WORKOUT

Πώς θα φτιάξεις κοιλιακούς χωρίς όργανα

Μια σύγχρονη προπόνηση 8 ασκήσεων για να γραμμώσεις την πιο δύσκολη μυϊκή ομάδα του σώματός σου.

Αυτή την εβδομάδα θα ρίξουμε λίγο την ένταση και θα σου παρουσιάσουμε ένα πρόγραμμα για να γυμνάσεις τον κορμό. Όταν λέμε κορμό εννοούμε κατά βάση τους μυς των κοιλιακών και των ραχιαίων.

Διαβάστε περισσότερα

Πώς θα κάψεις λίπος και θα γραμμωθείς χωρίς όργανα

Μια διαλειμματική αερόβια προπόνηση υψηλής έντασης που μπορείς να την κάνεις παντού, ακόμα και στο σπίτι.

Αυτήν την εβδομάδα θα συνεχίσουμε την λογική των προηγούμενων προπονήσεων, με προγράμματα που μπορούν να εκτελεστούν και στο σπίτι. Η διαφορά στη συγκεκριμένη ρουτίνα είναι ότι θα δουλέψουμε αερόβια διαλειμματικά. Οι 8 ασκήσεις που παρουσιάζονται αποτελούν κομμάτι αερόβιας άσκησης που μπορεί να αναπληρώσει πολύ πιο αποτελεσματικά άλλες αερόβιες ασκήσεις, όπως ο διάδρομος η το ποδήλατο.

Διαβάστε περισσότερα

Πώς θα προπονηθείς σωστά μόνος στο σπίτι (Β' μέρος)

Μυϊκή ενδυνάμωση και βελτίωση της καρδιοαναπνευστικής λειτουργίας με μοναδικό εργαλείο μια μπάρα.

Το σημερινό πρόγραμμα συνεχίζει τη λογική της προηγούμενης εβδομάδας, με ασκήσεις που μπορείς να κάνεις στο σπίτι. Είναι μια αρκετά απαιτητική προπόνηση, η οποία ενεργοποιεί και γυμνάζει όλο το σώμα, βελτιώνει ακόμα και την καρδιοαναπνευστική σου ικανότητα.

Διαβάστε περισσότερα

Πώς θα προπονηθείς σωστά μόνος στο σπίτι

Ένα 40λεπτο πρόγραμμα ασκήσεων χωρίς όργανα και εξοπλισμό.

Για την προπόνηση που παρουσιάζουμε σήμερα το μόνο που θα χρειαστείς είναι ένα ζευγάρι αλτήρες. Ο στόχος είναι να γυμνάσεις όλο σου το σώμα μέσα σε 40 λεπτά περίπου.

Διαβάστε περισσότερα

Βάλε όγκο με το πρόγραμμα προπόνησης του Βιν Ντίζελ

Το πιο αξιαγάπητο ντούκι του Χόλιγουντ συντηρεί και αυξάνει τη μυϊκή του μάζα με ένα σύνολο κλασικών ασκήσεων με μπάρες και αλτήρες.

Μυώδη χέρια, ογκώδες στήθος, μπαλαρισμένο ώμοι. Για να διατηρείται σ' αυτήν την κατάσταση, ο Βιν Ντίζελ γυμνάζεται συστηματικά, 3-4 φορές την εβδομάδα.

Διαβάστε περισσότερα

Ποια είναι η καλύτερη ώρα της μέρας για να πας γυμναστήριο

Πρωί ή βράδυ; Ή μήπως εξαρτάται από το είδος της προπόνησής σου; Εδώ είμαστε για να λύσουμε απορίες.

Πολλές έρευνες υποστηρίζουν ότι αν γυμναστείς το πρωί, πριν ακόμα φας πρωινό τότε θα κάψεις πιο πολύ λίπος. Εν μέρει είναι σωστή αυτή η άποψη, με τη σημαντική υποσημείωση, όμως, ότι το πρωί ο οργανισμός ακόμα δεν έχει ξυπνήσει.

Διαβάστε περισσότερα

Πώς θα κάψεις το λίπος των γιορτών

Οκτώ ασκήσεις που θα σβήσουν από πάνω σου τις υπερβολές των Χριστουγέννων. Τουλάχιστον μέχρι τις επόμενες υπερβολές.

Όπως σε κάθε γιορτινή περίοδο έτσι και σε αυτά τα Χριστούγεννα οι πιο πολλοί από εμάς τίμησαν δεόντως τα πλούσια γεύματα, τα γλυκά και το ποτό. Αυτό σημαίνει πιο πολλά κιλά και φυσικά αύξηση στο σωματικό λίπος. Μην τρελαίνεσαι. Είναι απόλυτα λογικό στις διακοπές να χαλαρώνει τόσο το σώμα όσο και το μυαλό. Ξεκουραζόμαστε για μερικές ημέρες και μετά μπαίνουμε ξανά σε πρόγραμμα. Το μυστικό είναι να μην κάνουμε υπερβολές. Το να πάρεις 2-3 κιλά διορθώνεται. Αν πάρεις όμως 5-7, θα θέλεις πολλούς μήνες για να βρεις τη φόρμα σου.

Διαβάστε περισσότερα
2 3 4 5 6 7 8
PROMO
Social Man
Newsletter

Το ΟΝΕΜΑΝ επιλέγει και σου στέλνει τα καλύτερα θέματα στο email σου.