#poiaAmstel? - Στον 'αέρα' η νέα ανατρεπτική καμπάνια της Amstel!

Μέσα από τη νέα της καμπάνια , η Amstel μιλάει με χιούμορ στους ανθρώπους που αγαπάνε την μπίρα, αγκαλιάζει την Do-Ιt-Yourself τάση και αναγνωρίζει... ότι κάθε αρχή και δύσκολη!
SHARES

Αθήνα, Δευτέρα 01 Φεβρουαρίου 2016 – #poiaAmstel? Τολμάει να ρωτήσει η Amstel στη νέα της καμπάνια, δίνοντας το βήμα σε δυο νέους που αγαπούν τη μπίρα και φιλοδοξούν να φτιάξουν τη δική τους. Με χιούμορ, δημιουργικότητα αλλά και αυτοσαρκασμό, η μάρκα εμπνέεται από τους νέους που επιχειρούν να δοκιμάσουν καινούργια πράγματα και μας παρακινεί να κάνουμε όνειρα και να τα κυνηγάμε, ενώ ταυτόχρονα μας θυμίζει ότι η ζυθοποίηση είναι μια πραγματική τέχνη!

"Κάθε αρχή και δύσκολη" μας λέει εμμέσως η Amstel, παρουσιάζοντας τους δύο νέους να αντιμετωπίζουν προκλήσεις στην αρχή της προσπάθειάς τους, αφήνοντας όμως παράλληλα και όλες τις πιθανότητες ανοιχτές! Δίνει έτσι το σύνθημα να συνεχίζουμε την προσπάθεια και να μην το βάζουμε κάτω μέχρι να πραγματοποιήσουμε τα όνειρά μας, όποιες και αν είναι οι αρχικές δυσκολίες.

Το #poiaAmstel είναι η τολμηρή πλευρά της Amstel, εκείνη που παραμένει πάντα ανήσυχη και στηρίζει την εφευρετικότητα. Η νέα καμπάνια αποτελείται από μία σειρά πρωτότυπων διαφημιστικών ταινιών, που θα συνεχίζουν η μία την άλλη, αλλά και διαδραστικών ενεργειών που μας προδιαθέτουν για... ανατρεπτικές εξελίξεις. Μείνετε συντονισμένοι!

#poiaAmstel #dreamBig

Αυτή που αγαπά τα νέα ξεκινήματα –  όσο δύσκολα κι αν είναι – κι όσους τολμούν να αγκαλιάσουν νέες προκλήσεις, με χιούμορ και αυτοσαρκασμό.

Η συνέχεια επί της οθόνης…

 

Share
 

Best of Network

Άλισον Μπέκερ, το τέλος του κόσμου

Πόσο καλός είναι τελικά αυτός ο Άλισον, ο πιο ακριβός τερματοφύλακας όλων των εποχών; Τον πήρε ακριβά η Λίβερπουλ; Ξοδεύει ή όχι ο Κλοπ; Ο Θέμης Καίσαρης έχει τις απαντήσεις.

Δεν του κάνουν οι... γέροι Μπενζεμά και Ντι Μαρία!

Ο ιδιοκτήτης της Νάπολι, Αουρέλιο Ντε Λαουρέντις έχει θέμα με το... ψέμα. Βγήκε στον αέρα ραδιοφωνικής εκπομπής, έπαιξε "αλήθεια ή ψέματα" και... πυροβόλησε τα μίντια της χώρας του, αλλά και τους Ντι Μαρία-Μπενζεμά τους οποίους χαρακτήρισε έτσι πως δεν αρέσει σε κανέναν ποδοσφαιριστή.

"Συμφωνία για Αζάρ"

Το σίριαλ της μεταγραφής του Εντέν Αζάρ λαμβάνει τέλος, με τον επίλογο να γράφεται σε μαδριλένικους υπότιτλους και τη Ρεάλ να αναδεικνύεται νικήτρια στο άτυπο "clasico", δίνοντας 190 εκατ. ευρώ στην Τσέλσι.

 

Τηλεόραση

Γιατί το ‘Sharp Objects’ θα είναι η σειρά του καλοκαιριού

Το 'Sharp Objects' θα κάνει κατάληψη στο καλοκαίρι σου. Αυτοί είναι οι πέντε βασικοί λόγοι.

PROMO
Social Man