WORKOUT

Οι πιο αποτελεσματικές προπονήσεις του 2016

Τα trends, οι ασκήσεις και τα προγράμματα που ξεχωρίσαμε τη χρονιά που τελειώνει. Δες τα σαν μια καλή βάση για να χτίσεις το δικό σου πρόγραμμα γυμναστικής του 2017.

Η πιο τίμια σύντομη προπόνηση: 30' και 3 φορές την εβδομάδα αρκούν

Όταν ο χρόνος είναι περιορισμένος, περιορίζεται και η διάρκεια της προπόνησης. Όπως θα δεις, αυτό δεν είναι αναγκαστικά κακό.

Αν είσαι μεθοδικός και προσηλωμένος στο πρόγραμμα μπορείς να γυμναστείς σωστά μέσα σε 30 λεπτά. Τρεις φορές την εβδομάδα σε ένα γυμναστήριο είναι αρκετές για να διατηρείς μια αξιοπρεπέστατη φυσική κατάσταση.

Διαβάστε περισσότερα

Πώς θα παραμείνεις fit στις γιορτές

Μια προπόνηση που θα κάψει το λίπος και θα κάνει στάχτη κουραμπιέδες και μελομακάρονα.

Η προπόνηση αυτής της εβδομάδας στοχεύει να σε ανεβάσει επίπεδο και να κάψεις το λίπος που θα φας στις γιορτές. Προσπάθησε να γυμναστείς 4 φορές την εβδομάδα με το παρακάτω πρόγραμμα και θα εκπλαγείς από το αποτέλεσμα.

Διαβάστε περισσότερα

Μια διαφορετική προπόνηση που θα σε εμπνεύσει

Ο συνδυασμός του functional με το cross training δεν θα σε αφήσει να ξαναβαρεθείς στο γυμναστήριο.

Μια σειρά ασκήσεων οι οποίες - εκτός από το ότι θα γυμνάσουν το σώμα σου - θα σε κάνουν να εκτονωθείς, να παίξεις, να ανταγωνιστείς και, τελικά, να ιδρώσεις περισσότερο απ' όσο οποιοδήποτε άλλο πρόγραμμα.

Διαβάστε περισσότερα

Σώμα πυγμάχου σε λίγους μήνες γίνεται;

Η προπόνηση που μεταμόρφωσε τον Miles Teller στον πρωταθλητή της ταινίας 'Bleed For This'.

Για τις ανάγκες τις ταινίας ο Teller χρειάστηκε να δουλέψει πολύ, τόσο στο μποξ όσο και στο σώμα του. Ακολούθησε ένα αυστηρό πρόγραμμα διατροφής και μια προπόνηση που σκοπό είχε να ρίξει τα επίπεδα του σωματικού του λίπους στο 8-6%.

Διαβάστε περισσότερα

Οκτώ ασκήσεις με μπάρα που γίνονται παντού και πιάνουν παντού

Μια κυκλική προπόνηση που μπορείς να την κάνεις στο σπίτι και θα κάνει δουλειά σε όλες τις μυϊκές ομάδες του σώματός σου.

Η κυκλική προπόνηση είναι μια σειρά από ασκήσεις τις οποίες εκτελείς τη μία μετά την άλλη. Όταν ολοκληρώσεις όλες τις ασκήσεις, δηλαδή το κύκλο, ξεκουράζεσαι για 2-4 λεπτά και μετά επαναλαμβάνεις το ίδιο μοτίβο.

Διαβάστε περισσότερα

Η σκάλα που θα ανεβάσει το επίπεδο της προπόνησής σου

Με 10 λεπτά άσκησης τη μέρα, η σκάλα προπόνησης θα βελτιώσει την ευκινησία, την ταχύτητα και τον συντονισμό των μυών σου. Ανέβα.

Το σημερινό θέμα διαφέρει από τα προηγούμενα κλασικά προγράμματα προπόνησης. Σήμερα θα σου παρουσιάσω ένα εξάρτημα προπόνησης που δεν χρησιμοποιείται στα γυμναστήρια, αλλά το χρησιμοποιούν πολλοί γυμναστές στους αθλητές τους για να αναπτύξουν την νευρομυϊκή συναρμογή.

Διαβάστε περισσότερα
3 4 5 6 7 8 9
PROMO
Social Man
Newsletter

Το ΟΝΕΜΑΝ επιλέγει και σου στέλνει τα καλύτερα θέματα στο email σου.