ΟΡΝΤΙΝΟ

Η 'Ανουσιότητα του να Ζεις' είναι ό,τι πιο wtf έχεις δει στο θέατρο

Η τελευταία παράσταση της Λένας Κιτσοπούλου αποδομεί το θέατρο που ήξερες και φτιάχνει ένα καινούργιο. Χειρότερο; Καλύτερο; Ποιος θα το πει;

Η σκηνή του Θεάτρου Τέχνης 'Κάρολος Κουν' είχε μόνο έναν καναπέ και ένα τραπεζάκι. Πάνω στο τραπεζάκι υπήρχαν δύο ανοιχτά λάπτοπ, τσιγάρα, περιοδικά και ένα τασάκι αν δεν κάνω λάθος. Κάτω, ήταν στρωμένο ένα χαλί. Οι θέσεις γέμιζαν στην πλατεία. Τελευταίος μπήκε ο Θανάσης Λάλας με την οικογένειά του. Ο Γιάννης Κότσιφας και η Λένα Κιτσοπούλου ανέβηκαν στη σκηνή ντυμένοι όπως αρμόζει σε δυο φίλους που πρόκειται να αράξουν σε έναν καναπέ με καμία διάθεση να αλλάξουν τον κόσμο, τουλάχιστον όχι απόψε. Τα φώτα έσβησαν και άναψαν ξανά όταν οι δυο τους είχαν πάρει θέση στον καναπέ.

Διαβάστε περισσότερα

Immanuel Kant: ένας φιλόσοφος προς αποφυγήν

Σε αντίθεση με την παράσταση που ασχολείται με την ύπαρξη και ζωή του Γερμανού Διαφωτιστή δια -σκηνοθετικής- χειρός Γιάννου Περλέγκα.

Εν πλω και αρόδο. Αρόδο και εν πλω. Το πλοίο κινείται πρόσω ολοταχώς όσο το μυαλό ακινητοποιείται και αφήνεται να το παρασύρει το κύμα. Σε ένα πλωτό «ασθενοφόρο» παπαγαλίας και μνήμης, γνώσης και ανουσιότητας, ο Γιάννος Περλέγκας επιλέγει να συστήσει στο κοινό του Θεάτρου Τέχνης έναν από τους σημαντικότερους Γερμανούς φιλοσόφους του 18ου αιώνα πλαισιομένο από «μακρινούς» συγγενείς και γνωστούς-αγνώστους συνταξιδιώτες.

Διαβάστε περισσότερα

Ο Πλατόνοφ είναι ένας αντιήρωας από κούνια

Μία παιδική χαρά γεμάτη ξι(ε)πα(ε)σμένους ενήλικες που δρουν υπό τις σκηνοθετικές οδηγίες του Ένκε Φεζολλάρι.

Απραξία. Αναισθησία. Βαρεμάρα. Ο Ένκε Φεζολλάρι επιλέγει να μας συστήσει τους ήρωές του μέσα στην απόλυτη άνια. Καθισμένους πάνω σε μία κούνια, με ελάχιστο (αντίστοιχο της διάθεσής τους) φως να συζητούν. Χωρίς να κοιτάζονται. Να γελούν. Γιατί πρέπει να ακουστούν. Να κλαίνε. Για να δουν ότι πράγματι, μπορούν.

Διαβάστε περισσότερα
1 2 3 4
PROMO
Social Man
Newsletter

Το ΟΝΕΜΑΝ επιλέγει και σου στέλνει τα καλύτερα θέματα στο email σου.