Πώς θα μετατρέψεις το σώμα σου στο απόλυτο μηχάνημα γυμναστικής

Μια προπόνηση χωρίς όργανα που μπορεί να αλλάξει εντυπωσιακά τη σωματοδομή σου.
SHARES

Έχουμε αναφέρει πολλές φορές σε αυτή την στήλη ότι το καλύτερο όργανο γυμναστικής είναι στην πραγματικότητα το ίδιο σου το κορμί. Το βάρος του σώματος μπορεί να γίνει ταυτόχρονα οι αλτήρες σου, η μπάρα σου, πρέσα και o διάδρομος σου.

Αν δεν το καταλαβαίνεις τσέκαρε το παρακάτω πρόγραμμα προπόνησης. Θα γυμνάσει τα χέρια σου όπως οι αλτήρες, θα σφίξει το στήθος και τους ώμους όπως μια μπάρα , θα δυναμώσει τα πόδια σου όπως το μηχάνημα πρέσας και θα βελτιώσει τη φυσική σου κατάσταση όπως ένας ακριβός διάδρομος.

(Φωτογραφίες & GIF: Φραντζέσκα Γιαϊτζόγλου-Watkinson)

Μη σε ξεγελάει το ότι δεν χρησιμοποιείς άλλα όργανα, το πρόγραμμα είναι αρκετά δύσκολο και επίπονο. Θα σε κουράσει και θα ανεβάζεις παλμούς. Αν δοκιμάσεις και το κάνεις 3-4 φορές την εβδομάδα σου υπόσχομαι ότι θα δεις εντυπωσιακές αλλαγές τόσο στο κορμί σου, όσο και στην αντοχή σου.

Πώς θα το κάνεις

Το πρόγραμμα αποτελείται από 8 ασκήσεις. Εκτέλεσε την κάθε άσκηση για 40 δευτερόλεπτα και μετά πριν πας στην επόμενη ξεκουράσου για 20 δευτερόλεπτα. Όταν ολοκληρώσεις και τις 8 ασκήσεις, ξεκουράσου για 3 λεπτά. Προσπάθησε να κάνεις 3-4 κύκλους.

Άσκηση #1: Jumping jacks με λυγισμένα πόδια και τεντωμένα χέρια

Προσπάθησε να είσαι συνεχώς σε θέση ημικαθίσματος όταν ανοιγοκλείνεις τα πόδια σου.

Άσκηση #2: Κίνηση ορειβάτη με ένα χέρι

Η άσκηση θέλει καλή ισορροπία, οπότε προσπάθησε να σφίγγεις συνεχώς την κοιλιά σου. Κάνε ένα σετ με κάθε χέρι.

Άσκηση #3: Jumping Jacks με κάθισμα

Προσπάθησε να κλείνεις τελείως τα πόδια, να λυγίζεις τα γόνατα και να πιάνεις με τα χέρια τα πόδια.

Άσκηση #4: Donkey kick side to side

Όταν εκτελείς το τίναγμα των ποδιών φέρε τα πόδια να προσγειωθούν στο πλάι.

Άσκηση #5: Skater Step

Πρέπει να βρεις ένα γρήγορο ρυθμό και να εκτελείς τα πλάγια άλματα με συνεχόμενη κίνηση χεριών.

Άσκηση #6: Crab hop

Είναι αρκετά δύσκολη άσκηση και θέλει εκρηκτική δύναμη και στα 4 άκρα προκειμένου να ξεκολλάς από το πάτωμα.

Άσκηση #7: Donkey kick to stand

Όταν εκτελέσεις το τίναγμα ποδιών προσγειώσου και σήκω όρθιος.

Άσκηση #8: Ανύψωση λεκάνης από πλάγια σανίδα

Πρέπει η κίνηση να γίνεται από το κορμό γι αυτό σφίγγε συνεχώς την κοιλιά σου. Κάνε ένα σετ από κάθε πλευρά.

> Ευχαριστούμε για τη φιλοξενία το Oxygen Fitness. Διεύθυνση: Λ. Αμφιθέας 152. Τηλ: 2109843711).

> Ακολούθησε τον Βαγγέλη Πολυμερόπουλο στο Instagram (@vpolimero) για περισσότερες ασκήσεις και περισσότερη έμπνευση.

Share
Follow
 

Τα καλύτερά μας

Μεγάλα Κείμενα

Δολοφονία Γρηγορόπουλου: 9 χρόνια που δεν μας έμαθαν τίποτα

Όποιο κι αν ήταν το νόημα που έπρεπε να κατανοηθεί μετά τη δολοφονία του Αλέξανδρου Γρηγορόπουλου από τον Επαμεινώνδα Κορκονέα στις 6 Δεκεμβρίου 2008 στα Εξάρχεια, είναι ισχυρή η πιθανότητα να μην έχει κατανοηθεί.

Best of Network

Μήπως ήρθε η ώρα της επιστροφής του Τουρέ;

Tα λόγια που είχε πει ο Γιάγια Τουρέ πριν επτά χρόνια, επανέλαβε δύο χρόνια αργότερα και μπορεί να αποδειχθούν... προφητικά, το συμβόλαιό του που λήγει το καλοκαίρι, η απροθυμία να συνεχίσει στην Σίτι και η κατάλληλη στιγμή που μπορεί να έχει φτάσει για τον 34χρονο Ιβοριανό χαφ.

 
Gift Calendar 2017
PROMO
Social Man
Newsletter

Το ΟΝΕΜΑΝ επιλέγει και σου στέλνει τα καλύτερα θέματα στο email σου.