«Τa Caprice Παπαδοπούλου έκαναν όλη την Ελλάδα να χορεύει στον ρυθμό των Stavento αποκλειστικά μέσα από τις συσκευασίες τους» - News of the brands - News of the brands
 

«Τa Caprice Παπαδοπούλου έκαναν όλη την Ελλάδα να χορεύει στον ρυθμό των Stavento αποκλειστικά μέσα από τις συσκευασίες τους»

SHARES

Τα αγαπημένα πουράκια των καταναλωτών Caprice Παπαδοπούλου, με το σύνθημα της καμπάνιας Let’s Roll - Let’s Dance κατάφεραν και «σκαρφάλωσαν» στην κορυφή, αφού 2.500.000 μοναδικοί χρήστες εκτέθηκαν σε αυτό μέσα από digital περιβάλλον όπως το Facebook & το Youtube.

Η ενέργεια είχε μεγάλη επιτυχία καθώς για 1η φορά ένα δημοφιλές συγκρότημα δημιούργησε ένα τραγούδι το οποίο ήταν διαθέσιμο μόνο μέσα από το προιόν. Ειδικότερα, ο καταναλωτής αγοράζοντας την αγαπημένη του συσκευασία Caprice Παπαδοπούλου είχε τη δυνατότητα κάνοντας Visual Shazam να ακούσει κατ’αποκλειστικότητα το νέο τραγούδι των Stavento «ΜΕΡΑ ΜΟΥ ΓΕΙΑ ΣΟΥ».

Ο διαγωνισμός που δημιουργήθηκε χωρίστηκε σε 2 φάσεις. Στην 1η φάση, τα Caprice Παπαδοπούλου καλούσαν τους καταναλωτές να ανεβάσουν στο site www.capriceletsroll.gr μια χορευτική τους φωτογραφία προκειμένου να δουν τον εαυτό τους στο βίντεοκλιπ των Stavento «ΜΕΡΑ ΜΟΥ ΓΕΙΑ ΣΟΥ». Επιπλέον, οι συμμετέχοντες είχαν την ευκαιρία να μπουν σε κλήρωση για να κερδίσουν εισιτήρια για το Σπλιτ της Κροατίας προκειμένου να παρακολουθήσουν ένα από τα πιο γνωστά Μουσικά Φεστιβάλ της Ευρώπης παρέα με τους φίλους τους.

Στη 2η φάση, οι καταναλωτές μέσω της τεχνολογίας του Visual Shazam είχαν τη δυνατότητα να ανακαλύψουν το νέο τραγούδι των Stavento και να δουν το video clip τους το οποίο δημιουργήθηκε με φωτογραφίες των fans του Caprice. Η διαδικασία γινόταν είτε Shazaμάροντας πάνω στις συσκευασίες των Caprice Παπαδοπούλου, είτε στις ειδικά διαμορφωμένες στάσεις λεωφορείων στην Αθήνα.

Τα Caprice Παπαδοπούλου έκαναν όλη την Ελλάδα να χορεύει στο ρυθμό των Staventο δημιουργώντας ένα δυναμικό, dance κομμάτι και βίντεοκλιπ φτιαγμένο από τις φωτογραφίες του κόσμου. Παράλληλα, ο συνολικός αριθμός των επισκεπτών της σελίδας www.capriceletsroll.gr έφτασε τους 145.666 ενώ συνολικά έγιναν πάνω από 900 uploads φωτογραφιών.

Τέλος, η ενέργεια του Shazam τόσο στις συσκευασίες των Caprice Παπαδοπούλου όσο και στις στάσεις λεοφωρείων, σημείωσε πολύ υψηλότερα νούμερα ακόμα και από αντίστοιχες ενέργειες στην Ευρώπη αφού τα συνολικά Shazaμαρίσματα ξεπέρασαν τα 54.000.

Share
Follow
 

Τα καλύτερά μας

Longread

Ηρακλειά: Τρεις μαθητές και γύρω γύρω θάλασσα

Περάσαμε 48 ώρες με τους ανθρώπους που δίνουν ζωή στο μονοθέσιο δημοτικό σχολείο του νησιού.

Best of Network

Eurogroup: 'Θερμό επεισόδιο' Τσακαλώτου - Ντράγκι

Οι τόνοι ανέβηκαν όταν οι δύο άνδρες ξεκίνησαν να συζητούν για τους ηλεκτρονικούς πλειστηριασμούς. Ο επικεφαλής της ΕΚΤ αποχώρησε για λίγο από την αίθουσα προκειμένου να εκτονωθεί η ένταση

 

Ο πόλεμος είναι θέμα ημερών

Μικρές ιστορίες για τυχαίους ανθρώπους από τον Οδυσσέα Ιωάννου.

Πρέπει να ήταν η τελευταία φορά που ρίσκαρε τόσο στη ζωή του. Ή τουλάχιστον έτσι του το είχαν παρουσιάσει. Ήταν Φεβρουάριος του 1996, λίγες μέρες μετά τα Ίμια.

Σινεμά

Ο Luca Guadagnino για το ‘Call Me by Your Name’

Ο Ιταλός σκηνοθέτης μας αποκαλύπτει πώς γεννήθηκε η υποψήφια για 4 Όσκαρ ταινία, πώς ο γυμνός Ralph Fiennes ενέπνευσε τον James Ivory και γιατί θα ήθελε να σκηνοθετήσει τον James Woods.

Μάθε τα πάντα για φετινά βραβεία
PROMO
Social Man
Newsletter

Το ΟΝΕΜΑΝ επιλέγει και σου στέλνει τα καλύτερα θέματα στο email σου.