Game of Islands: Δυο νέοι δημιουργούν μια πρωτότυπη τουριστική καμπάνια για την Ελλάδα - News of the brands - News of the brands
 

Game of Islands: Δυο νέοι δημιουργούν μια πρωτότυπη τουριστική καμπάνια για την Ελλάδα

Μαγικές εικόνες από τα ελληνικά νησιά κι ένα έξυπνο concept προσκαλούν τον πλανήτη να ζήσει από κοντά το ελληνικό καλοκαίρι!
SHARES

Τι σχέση μπορεί να έχουν ένας δράκος, μία πόρτα με θέα το Αιγαίο, και το Κάστρο των Ιπποτών στη Ρόδο;

Η απάντηση έχει το όνομα 'Game of Islands'!

Ο Δημήτρης Κανέλλης και η Ελίνα Μακροδημήτρη βρίσκονται πίσω από τη νέα social media καμπάνια με τίτλο 'Game of Islands', η οποία έχει ως βασικό της στόχο να προωθήσει τον ελληνικό τουρισμό στο εξωτερικό.

Τι ακριβώς είναι το Game of Islands;

 

Η καμπάνια βασίζεται στη λογική πως κάθε ένα από τα αμέτρητα ελληνικά νησιά έχει τη δική του χαρακτηριστική ομορφιά, αλλά και τα δικά του ξεχωριστά πολιτισμικά στοιχεία.

Μέσα λοιπόν από τις φωτογραφίες, αλλά και τις ευρηματικές περιγραφές, όποιος λαμβάνει μέρος στο “Game of Islands” ανακαλύπτει όλες τις ιδιαιτερότητες που κάνουν τα ελληνικά νησιά τον απόλυτο καλοκαιρινό προορισμό.

Τα νησιά χωρίζονται στους εξής οίκους, ενώ ο κάθε ένας από αυτούς έχει και το δικό του οικόσημο: House of Cyclades, House of Heptanese, House of North Aegean, House of Dodecanese, House of Sporades και Crete’s Landing. Χαρακτηριστικά, το… 'Crete’s Landing' απεικονίζεται με το Μινώταυρο, ενώ ο “House of Cyclades” έχει ως σήμα του ένα μικρό λευκό σπιτάκι!

Καταγάλανα νερά, αρχαιολογικοί χώροι γεμάτοι ιστορία, αλλά και γεύσεις από όλες τις άκρες του Αιγαίου, του Ιονίου και του Κρητικού πελάγους, αποτελούν ένα μικρό preview για ταξιδιώτες από κάθε γωνιά του πλανήτη που επιθυμούν να μάθουν τι εστί ελληνικό καλοκαίρι και τους φέρνουν ένα βήμα πιο κοντά στο να κλείσουν εισιτήριο για ένα ελληνικό νησί.

 

Το 'Summer is coming', αλλά και τα βασικά μηνύματα της καμπάνιας “All men must diVe” - “All men must visit” απεικονίζονται πάνω σε εντυπωσιακές φωτογραφίες της νησιωτικής Ελλάδας και προσκαλούν τουρίστες από όλο τον κόσμο να «παίξουν» το ελληνικό παιχνίδι των οίκων και φυσικά, να ζήσουν μια αξέχαστη ταξιδιωτική εμπειρία.

Ο κανόνας του παιχνιδιού είναι ένας.

When you visit Greece, you must obey the one and only rule: All men must dive.

Δες περισσότερα στη σελίδα της καμπάνιας στο Facebook & ακολούθησε το Game of Islands στο Instagram:

Facebook, Instagram

Share
Follow
 

Τα καλύτερά μας

Best of Network

H απόφαση πάρθηκε για τον Μπέιλ στη Ρεάλ

Ο κύβος ερρίφθη. Οι μήνες που διανύει ο Γκάρεθ Μπέιλ στη Ρεάλ Μαδρίτης είναι... μετρημένοι, με τον σύλλογο να έχει ήδη αποφασίσει πως ο Ουαλός δεν θα συνεχίσει εκεί τη νέα σεζόν. Πώς οι Μαδριλένοι έφτασαν σε αυτή την απόφαση και ποιο θα είναι το μέλλον του αριστερού εξτρέμ;

 

Ο πόλεμος είναι θέμα ημερών

Μικρές ιστορίες για τυχαίους ανθρώπους από τον Οδυσσέα Ιωάννου.

Πρέπει να ήταν η τελευταία φορά που ρίσκαρε τόσο στη ζωή του. Ή τουλάχιστον έτσι του το είχαν παρουσιάσει. Ήταν Φεβρουάριος του 1996, λίγες μέρες μετά τα Ίμια.

Photos

Η υποψηφιότητα Όσκαρ του 'Mudbound' μέσα από εικόνες

Η Rachel Morrison ('Black Panther') έγινε η πρώτη γυναίκα που προτείνεται για Όσκαρ Φωτογραφίας, για το 'Mudbound: Δάκρυα στο Μισισιπή'. Η ταινία βγαίνει σήμερα στις αίθουσες από την Feelgood κι εδώ ακολουθούν 20 λόγοι για τους οποίους αξίζει να τη δεις στο σινεμά. Είναι άξιος απόγονος της υποψηφιότητας του 'Moonlight' αλλά μετά το 'Moonlight', τι; Και φέτος τα Όσκαρ παίζουν ζωντανά και αποκλειστικά στην COSMOTE TV. Κάνε προθέρμανση για την τελετή που έρχεται στις 4 Μαρτίου, μέσα από το οσκαρικό κανάλι COSMOTE CINEMA OSCARS HD.

Μάθε τα πάντα για φετινά βραβεία
PROMO
Social Man
Newsletter

Το ΟΝΕΜΑΝ επιλέγει και σου στέλνει τα καλύτερα θέματα στο email σου.