PUBLI

Heineken® TALENT LAB: ‘Νέες ιδέες, προσέλθετε’

Η δίψα της Heineken για δημιουργικότητα δεν σταματάει ποτέ.

Μπορεί το 2015, η Heineken να ανακηρύχθηκε Creative Marketer of the Year στο Cannes Lions Festival of Creativity, αυτό ωστόσο δεν σημαίνει ότι επαναπαύθηκε.

Απόδειξη; Το Heineken® TALENT LAB. Ένα πρόγραμμα που σκοπό έχει να δώσει την ευκαιρία σε νέους δημιουργικούς ανθρώπους, να ζήσουν το όνειρό τους & να δημιουργήσουν μια ενέργεια για τη Heineken που θα διεκδικήσει με τη σειρά της ένα βραβείο στο Cannes Lions Festival 2016.

“Ξεκινάμε από «λευκό καμβά» και περιμένουμε να γεμίσει με νέες ιδέες.

Ψάχνουμε νέους 18 έως 25 ετών από τομείς όπως design, copywriting και φωτογραφία ή ακόμα και μουσική, street ή performance art κ.λπ..

Αν είσαι ένας από αυτούς, συνέχισε να διαβάζεις

Ποιος; Πού; Πότε;”

 

Δήλωσε συμμετοχή επισυνάπτοντας το βιογραφικό σου και ένα link με δείγμα της δουλειάς σου (behance, portfolio, video κ.λπ.), για να είσαι ένας από τους 8 φιναλίστ.

Για τους 8 συμμετέχοντες που θα επιλεγούν, θα δημιουργηθεί από ένα βίντεο συμμετοχής το οποίο θα «ταξιδέψει» στο Άμστερνταμ προκειμένου να γίνει, από διεθνώς αναγνωρισμένους επαγγελματίες του χώρου, η τελική επιλογή 2 νικητών από κάθε χώρα.

Τον Σεπτέμβριο, μια ομάδα 10 ατόμων (2 από κάθε χώρα) θα ταξιδέψει στο Άμστερνταμ για μία εβδομάδα, μέσα στην οποία θα κληθούν να ανταπεξέλθουν σε μια μεγάλη δημιουργική πρόκληση: να σκεφτούν και να δημιουργήσουν μια ενέργεια για την Υπεύθυνη Κατανάλωση Heineken, που θα διεκδικήσει βραβείο στο Cannes Lions Festival 2016.