PUBLI

CruiseInn-Celestyal Cruises: 3 νικητές από τη φετινή κρουαζιέρα επιχειρηματικότητας

Το CruiseInn συνδιοργανώνεται για τρίτη συνεχόμενη χρονιά από το ThinkBiz, τον πρώτο σύλλογο επιχειρηματικότητας στην Ελλάδα με έδρα το Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, και την Celestyal Cruises, τη μοναδική εταιρεία κρουαζιέρας με αφετηρία τα ελληνικά λιμάνια.

Από τις 23 έως τις 29 Ιουνίου φιλοξενήθηκε στο Celestyal Nefeli, το CruiseInn, η πρώτη εν πλω κρουαζιέρα επιχειρηματικότητας, με έμφαση στον Τουρισμό, την Οινογαστρονομία και την Ναυτιλία. Το κρουαζιερόπλοιο επέστρεψε στο λιμάνι του Λαυρίου από όπου είχε ξεκινήσει, έχοντας αναδείξει τις τρεις νικήτριες επιχειρηματικές ιδέες, από αυτές που σχηματίστηκαν κατά τη διάρκεια του διαγωνισμού.

Το CruiseInn συνδιοργανώνεται για τρίτη συνεχόμενη χρονιά από το ThinkBiz, τον πρώτο σύλλογο επιχειρηματικότητας στην Ελλάδα με έδρα το Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, και την Celestyal Cruises, τη μοναδική εταιρεία κρουαζιέρας με αφετηρία τα ελληνικά λιμάνια. Για πρώτη φορά, η κρουαζιέρα του CruiseInn ήταν επταήμερη, και οι συμμετέχοντες είχαν τη δυνατότητα να δουν από κοντά τη Σαντορίνη, τη Σμύρνη, το Ναύπλιο, τα Χανιά, τη Ρόδο, το Τσεσμέ και τη Μύκονο.

Μαζί στο κρουαζιερόπλοιο του CruiseInn βρισκόταν το  What’s Up, το οποίο παρείχε απεριόριστη πρόσβαση στο ίντερνετ κατά τη διάρκεια του ταξιδιού.

Οι νικητές ανακοινώθηκαν σε μια ιδιαίτερη παρουσίαση που έλαβε χώρα εν πλω κατά την τελευταία ημέρα της κρουαζιέρας και πλέοντας από το Τσεσμέ, στο νησί της Μυκόνου. Στην τελετή αυτή παραβρέθηκε η κυρία Δήμητρα Βλάχου, Marketing Manager της Celestyal Cruises, η οποία ως οικοδεσπότης αλλά και μέλος της οργανωτικής επιτροπής, καλωσόρισε τους 30 συμμετέχοντες και συνέβαλε στην επιλογή των νικητήριων ομάδων.

Αναλυτικά, νικήτριες αναδείχτηκαν οι παρακάτω ομάδες:

1. TravelQuest

 

 Βλάχου Δήμητρα (Celestyal Cruises), Γκιόκας Κωνσταντίνος, Αθανασούλιας Γεώργιος, Λαμπροκωστόπουλος Αθανάσιος, Λουμίδη Κορίνα, Αρβανίτη Έυα

Το ΤravelQuest είναι ένα διαδραστικό παιχνίδι το οποίο σκοπεύει να καινοτομήσει στον ταξιδιωτικό κλάδο παρέχοντας μοναδικό περιεχόμενο και ένα μέσο για την αυθεντική τοπική εμπειρία.

2. CruiseTag

 

Καφετζής Μιχάλης, Σκαθαρούδης Χρήστος, Παππάς Άγγελος, Ζούργος Γιώργος, Τζημήκας Δημήτριος

Το CruiseTAG χρησιμοποιεί προηγμένη τεχνολογία  για την εξατομίκευση και την ενίσχυση της εμπειρίας του πελάτη, τη βελτιστοποίηση της διαχείρισης δεδομένων μίας κρουαζιέρας και την αύξηση της ασφάλειας των επιβατών ενός πλοίου.

3. Nymfee

 

Βολάκη Νάντια, Λάβδα Ελένη, Βράκα Σοφία, Τσάπου Ζωή

To Nymfee αποτελεί πλατφόρμα για τη διοργάνωση γαμήλιων εκδηλώσεων σε συγκεκριμένους προορισμούς της Ελλάδας και του εξωτερικού, συνδυάζοντας το ταξίδι, τον τουρισμό και την τελετή. Ακόμη, αναλαμβάνει την σύνδεση επαγγελματιών με τα ενδιαφερόμενα ζευγάρια.

Η Celestyal Cruises απένειμε χρηματικό έπαθλο ύψους 3.500 ευρώ στην νικήτρια ομάδα, ενώ οι ομάδες θα υποστηριχθούν από υπηρεσίες εκπαίδευσης και επιχειρηματικής ανάπτυξης των ιδεών τους από συνεργάτες της διοργάνωσης, όπως το ACEin, το Orange Grove, το International MBA του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών, η isMOOD, η Flashchat, η Moosend, η proto.io, το papaki.gr, η Reframe, η Treasure Lab και η Viral Loops.

