Τι ξέρεις για την νέα καμπάνια της Heineken® για το UEFA Champions League, με πρωταγωνιστή τον Ζοζέ Μουρίνιο - News of the brands - News of the brands
 

Τι ξέρεις για την νέα καμπάνια της Heineken® για το UEFA Champions League, με πρωταγωνιστή τον Ζοζέ Μουρίνιο

Το νέο σποτ της, Prep Talk είναι έτοιμο και εμπνέεται από τους λόγους που απευθύνουν οι προπονητές προς τους ποδοσφαιριστές, πριν την έναρξη ενός αγώνα.
SHARES

Η Heineken® αποκάλυψε σήμερα τη νέα της τηλεοπτική διαφήμιση, στο πλαίσιο της συνεργασίας της με το UEFA Champions League. Στο διαφημιστικό πρωταγωνιστεί ο προπονητής Ζοζέ Μουρίνιο, ο οποίος έχει κερδίσει το UEFA Champions League δυο φορές στην καριέρα του, ενώ η σκηνοθεσία είναι δια χειρός του πολυβραβευμένου σκηνοθέτη Γκάι Ρίτσι.

Το νέο σποτ αποτελεί μέρος της καμπάνιας «Champion the Match» της Heineken και προβάλλεται ήδη στην τηλεόραση και σε ψηφιακά κανάλια, συμπίπτοντας χρονικά με την έναρξη της σεζόν 2016/17. Κατά τη διάρκεια της διαφημιστικής ταινίας, ο Ζοζέ Μουρίνιο απευθύνει έναν παθιασμένο κι εμψυχωτικό λόγο προς τους φίλους του ποδοσφαίρου ανά τον κόσμο.  Έτσι, τους προ(σ)καλεί να προετοιμαστούν για τη βραδιά του αγώνα, ανεξάρτητα από το που βρίσκονται ή τι ώρα είναι εκεί που ζουν.

 

Ο Gianluca Di Tondo, Senior Director Global Heineken® Brand του Ομίλου HEINEKEN, δήλωσε: «Η προετοιμασία για τη βραδιά ενός αγώνα του UEFA Champions League κάνει την όλη εμπειρία ακόμη καλύτερη. Με λίγη σκέψη και λίγη προσπάθεια, οι fans των αγώνων και οι φίλοι τους μπορούν να βιώσουν μια ακόμη πιο σπουδαία εμπειρία! Ωστόσο, μερικές φορές, χρειάζεται λίγη έμπνευση – και ποιος μπορεί να εμπνεύσει τους φιλάθλους να γίνουν μέρος της καμπάνιας «Champion the Match» καλύτερα από τον Ζοζέ Μουρίνιο;»

Ο Ζοζέ Μουρίνιο σχολίασε: «Καθ’ όλη τη διάρκεια της καριέρας μου στο  UEFA Champions League, η Heineken βρίσκεται… δίπλα μου, εκεί έξω από την πλάγια γραμμή του γηπέδου. Μ’ αρέσουν όλα όσα πρεσβεύει η μάρκα – και ειδικά η στάση της σε σχέση με την υπεύθυνη κατανάλωση αλκοόλ. Το γύρισμα του διαφημιστικού «Prep Talk» ήταν μια νέα, ιδιαίτερα ευχάριστη, εμπειρία. Ο Γκάι Ρίτσι είναι ένας καταπληκτικός «προπονητής» και σίγουρα πήρε από εμένα, ό,τι καλύτερο είχα να δώσω».

Η νέα διαφημιστική ταινία, η οποία αποτελεί δημιουργία της Publicis Italia, σηματοδοτεί τον ενδέκατο χρόνο συνεργασίας μεταξύ της Heineken® και του UEFA Champions League. Για τη νέα εκστρατεία, έχουν δημιουργηθεί παγκόσμιες και τοπικές παραλλαγές της ταινίας, με βάση τις συμπεριφορές και τις συνήθειες θέασης ενός αγώνα από τους φιλάθλους ανά τον κόσμο, συμπεριλαμβανομένων διαφημιστικών για τα τηλεοπτικά break, ειδικών σημάνσεων κατά τη διάρκεια του αγώνα και προωθητικών tags.

Η εκστρατεία θα «τρέξει» σε πάνω από 90 χώρες, καθ’ όλη τη διάρκεια της αγωνιστικής σεζόν 2016/17.

Share
Follow
 

Τα καλύτερά μας

Best of Network

Τι είχε γράψει στη διαθήκη του ο Γιώργος Βακάκης, τρεις μήνες πριν το τροχαίο με την Πόρσε

Κάνοντας λόγο για ασάφειες σχετικά με την ιδιόγραφη διαθήκη που είχε συντάξει ο 23χρονος Γιώργος Βακάκης τρεις μήνες πριν από το δυστύχημα, ο Υπάτιος Πατμάνογλου, διεκδικεί από την οικογένεια του Mr. Jumbo 2 εκατ. ευρώ

 

Ο πόλεμος είναι θέμα ημερών

Μικρές ιστορίες για τυχαίους ανθρώπους από τον Οδυσσέα Ιωάννου.

Πρέπει να ήταν η τελευταία φορά που ρίσκαρε τόσο στη ζωή του. Ή τουλάχιστον έτσι του το είχαν παρουσιάσει. Ήταν Φεβρουάριος του 1996, λίγες μέρες μετά τα Ίμια.

Photos

Η υποψηφιότητα Όσκαρ του 'Mudbound' μέσα από εικόνες

Η Rachel Morrison ('Black Panther') έγινε η πρώτη γυναίκα που προτείνεται για Όσκαρ Φωτογραφίας, για το 'Mudbound: Δάκρυα στο Μισισιπή'. Η ταινία βγαίνει σήμερα στις αίθουσες από την Feelgood κι εδώ ακολουθούν 20 λόγοι για τους οποίους αξίζει να τη δεις στο σινεμά. Είναι άξιος απόγονος της υποψηφιότητας του 'Moonlight' αλλά μετά το 'Moonlight', τι; Και φέτος τα Όσκαρ παίζουν ζωντανά και αποκλειστικά στην COSMOTE TV. Κάνε προθέρμανση για την τελετή που έρχεται στις 4 Μαρτίου, μέσα από το οσκαρικό κανάλι COSMOTE CINEMA OSCARS HD.

Μάθε τα πάντα για φετινά βραβεία
PROMO
Social Man
Newsletter

Το ΟΝΕΜΑΝ επιλέγει και σου στέλνει τα καλύτερα θέματα στο email σου.