1

SHARES

Για να φτάσεις όμως στον καταναλωτή, πρέπει πρώτα να κερδίσεις τη φήμη, τους γνώστες, την αγορά. Και σε αυτό το επίπεδο οι Ιάπωνες έχουν κάνει εξαιρετική δουλειά.

Share
Follow
 

Best of Network

Οταν ο Κυριάκος δεν έγινε "τσάρος" και... Ρέτσος

Τα δημοσιεύματα που θέλουν την Κρασνοντάρ να ενδιαφέρεται για τον Κυριάκο Παπαδόπουλο θύμισαν την εποχή που ο 26χρονος έχασε την ευκαιρία να γίνει ο πιο ακριβοπληρωμένος Έλληνας ποδοσφαιριστής, αρνούμενος εκατομμύρια ρούβλια του... Σπαλέτι.

 
PROMO
Social Man
Newsletter

Το ΟΝΕΜΑΝ επιλέγει και σου στέλνει τα καλύτερα θέματα στο email σου.