Ανακάλυψε τον κόσμο της Lavazza

Με περισσότερα από 120 χρόνια ιστορίας και πάθους η Ιταλική εταιρεία κερδίζει τους λάτρεις του καφέ στην Ελλάδα με τα εξαιρετικά αρώματα και τη γεύση του
SHARES

Κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης, οι επισκέπτες απόλαυσαν την απόλυτη εμπειρία γευσιγνωσίας καφέ και ανακάλυψαν τον κόσμο της Lavazza, την ιστορία και το όραμά της, σε συνδυασμό με τα εξαιρετικά αρώματα και τη γεύση του!

Το Ιταλικό πάθος στο προσκήνιο

Η ποικιλία των προϊόντων Lavazza έχει τις ρίζες της στο ιταλικό πάθος για τον καφέ. Από τη δημιουργία της πριν από περισσότερα από 120 χρόνια από τον Luigi Lavazza, τέσσερις γενιές της οικογένειας βρίσκονται στο τιμόνι της εταιρείας. Η Lavazza έχει καθιερωθεί ως αναγνωρισμένη διεθνής επωνυμία και τα προϊόντα της διατίθενται προς πώληση σε περισσότερες από 90 χώρες. Η Lavazza είναι παρούσα στην Ελλάδα για περισσότερα από 15 χρόνια και έχει ως στόχο την περαιτέρω ενίσχυση της παρουσίας της στη χώρα.

Η Paola Autiero, Διευθύντρια Marketing της Lavazza για την Ελλάδα, παρουσίασε  στους παρευρισκόμενους την ιστορία της Lavazza αλλά και τη σημασία της ελληνικής αγορά. Πιο συγκεκριμένα, επεσήμανε: «Είμαστε στην ευχάριστη θέση να ενισχύσουμε περαιτέρω την παρουσία μας στην Ελλάδα και να αναπτύξουμε τη σχέση μας με το κοινό, γεγονός που μας επιτρέπει να προβάλλουμε στα μέσα μαζικής ενημέρωσης μία εμπειρία  360° του κόσμου της Lavazza. Η Ελλάδα είναι μια αγορά στρατηγικής σημασίας για τη Lavazza και είμαστε ιδιαίτερα χαρούμενοι που ερχόμαστε όλο και πιο κοντά με τους Έλληνες φίλους μας. Είμαστε υπερήφανοι για τη συνεργασία μας εδώ με την Coca Cola 3E, καθώς μας δίνει τη δυνατότητα να εστιάσουμε στην ελληνική αγορά και την ενισχύσουμε περαιτέρω. Η ποιότητα, η καινοτομία και η δημιουργικότητα είναι αναπόσπαστα μέρη του DNA της Lavazza και αυτό καθιστά τον καφέ Lavazza τόσο μοναδικό».

 

Η εκδήλωση κλιμακώθηκε με την επίδειξη καφέ από τον Mirko Giordano, εκπαιδευτή της Lavazza, ο οποίος ήρθε από το Εκπαιδευτικό Κέντρο της Lavazza στο Τορίνο ειδικά για την περίσταση και  ενθουσίασε τους επισκέπτες με ειδικές συνταγές και  shows που σχετίζονται με τον καφέ. Ο Mirko Giordano παρουσίασε τη μοναδική τεχνογνωσία του Εκπαιδευτικού Κέντρου Lavazza και εξέπληξε τους επισκέπτες με την προετοιμασία του χαβιαριού με καφέ και του pop-corn με καφέ.

Ένα ακόμα ιδιαίτερο στοιχείο της βραδιάς ήταν η παρουσίαση από τον mixologist Θέμο Κοντοδήμα, νικητή του διαγωνισμού #ftiaxeCutty 2018. Ειδικά για την περίσταση ετοίμασε τρία special “coffeetails”- με άλλα λόγια έναν ευφάνταστο συνδυασμό του εξαιρετικού καφέ της Lavazza με γευστικά κοκτέιλ - τα οποία γεύτηκαν όλοι οι παρευρισκόμενοι. Το “Alcoholic Passion Me”, ένα φρουτώδες, πλούσιο σε γεύση κοκτέιλ με κρύο καφέ, το "The Coffetail Spritz" με την ασυναγώνιστη γεύση Aperol σε συνδυασμό με κρύο καφέ και το "Lavazza Martini", όπου το κλασικό μαρτίνι φτάνει στην απόλυτη ιταλική υπεροχή. Οι καλεσμένοι δοκιμάσαν την εξαιρετική ποιότητα του καφέ Lavazza, πλούσιου σε γεύση και άρωμα, μαζί με διάσημα κοκτέιλ και το αποτέλεσμα τους εντυπωσίασε τόσο στην εκτέλεση όσο και τη γεύση.

Στην εκδήλωση συμμετείχαν πολλοί δημοσιογράφοι και bloggers καθώς και διασημότητες όπως οι ηθοποιοί Δανάη Παππά και Μιχάλης Λεβεντογιάννης, οι σχεδιάστριες Άντζυ Ανδριτσοπούλου  και Υβόννυ Ντόστα και το μοντέλο Τζώρτζια  Βαϊνά, που απόλαυσαν στο έπακρο το καφέ Lavazza και τα coffeetails  κατά τη διάρκεια ενός υπέροχου απογεύματος στην αθηναϊκή ριβιέρα!

Οι καλεσμένοι εντυπωσιάστηκαν στο τέλος της εκδήλωσης με τα καλοκαιρινά καπέλα, δημιουργίες της γνωστής σχεδιάστριας παπουτσιών και αξεσουάρ Ντέπυ Μπουρνάζου, η οποία παρουσίασε καπέλα με διάφορα σχέδια Lavazza και πρόσθεσε επιτόπου προσωπικές πινελιές για κάθε καλεσμένο!

#LavazzaGreece   #LavazzaCoffee   #LavazzaLove

 

Share
 

Best of Network

Οι πιθανοί αντίπαλοι ΑΕΚ και ΠΑΟΚ

Ο 1ος προκριματικός γύρος του Champions League ολοκληρώθηκε, με συνέπεια να γίνεται πιο ξεκάθαρο το τοπίο των πιθανών αντιπάλων για ΑΕΚ και ΠΑΟΚ στη διοργάνωση.

Τα νέα ρόστερ και οι ανάγκες του "Big 4"

Το Sport24.gr σας παρουσιάζει τα ρόστερ ΑΕΚ, ΠΑΟΚ, Ολυμπιακού και Παναθηναϊκού όπως έχουν διαμορφωθεί ως σήμερα και τις μεταγραφικές ανάγκες τους πριν την έναρξη της σεζόν.

 
PROMO
Social Man