WORKOUT

Πώς θα κάψεις πολύ λίπος στο TRX

Οι ιμάντες θα σε κάνουν να ιδρώσεις και θα σε βοηθήσουν να προετοιμαστείς για το καλοκαίρι.

Έχουμε πολύ καιρό να ασχοληθούμε με ιμάντες προπόνησης TRX. Όλοι μιλάνε γι αυτούς, όλοι έχουν την περιέργεια να κάνουν αλλά δυστυχώς δεν είναι πολλοί αυτοί που τους δουλεύουν σε ρυθμούς και ένταση τέτοια ώστε να πετυχαίνουν μέγιστα αποτελέσματα.

Διαβάστε περισσότερα

Πώς θα γυμναστείς χωρίς να κουνηθείς ούτε εκατοστό

Οι ισομετρικές ασκήσεις θα σου προσφέρουν μια γερή μυϊκή προπόνηση χωρίς καταπόνηση στις αρθρώσεις.

Θα ρωτήσει κάποιος, γιατί να κάνω ένα πρόγραμμα προπόνησης χωρίς κίνηση; Θα απαντήσω ξεκινώντας από τα βασικά: ισομετρική προπόνηση είναι το είδος της προπόνησης που ενεργοποιείς τους μυς χωρίς να ενεργοποιήσεις τις αρθρώσεις.

Διαβάστε περισσότερα

Ασκήσεις κινητικότητας: αυτό που χρειάζεται το σώμα σου σε κάθε προπόνηση

Ήρθε η ώρα να αλλάξεις γνώμη (και πρόγραμμα) για το ζέσταμα.

Γενικά, κυριαρχεί η άποψη ότι για να κάνεις καλό ζέσταμα πρέπει να εκτελέσεις διάφορες διατάσεις. Αρκετές έρευνες τα τελευταία χρόνια, όμως, έχουν αποδείξει ότι αυτό που χρειάζεσαι για μέγιστες επιδόσεις είναι οι ασκήσεις κινητικότητας.

Διαβάστε περισσότερα

8 ασκήσεις για να κάψεις πολύ λίπος σε σύντομο διάστημα

Ένα σύγχρονο πρόγραμμα προπόνησης με αλτήρες.

Το σημερινό πρόγραμμα είναι μια υψηλής έντασης διαλειμματική προπόνηση, ιδανική για να κάψεις λίπος. Το μόνο που θα χρειαστείς - εκτός από κουράγιο και πείσμα - είναι ένα ζευγάρι αλτήρες.

Διαβάστε περισσότερα

Η προπόνηση των 10 ημερών: Ένα σκληρό πρόγραμμα για άμεσες αλλαγές στο σώμα

Θέλεις αποτελέσματα γρήγορα; Ετοιμάσου να ιδρώνεις ακόμα και στον ύπνο σου.

Συνεχίζουμε τα προγράμματα προπόνησης υψηλής έντασης, με μια ολοκληρωμένη μέθοδο που θα εκτοξεύσει τις αθλητικές σου επιδόσεις. Εκτελώντας με το τρόπο που θα σου περιγράψω τις παρακάτω ασκήσεις θα δεις αλλαγή στο σώμα σου και στις επιδόσεις μέσα σε 10 μέρες.

Διαβάστε περισσότερα

Μπορείς να βγάλεις την προπόνηση ενός επαγγελματία αθλητή;

Ένα πρόγραμμα ασκήσεων με υψηλό βαθμό δυσκολίας για να αξιολογήσεις το επίπεδο της φυσικής σου κατάστασης.

Το πρόγραμμα έχει τη μορφή διαλειμματικής προπόνησης. Σκοπός του είναι η καύση λίπους και η βελτίωση της φυσικής κατάστασης. Στην αρχή είναι πιθανό να κουραστείς πολύ γρήγορα, λόγω της δυσκολίας κάποιων ασκήσεων.

Διαβάστε περισσότερα

Η αξεπέραστη προπόνηση του Χιου Τζάκμαν για να γίνει Γούλβεριν

Γιατί εκεί έξω υπάρχουν μυώδη και ογκώδη σώματα και υπάρχει και ο Λόγκαν.

Για να γίνει ο Γούλβεριν και να αποκτήσει το πιο φονικό κορμί στο σύμπαν της Marvel, ο Τζάκμαν χρειάστηκε δύο χρόνια θυσιών και προπόνησης. Τις πρώτες εβδομάδες ξυπνούσε μεταξύ 5-6 το πρωί και γυμναζόταν για περίπου τρεις ώρες.

Διαβάστε περισσότερα
1 2 3 4 5 6 7
PROMO
Social Man
Newsletter

Το ΟΝΕΜΑΝ επιλέγει και σου στέλνει τα καλύτερα θέματα στο email σου.