Το καινούριο λογότυπο της 24MEDIA

Το μεγαλύτερο δίκτυο Ψηφιακών Μέσων στην Ελλάδα παρουσιάζει τη νέα του εικαστική ταυτότητα, το flower.
SHARES

Το ανανεωμένο λογότυπο δεν αποτελεί μονάχα το εμπορικό σήμα του ομίλου, αλλά έχοντας μετατραπεί πλέον σε σύμβολο, ενσωματώνει μέσα του ολόκληρη τη φιλοσοφία της εταιρίας.

Ο Σταύρος Δρακουλαράκος, CEO του Ομίλου 24MEDIA δήλωσε:

Είμαστε πολύ χαρούμενοι για το νέο μας σύμβολο. Επιλέχθηκε για τα χρώματα, την ενέργεια και την αισιοδοξία του και συμβολίζει τον πολυσυλλεκτικό χαρακτήρα και την πολυεπίπεδη δράση μας. Υπογραμμίζει τη φροντίδα και την προσοχή που δείχνει ο όμιλος μας σε όλα τα brands του, καθώς ένα προς ένα συνδέονται μεταξύ τους και δημιουργούν το όραμα της ομάδας μας.

Το flower αποτελεί την πιο σπουδαία ανανέωση της εταιρικής μας ταυτότητας από την ημέρα που συστηθήκαμε στην αγορά ενώ ταυτόχρονα σηματοδοτεί την αφετηρία μίας καινούριας διαδρομής για τα προϊόντα και τις υπηρεσίες του ομίλου”.

Το σύμβολο και η νέα εικαστική ταυτότητα της 24Media αποτελούν τη δημιουργική σύμπραξη του τμήματος marketing του ομίλου και της Another Circus.

Share
Follow
 

Best of Network

Η νεαρά δίπλα στον Ιαν Ρας;

Πολλά ήταν τα κοντινά πλάνα στην εξέδρα των επισήμων της Λίβερπουλ, κατά την επίτευξη των γκολ των Reds, στον πρώτο ημιτελικό του Champions League, με αντίπαλο τη Ρόμα (5-2).

 
PROMO
Social Man
Newsletter

Το ΟΝΕΜΑΝ επιλέγει και σου στέλνει τα καλύτερα θέματα στο email σου.