STYLE

Όταν σαλπάρεις με την Moët, σαλπάρεις με την περιπέτεια

Το δίδυμο Μάντης – Καγιαλής οδήγησε την “Glamarama” στα νερά των Σπετσών χαρίζοντας μαγικές στιγμές στην Spetses Classic Yacht Reggata.

Είναι ξεχωριστή η αίγλη που δίνει η Moët & Chandon τα τελευταία χρόνια στον θρυλικό αγώνα των Σπετσών. Κι αυτό γιατί έχει δέσει αρμονικά τόσο με το event και την φιλοσοφία του, όσο και με τον κόσμο της ιστιοπλοϊας, ο οποίος έμαθε να δίνει κάθε χρόνο ραντεβού και με τη δροσερή αλλά και γεμάτη γεύση αυτής της υπέροχης σαμπάνιας.

Πολλοί αγναντεύουν τα ιστιοπλοϊκά από το μπαλκόνι του Poseidonion, κρατώντας στο χέρι ένα ποτήρι Moët & Chandon. Κάποιοι όμως βρίσκονται μέσα στα κλασικά σκάφη ιστιοπλοΐας και παλεύουν αντιμέτωποι με τις καιρικές συνθήκες για να διεκδικήσουν μια θέση στον ήλιο των νικητών. Και τι ξεχωριστή τιμή η νίκη σε έναν τόσο κομψό και συνάμα αρχοντικό αγώνα.

 

Η επιτομή της σπάνιας κομψότητας, η παλαίωση, η διπλή ζύμωση πείσματος και πειθαρχίας, όπως και η απαράμιλλη ομορφιά της ανταγωνιστικής συγκίνησης δεν θέτουν μόνο τις βάσεις ηθικής ενός εκ των ωραιότερων αγώνων της Μεσογείου, αλλά και εκείνες της κορυφαίας σαμπάνιας του κόσμου.

Τα ωραιότερα και σπουδαιότερα παραδοσιακά σκάφη συναντήθηκαν στον Αργοσαρωνικό πριν μερικές εβδομάδες για 8η χρονιά, με αφορμή τη Spetses Classic Yacht Reggata. Και η Moët & Chandon ως περήφανος Χρυσός Χορηγός, πρόσθεσε μερικά ακόμη ναυτικά μίλια στη μακρόχρονη ιστορία της ως λάτρης και υποστηρικτής του συναρπαστικού κόσμου της ιστιοπλοΐας.

 

Αυτή τη χρονιά ωστόσο, η Moët & Chandon άνοιξε τα πανιά της και έβαλε πλώρη μαζί με τους Ολυμπιονίκες Παύλο Καγιαλή και Παναγιώτη Μάντη για μια θέση στο βάθρο, με το κομψότατο σκάφος Glaramara – το δίδυμο σκάφος του ιστορικού Amokura του 1939, ένα ζωντανό κομμάτι ιστορίας και απαράμιλλης ομορφιάς, που ναυπηγήθηκε το 1947 και σχεδιάστηκε από τον θρυλικό Frederick Shepard.

 

Η Glaramara χτίστηκε στην μετά-πολεμική Αγγλία στο φημισμένο ναυπηγείο των αδερφών Μούντις για λογαριασμό του αρχιπλοιάρχου ΒΝ και υπασπιστή του Βασιλέως Γεωργίου ΣΤ΄της Αγγλίας. Ο ναυπηγός του, Frederick Shepard. αρχικά αρνήθηκε να σχεδιάσει ένα νέο κότερο όντας συνταξιούχος. Το πάθος του αρχιπλοιάρχου και η αγάπη του για την σχεδιαστική πραότητα του Shepard τον μετέπεισαν. Ο Shepard βγήκε από την σύνταξη, σχεδίασε και επίβλεψε το κτίσιμο του σκάφους και κατόπιν ξανά-συνταξιοδοτήθηκε. Η Glaramara, πέρασε τα πρώτα χρόνια της ζωής της γνωρίζοντας τις ακτές της Τανγκέρης, τις Βαλεαρικές νήσους, την Κυανή Ακτή, το Γιβραλτάρ, και τη Μάλτα. Τα ειρηνικά ταξίδια της δε κράτησαν πολύ. Μια ξαφνική ρευματοειδή αρθρίτιδα ανάγκασε τον αρχιπλοίαρχο να πουλήσει την Glaramara και να εγκαταλείψει την θάλασσα που έζησε όλη τη παραγωγική ζωή του για πάντα.

 

Ο νέος ιδιοκτήτης της δεν την άφησε να ξεκουραστεί για πολύ Με νέο της σπίτι το Αιγαίο, αλώνισε τις Ελληνικές θάλασσες για κρουαζιέρες με την οικογένεια του και για αγώνες με το ιστιοπλοϊκό του πλήρωμα, υποστηρίζοντας από την αρχή τα Ράλλη Αιγαίου. Ο σημερινός του ιδιοκτήτης, συνεχίζει την αγωνιστική παράδοση του πατέρα του.

Αυτό το σκάφος επέλεξε η Moët & Chandon να υποστηρίξει ενισχύοντας τη μακρόχρονη ιστορία της, ως oίκος του αθλητισμού και του savoir-faire, στον συναρπαστικό κόσμο της ιστιοπλοΐας. Ένα σκάφος με ιστορία, επιτυχίες και τολμηρό πνεύμα, όπως η πιο αγαπημένη σαμπάνια στον κόσμο.

 

Το πανί της Moët & Chandon κυμάτιζε περήφανα στον καλοκαιρινό ελληνικό ήλιο. Κι εμείς δεν έχουμε παρά να ανυπομονούμε να το ξαναδούμε και την επόμενη χρονιά εκεί.