Οι ομάδες εργάστηκαν εν πλω για επτά ημέρες, με σκοπό να αναπτύξουν τις ιδέες τους με ένα πλάνο βέλτιστο για τη μελλοντική τους ανάπτυξη. Παράλληλα έλαβαν εκπαίδευση σε ειδικά θεματικά workshops πάνω στο πλοίο και στο τέλος παρουσίασαν τις ιδέες τους σε επιτροπή διεκδικώντας τα έπαθλα. Πριν την αναχώρηση, έλαβε χώρα ειδικό εκπαιδευτικό bootcamp πάνω στο πλοίο. Κατά τη διάρκεια του ταξιδιού οι συμμετέχοντες είχαν τη δυνατότητα να έλθουν σε επαφή με πάνω από 30 επαγγελματίες της βιομηχανίας του τουρισμού, πολλές τοπικές αγορές, αλλά και τουρίστες, μέσα από έναν μόνο επιχειρηματικό διαγωνισμό. Το πρόγραμμα του CruiseInn συνείσφερε στην ενίσχυση των τοπικών επιχειρηματικών κοινοτήτων, τη σύνδεσή τους με το κεντρικό startup οικοσύστημα της χώρας αλλά και την υποστήριξη νέων επιχειρηματιών να συνδεθούν με πολλές αγορές με τους ελάχιστους δυνατούς πόρους.

Μαζί με τους συμμετέχοντες, στο Celestyal Nefeli ανέβηκαν και εξειδικευμένοι μέντορες, από τον κόσμο της επιχειρηματικότητας και των startups, οι οποίοι καθοδήγησαν στα βήματά τους τις ιδέες που σχηματίστηκαν. Πρόκειται για τους Βαγγέλη Ασβεστά, Distribution Account Manager / Cloud & IoT Specialist από τη Cisco, Δάφνη Τσεβρένη, ιδρύτρια της εταιρείας Clio Muse, Δώρα Τραχανά, Business Development and International Collaborations Manager στο ACEin του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών, Κατερίνα Στυλιανίδου και Εύα Μπούζη από την Generation-Y, Θωμά Παπασπύρο CTO της Viral Loops, Ελισσάβετ Αδαμίδου, UX/UI Designer από την Another Circus και Ζωή Νόβακ, Food tourism consultant και project manager στο Aephoria.net.

Το CruiseInn έχει βραβευθεί με Startup Greece Award 2016 και Event Award 2016, καθώς αποτελεί με διαφορά τον απόλυτο “hackathon” επιχειρηματικότητας στην Ελλάδα, συνδυάζοντας ένα εντατικό πρόγραμμα επιχειρηματικής εκπαίδευσης και την απολαυστική εμπειρία διασκέδασης μίας κρουαζιέρας στο Αιγαίo.

Platinum χορηγός του CruiseInn 2017 είναι το What’s Up, το οποίο υποστηρίζει με αυτό τον τρόπο και έμπρακτα την φοιτητική επιχειρηματικότητα και την καινοτομία ανάμεσα στους νέους.

Χορηγοί του CruiseInn είναι οι εταιρείες Cisco Greece, Generation Y, e-food.gr και τα Aldemar Resorts.

Την αιγίδα τους προσφέρουν το Υπουργείο Τουρισμού, ο Δήμος Ρόδου, ο Δήμος Χανίων, ο Δήμος Μυκόνου, ο Δήμος Ναυπλιέων, η Ένωση Εταιρειών Κινητής Τηλεφωνίας, οι Έλληνες Κατασκευαστές Ναυτιλιακού Εξοπλισμού, το Ελληνικό Δίκτυο Επαγγελματιών Πληροφορικής, ο Σύνδεσμος Εταιριών Κινητών Εφαρμογών Ελλάδος, το Πανόραμα Επιχειρηματικότητας και Σταδιοδρομίας και το Blue Growth.

Επιπλέον υποστήριξη προσφέρουν, η Ένωση Λεμβούχων Σαντορίνης, τα ΚΤΕΛ Θήρας, το Mario, το mastihashop, η MECCA, η Apivita, η Elbisco, η GAEA.

Οι διαγωνιζόμενοι εργάστηκαν σε ένα ειδικά διαμορφωμένο σαλόνι με την υποστήριξη της poofomania.gr.

Χορηγοί επικοινωνίας του CruiseInn είναι Η Καθημερινή, το FnB Daily, το Fortune Greece, η HuffPost Greece, το Newmoney, το Oneman, το Kariera.gr, το Rise και ο Best 92,6. Media partners ήταν το επιχειρώ, το GetBusy, το SBC TV, το Portnet, το Startup.gr και το Skywalker. Χορηγοί της διαδικτυακής επικοινωνίας ήταν το It’s Possible, το My Student Pass, το Neolaia, το Neopolis, το StepUp και το Support Business.

Ακολούθησε το CruiseInn στο Facebook, το Twitter και το Instagram.

Let’s Get CruiseInn!