ΣΙΝΕΜΑ

Οι νυμφομανείς που ερωτεύτηκα

Στο 'Θέλεις ή Δεν θέλεις', που μόλις κυκλοφόρησε, η Sophie Marceau λατρεύει να ρίχνει στο κρεβάτι όποιον δουλεύει μαζί της. Αφορμή να θυμηθούμε όσες προηγήθηκαν.

Στην ταινία ο πρωταγωνιστής της λέει όχι. Σε αντίθεση με όλους τους Ασιάτες συναδέλφους της. Και όταν λέμε όλους, εννοούμε όλους. Αυτός δηλαδή που ήταν ο λόγος που απολύθηκε. Αν και, στην πραγματικότητα, μάλλον προαγωγή θα είχε πάρει. Ας τα πάρουμε όμως τα πράγματα με τη σειρά.

 

Δεν υπάρχει άντρας στον πλανήτη που θα έλεγε ποτέ όχι στην Sophie. Ακόμη και τώρα, που έχει πατήσει τα 48. Απόδειξη του εύρους του υποκριτικού ταλέντου της αφού η απόρριψη από το αντρικό φύλο είναι κάτι που είναι δεδομένο ότι δεν έχει ποτέ νοιώσει.

 

Επίσης οφείλουμε να παραδεχθούμε ότι προτιμάμε -κινηματογραφικά- αυτού του τύπου τις νυμφομανείς, δηλαδή τις ‘φαν’ και ‘λάιτ’, από τις ‘σοβαρές’ περιπτώσεις τύπου Nymphomaniac.

 

Προτιμάμε δηλαδή τις νυμφομανείς όπως τις φαντάζεται ο μέσος (βρώμικος, έκφυλος, βουτηγμένος στη βρωμιά) αντρικός εγκέφαλος και όχι όπως είναι στην πραγματικότητα. Δηλαδή ‘άρρωστες’ γυναίκες που χρειάζονται βοήθεια. (για τις υπόλοιπες, από την Sylvia Kristel του Emmanuele ως την Neve Campbell του When Will I be Loved μπορείτε να διαβάσετε εδώ. Μην επαναλαμβανόμαστε κιόλας.)

Περίπου ότι συμβαίνει δηλαδή με τις λεσβίες. Επί της οθόνης θέλουμε να τις βλέπουμε στη λογική του Californication και του Michael Bay, όχι όπως είναι στην πραγματικότητα (δηλαδή όχι απαραίτητα ως μοντέλα της Victoria’s Secret). Επίσης μας αρέσει να πιστεύουμε ότι είναι πάντα πρόθυμες να δεχθούν έναν άντρα ανάμεσά τους.

Για αυτό και, επιστρέφοντας στις νυμφομανείς, είπαμε να σταθούμε στην λάιτ πλευρά του θέματος. Αυτή που περιλαμβάνει την Jennifer Aniston ως ακόρεστη/ακόλαστη οδοντίατρος στα δυο Horrible Bosses (έχει δεχθεί να παίξει και στο τρίτο). Εκεί που γλύφει από μπανάνες μέχρι hot dog και είναι εσαεί πρόθυμη να της κάνουμε τα πάντα (από κοπρολαγνεία μέχρι ότι μπορείς να φανταστείς).

 

Εννοείται πως το Τζενιώ δεν μας πείθει με τίποτα. Εννοείται πως ξέρουμε ότι πρόκειται απλά για μια στρατηγική απόφαση του management team της προκειμένου να παρατείνει την καριέρα της.

 

Επίσης εννοείται πως δεν εκπέμπει το ίδιο πάθος και τρέλα με την Isla Fisher στο Wedding Crashers. Εκεί που ως νυμφομανής ‘παρθένα’ έκανε τον απρόσκλητο καλεσμένο Vince Vaughn να χάσει το φως του. Το μάτι της γυαλίζει τόσο που της ‘συγχωρούμε’ μάλιστα ότι χρησιμοποίησε body double.

