωταγωνιστή τον Benicio Del Toro. Τα χιουμοριστικά spots, παρουσιάζουν τον Del Toro να συγκρίνει αυτά που βρίσκονται πίσω από το δικό του «άστρο», με συγκεκριμένες ιστορίες που βρίσκονται πίσω από το θρυλικό αστέρι της Heineken®. Τα νέα διαφημιστικά, δημιουργήθηκαν από την Publicis Worldwide και γυρίστηκαν σε διάφορες τοποθεσίες στην Βαρκελώνη. Θα κυκλοφορήσουν μαζί με δύο επιπλέον εκδοχές μικρότερης διάρκειας, για τα ψηφιακά μέσα.

 

Share
Follow
 

Τα καλύτερά μας

Κουίζ

Πόσο Βενγκέρ είσαι;

Όταν το πιο γοητευτικό στοιχείο του Αρσέν είναι πια το 'Αλσατός' που τον συνοδεύει, έχουμε ιερό χρέος να τεστάρουμε πόσο του μοιάζεις.

Αυτοκίνητο

Ακόμα πιο Fast, ακόμα πιο Furious!

Ενώ το Fate of the Furious προβάλλεται ήδη στους κινηματογράφους, το ONEMAN κάνει πολυδιάστατο απολογισμό της δημοφιλούς σειράς ταινιών που απενοχοποίησε το ‘αμαρτωλό’ drift.

Best of Network

Πίσω από τα τείχη

Το Sport24.gr επισκέφτηκε τις εγκαταστάσεις της Παιανίας και σας παρουσιάζει την κατάσταση που βρίσκονται σήμερα, μέσα από 8 βίντεο. (VIDEOS)

Ανάμεσα στους "Μύθους"

Το τρίτο του χρυσό και τέταρτο συνολικά μετάλλιο σε ευρωπαϊκό πρωτάθλημα κατέκτησε στους κρίκους ο Λευτέρης Πετρούνιας επιβεβαιώνοντας ότι είναι ο "Μίδας των κρίκων".

Ο Στάθης Ψάλτης της δικής μας εποχής

Ο θάνατος του Στάθη Ψάλτη σημαίνει τον θάνατο των παιδικών μας χρόνων. Οι θύμισες μπαίνουν στο μπαούλο και θα ξαναβγουν όταν ένα καλοκαιρινό μεσημέρι από κάποιο ιδιωτικό κανάλι θα ακουστεί η ατάκα "Κούλα, πολύ κωλόπαιδο ο Κυριάκος". Γράφει ο Σταύρος Καραΐνδρος.

Ένταση στο ΠΑΣΟΚ. Οργή για τον Ανδρουλάκη

Η ΚΕ ενέκρινε με μεγάλη πλειοψηφία την εισήγηση Γεννηματά για τον οδικό χάρτη προς το συνέδριο της Δημοκρατικής Συμπαράταξης, ωστόσο τη συνεδρίαση αμαύρωσε “ανταρσία” στελεχών με πράσινες πηγές να κάνουν λόγο για υπονόμευση της παράταξης

 
comments powered by Disqus
PROMO
Social Man
Newsletter

Το ΟΝΕΜΑΝ επιλέγει και σου στέλνει τα καλύτερα θέματα στο email σου.