WORKOUT

Πώς θα μετατρέψεις το σώμα σου στο απόλυτο μηχάνημα γυμναστικής

Μια προπόνηση χωρίς όργανα που μπορεί να αλλάξει εντυπωσιακά τη σωματοδομή σου.

Tο παρακάτω πρόγραμμα προπόνησης. Θα γυμνάσει τα χέρια σου όπως οι αλτήρες, θα σφίξει το στήθος και τους ώμους όπως μια μπάρα , θα δυναμώσει τα πόδια σου όπως το μηχάνημα πρέσας και θα βελτιώσει τη φυσική σου κατάσταση όπως ένας ακριβός διάδρομος.

Διαβάστε περισσότερα

Μια εκρηκτική προπόνηση για γερά, γυμνασμένα πόδια

Μπορεί να τα παραμελείς, αλλά είναι σημαντικά. Δες το κι έτσι: εδώ θα γυμνάσεις το μισό σου σώμα.

Τα θεμέλια του κορμιού σου πρέπει να τα φροντίζεις με συνέπεια και αφοσίωση. Στην καθημερινότητα, τα πόδια είναι αυτά είναι που δέχονται τη μεγαλύτερη επιβάρυνση και αυτά θα σε προστατεύσουν όταν στραβοπατήσεις ή σκοντάψεις κάπου.

Διαβάστε περισσότερα

Maximum Training: Μία προπόνηση για να ξεπεράσεις τα όρια

Οκτώ συνδυαστικές ασκήσεις για να δοκιμάσεις τη δύναμη και την αντοχή σου και να ανεβάσεις την αθλητική σου ικανότητα.

Ήρθε η ώρα να ανέβουμε επίπεδο και γι αυτό δημιουργήσαμε ένα πρόγραμμα που θα αναβαθμίσει θεαματικά τη φυσική σου κατάσταση. Βασικός σκοπός αυτής της προπόνησης είναι να γυμναστείς σε υψηλούς παλμούς προκειμένου να βελτιώσεις την αερόβια αλλά και την αναερόβια ικανότητά σου.

Διαβάστε περισσότερα

Πώς θα προπονηθείς σαν μαχητής του MMA

Ένα πολύ αθλητικό πρόγραμμα, με ασκήσεις που θα σε ρίξουν κάτω, αλλά θα σε μάθουν να σηκώνεσαι πιο δυνατός.

Οι αθλητές του MMA θεωρούνται δικαίως οι πιο σκληροί αθλητές παγκοσμίως. Για να καταφέρει κάποιος να κάνει νίκες ή έστω να βγάλει δύο γύρους μέσα στο κλουβί, πρέπει να έχει τεχνική, ικανότητες, αλλά και φυσική δύναμη.

Διαβάστε περισσότερα

Η υπερπροπόνηση του Jason Momoa για τον Aquaman

Γίνεται να προσθέσεις όγκο σε ένα ήδη μυώδες κορμί; Γίνεται, αλλά θέλει πόνο.

Ο Momoa έπρεπε να γυμνάζεται 2 ώρες την ημέρα για 6 ημέρες την εβδομάδα. Η προπόνηση του κατά βάση λειτουργικές ασκήσεις με πολλά κιλά.

Διαβάστε περισσότερα

8 ασκήσεις για δυνατούς, γραμμωμένους κοιλιακούς

Μια προπόνηση εστιασμένη στην πιο βασική και πιο 'δύσκολη' μυϊκή ομάδα του σώματός σου.

Τους κοιλιακούς πρέπει να τους δυναμώνεις καθημερινά, γιατί αποτελούν μια από τις πιο βασικές μυϊκές ομάδες του σώματός σου, αφού ενεργοποιούνται με κάθε κίνηση που θα κάνεις.

Διαβάστε περισσότερα

H θεϊκή προπόνηση του Chris Hemsworth για τον Thor

Αυτό είναι το πρόγραμμα ενός θνητού που κατάφερε να γίνει θεός, στην πραγματικότητα.

Ενώ οι κριτικές του 'Thor: Ragnarok' που έρχεται στους κινηματογράφους την Πέμπτη 2/11 το περιγράφουν ως την πιο αστεία και διασκεδαστική ταινία της Marvel έως τώρα, η μεγαλύτερη επιτυχία των ταινιών Thor παραμένει η σούπερ πετυχημένη επιλογή του πρωταγωνιστή.

Διαβάστε περισσότερα
1 2 3 4 5 6 7
Gift Calendar 2017
PROMO
Social Man
Newsletter

Το ΟΝΕΜΑΝ επιλέγει και σου στέλνει τα καλύτερα θέματα στο email σου.