WORKOUT

Μπορείς να βγάλεις την προπόνηση ενός επαγγελματία αθλητή;

Ένα πρόγραμμα ασκήσεων με υψηλό βαθμό δυσκολίας για να αξιολογήσεις το επίπεδο της φυσικής σου κατάστασης.

Το πρόγραμμα έχει τη μορφή διαλειμματικής προπόνησης. Σκοπός του είναι η καύση λίπους και η βελτίωση της φυσικής κατάστασης. Στην αρχή είναι πιθανό να κουραστείς πολύ γρήγορα, λόγω της δυσκολίας κάποιων ασκήσεων.

Διαβάστε περισσότερα

Η αξεπέραστη προπόνηση του Χιου Τζάκμαν για να γίνει Γούλβεριν

Γιατί εκεί έξω υπάρχουν μυώδη και ογκώδη σώματα και υπάρχει και ο Λόγκαν.

Για να γίνει ο Γούλβεριν και να αποκτήσει το πιο φονικό κορμί στο σύμπαν της Marvel, ο Τζάκμαν χρειάστηκε δύο χρόνια θυσιών και προπόνησης. Τις πρώτες εβδομάδες ξυπνούσε μεταξύ 5-6 το πρωί και γυμναζόταν για περίπου τρεις ώρες.

Διαβάστε περισσότερα

Πώς θα φτιάξεις κοιλιακούς χωρίς όργανα

Μια σύγχρονη προπόνηση 8 ασκήσεων για να γραμμώσεις την πιο δύσκολη μυϊκή ομάδα του σώματός σου.

Αυτή την εβδομάδα θα ρίξουμε λίγο την ένταση και θα σου παρουσιάσουμε ένα πρόγραμμα για να γυμνάσεις τον κορμό. Όταν λέμε κορμό εννοούμε κατά βάση τους μυς των κοιλιακών και των ραχιαίων.

Διαβάστε περισσότερα

Πώς θα κάψεις λίπος και θα γραμμωθείς χωρίς όργανα

Μια διαλειμματική αερόβια προπόνηση υψηλής έντασης που μπορείς να την κάνεις παντού, ακόμα και στο σπίτι.

Αυτήν την εβδομάδα θα συνεχίσουμε την λογική των προηγούμενων προπονήσεων, με προγράμματα που μπορούν να εκτελεστούν και στο σπίτι. Η διαφορά στη συγκεκριμένη ρουτίνα είναι ότι θα δουλέψουμε αερόβια διαλειμματικά. Οι 8 ασκήσεις που παρουσιάζονται αποτελούν κομμάτι αερόβιας άσκησης που μπορεί να αναπληρώσει πολύ πιο αποτελεσματικά άλλες αερόβιες ασκήσεις, όπως ο διάδρομος η το ποδήλατο.

Διαβάστε περισσότερα

Πώς θα προπονηθείς σωστά μόνος στο σπίτι (Β' μέρος)

Μυϊκή ενδυνάμωση και βελτίωση της καρδιοαναπνευστικής λειτουργίας με μοναδικό εργαλείο μια μπάρα.

Το σημερινό πρόγραμμα συνεχίζει τη λογική της προηγούμενης εβδομάδας, με ασκήσεις που μπορείς να κάνεις στο σπίτι. Είναι μια αρκετά απαιτητική προπόνηση, η οποία ενεργοποιεί και γυμνάζει όλο το σώμα, βελτιώνει ακόμα και την καρδιοαναπνευστική σου ικανότητα.

Διαβάστε περισσότερα

Πώς θα προπονηθείς σωστά μόνος στο σπίτι

Ένα 40λεπτο πρόγραμμα ασκήσεων χωρίς όργανα και εξοπλισμό.

Για την προπόνηση που παρουσιάζουμε σήμερα το μόνο που θα χρειαστείς είναι ένα ζευγάρι αλτήρες. Ο στόχος είναι να γυμνάσεις όλο σου το σώμα μέσα σε 40 λεπτά περίπου.

Διαβάστε περισσότερα

Βάλε όγκο με το πρόγραμμα προπόνησης του Βιν Ντίζελ

Το πιο αξιαγάπητο ντούκι του Χόλιγουντ συντηρεί και αυξάνει τη μυϊκή του μάζα με ένα σύνολο κλασικών ασκήσεων με μπάρες και αλτήρες.

Μυώδη χέρια, ογκώδες στήθος, μπαλαρισμένο ώμοι. Για να διατηρείται σ' αυτήν την κατάσταση, ο Βιν Ντίζελ γυμνάζεται συστηματικά, 3-4 φορές την εβδομάδα.

Διαβάστε περισσότερα
3 4 5 6 7 8 9
Gift Calendar 2017
PROMO
Social Man
Newsletter

Το ΟΝΕΜΑΝ επιλέγει και σου στέλνει τα καλύτερα θέματα στο email σου.