 

Εξίσου πάθος και εξίσου τρέλα με την αγαπημένη μας Malin Akerman, η οποία ‘ξεφτίλισε’ τον Ben Stiller στο Heartbreak Kid. Εκεί που τον ρωτούσε αν έχει αιδοίο και της ζητούσε να της ‘κάνει σεξ σαν μαύρος’. Εντάξει, τεχνικά, η όχι και τόσο ντροπαλή νυφούλα δεν ήταν νυμφομανής, απλά έμπειρη. Ωστόσο θα ήταν κρίμα να είναι εκτός λίστας.

 

Μια σκηνή που περίπου κόπιαραν οι του American Pie, στο Beta House, με την Ashleigh Hubbard να βάζει κάτω τον πρωταγωνιστή και να του εξηγεί ποιος είναι το αφεντικό στο κρεβάτι.

 

Αντιθέτως φουλ νυμφομανής ήταν η Christina Ricci στο Black Snake Moan. Μόνο που, αντί για ψυχίατρο, ο Samuel Jackson προτίμησε να την δέσει στο καλοριφέρ του προκειμένου να συνέλθει. Τι τα θες, με ότι μόρφωση έχει ο καθένας πορεύεται σε αυτή τη ζωή.

Ενώ ένα βήμα πριν την νυμφομανία βρισκόταν κατά κοινή ομολογία και η Nicole Kidman στο The Paperboy. Εκεί όπου ως ραδιούργα λαικοσέξι Barbie σερβιτόρα -κομπλέ με ξανθιά καούκα- ανοίγει αλα Βασικό Ένστικτο τα πόδια της (και το στόμα της) μπροστά στον φυλακισμένο John Cusack. Δεν την ενοχλεί που έχει κοινό. Εκείνη θέλει να τον βοηθήσει τον άνθρωπο να ολοκληρώσει τον αυνανισμό του.

 

Πάλι όμως πήγαμε στα ψιλο-σοβαρά. Όσο σοβαρό μπορεί κανείς να χαρακτηρίσει το Paperboy. Επιστροφή στις ‘nympho light’ μέσω της Selma Blair, κομπλέ με ένα ζευγάρι πελώρια ψεύτικα στήθη, στο ‘οργιαστικά σατιρικό’ Α Dirty Shame του John Waters, με βασική πρωταγωνίστρια την Tracey Ullman ως καταπιεσμένη μεσήλικα που μετατρέπεται σε sex addict μετά από ένα χτύπημα στο κεφάλι. Είπαμε να δείξουμε την Selma αντί για την Tracey. Φαντάζομαι πως συμφωνείτε.

 

Καθώς επίσης την Juno Temple που δεν φοβάται να παραδεχθεί πόσο της αρέσει το σεξ στο Kaboom του Greg Akari.

 

 

Την Lili από το Blazing Saddles που αποδεικνύει τι μπορεί να κάνει σε μια γυναίκα η πρώτη φορά που θα πάει με ένα μαύρο.

 

Την μαμά του Stifler από το American Pie, πάντα πρόθυμη να εξυπηρετήσει ένα ευγενικό έφηβο. Και, πέρα και πάνω από όλα, την προ Sex in the City Kim Catrall ως η γυμνάστρια Ms Honeywell από το Porky’s. Εκείνη που κάθε φορά που έμπαινε στα αποδυτήρια των αγοριών μεταμορφωνόταν σε σεξομανή και ούρλιαζε σαν την Λάσι. Άλλωστε για αυτό της βγήκε και το παρατσούκλι.

 

Ειδική μνεία, επί την ευκαιρία του επίκαιρου It Follows, σχετικά με τον σεξουαλικώς μεταδιδόμενο δαίμονα, στο Κρονεμπεργκικό Shivers του 1975, με το παράσιτο που μετατρέπει τους ανθρώπους σε ψυχωτικούς σεξομανείς δολοφόνους.

 

Και στην Natasha Henstridge των Species. Η καλύτερη απόδειξη ότι το κάτω κεφάλι ενός άντρα θα τον έσπρωχνε να ζευγαρώσει με οτιδήποτε έχει την μορφή της. Ακόμη και αν ήξερε ότι, μετά, τον περίμενε ο βέβαιος θάνατος.