STAR WARS

H πρόεδρος της Lucasfilm μιλάει για το ‘Star Wars’

Το ΟΝΕΜΑΝ εξασφάλισε αποκλειστικό Q&A με την Καθλίν Κένεντι, πρόεδρο της Lucasfilm, όπου μιλάει για το “Star Wars”, τον Τζέι Τζέι Έιμπραμς και το “Chewie, we’re home”.

Δηλαδή να αφήσουμε αυτήν να μιλήσει, εμείς τι να πούμε. Η Κένεντι γνωρίζει τον Λούκας και τον Σπίλμπεργκ από τις εποχές του Ιντιάνα Τζόουνς, ενώ αργότερα συνίδρυσε την Amblin βγάζοντας “E.T.” και “Jurassic Park”. Μην το πολυλογούμε, η γυναίκα ξέρει τι κάνει. Και αυτή ακριβώς η ικανότητα την οδήγησε στη σημερινή της θέση, δηλαδή της προέδρου της Lucasfilm, του στούντιο πίσω από τα “Star Wars”.

Καθώς κρατάμε την ανάσα μας περιμένοντας την πρεμιέρα του “Η Δύναμη Ξυπνάε”, εξασφαλίσαμε αποκλειστικά ένα μεγάλο Q&A με την Κένεντι, όπου μιλά για τη γνωριμία της με τον Λούκας, για το πώς ο Χαν Σόλο ενέπνευσε τον Ιντιάνα Τζόουνς, για το πώς ο 16χρονος Τζέι Τζέι Έιμπραμς γνώρισε τον Στίβεν Σπίλμπεργκ, και φυσικά για το πώς το θρυλικό franchise αναγεννήθηκε για μοντέρνο κοινό με το “Η Δύναμη Ξυπνάει”.

Chewie, με άλλα λόγια, we’re home.

 

Γνωρίζεστε με τον Τζορτζ Λούκας πάνω από 30 χρόνια, μίλησέ μας για τη σχέση σας.

Άρχισα να δουλεύω με τον Στίβεν Σπίλμπεργκ το 1978 και δούλεψα ως συνεργάτης του στους “Κυνηγούς της Χαμένης Κιβωτού” το 1980. Επίσης συνάντησα τον Τζορτζ Λούκας που είχε κάνει την ιστορία για τους “Κυνηγούς” και ήταν executive producer. Ο παραγωγός ήταν ο Φρανκ Μάρσαλ, που τώρα είναι ο άντρας μου, οπότε θα έλεγα πως όλες αυτές οι γνωριμίες σχημάτισαν κατά πολύ τη ζωή μου.

Τελείωνα τη σχολή κινηματογράφου όταν βγήκε το “Star Wars” και είχε τεράστια επιρροή πάνω μου ως δημιουργό. Το να βρίσκομαι να δουλεύω μαζί με δύο από τους πιο σημαντικούς σκηνοθέτες της γενιάς μου, τόσο νωρίς στην καριέρα μου, ήταν περισσότερο από οτιδήποτε θα μπορούσα να ονειρευτώ. Δεν ήξερα ότι αυτές οι σχέσεις θα άλλαζαν τη ζωή μου για πάντα, μέχρι ακόμα και σήμερα.

Δουλέψατε όλοι μαζί στους “Κυνηγούς της Χαμένης Κιβωτού”;

Ναι, η συνεργασία μεταξύ όλων μας ξεκίνησε στους “Κυνηγούς” και ήταν τόσο πετυχημένη που συνεχίστηκε και μέσα στην επόμενη δεκαετία με δύο ακόμα ταινίες Ιντιάνα Τζόουνς. Όταν κάναμε το κάστινγκ των “Κυνηγών”, ο Τζορτζ είχε μόλις βγάλει το “Η Αυτοκρατορία Αντεπιτίθεται” και σκεφτόμασταν συνέχεια ότι ο Χάρισον Φορντ θα ήταν τέλειος ως Ιντιάνα Τζόουνς, αλλά νιώθαμε πως δε θα μπορούσαμε να τον χρησιμοποιήσουμε επειδή ήταν ήδη τόσο γνωστός ως Χαν Σόλο. Αλλά βλέποντας την ερμηνεία του στην “Αυτοκρατορία” συμφωνήσαμε πως θα ήταν τέλειος Ιντιάνα. Είναι απίστευτο να σκεφτείς ότι ο Χάρισον έχει αναπτύξει έναν χαρακτήρα τόσο λατρεμένο σαν τον Χαν Σόλο και την ίδια στιγμή έχει υπάρξει εξίσου εμβληματικός ως Ιντιάνα Τζόουνς. Εκπληκτικό.

 

Ποιος είχε την ιδέα να γίνουν οι νέες ταινίες;

Όταν ήρθα στην εταιρεία, ο Τζορτζ είχε ήδη αποφασίσει να κάνει νέες ταινίες. Ξεκινήσαμε αμέσως συζητήσεις για το τι θα μπορούσαν να είναι οι ιστορίες των VII, VIII και IX. Προφανώς ήταν κάτι που το είχε σκεφτεί πολύ ήδη, καθώς ήταν μια ιστορία που είχε αναπτυχθεί καθόλη τη διάρκεια της ζωής του. Ο Τζορτζ είχε έντονα συναισθήματα πάνω στην κατεύθυνση αυτών των ιστοριών. Ξέραμε ας πούμε πως το Επεισόδιο VII θα ξεκινούσε 35 χρόνια μετά την “Επιστροφή των Τζεντάι”. Το πρώτο πράγμα που έκανε ο Τζορτζ ήταν να ρωτήσει την Κάρι, τον Μαρκ και τον Χάρισον αν θα τους ενδιέφερε να ξεκινήσουν μια νέα τριλογία “Star Wars”. Και όλοι είπαν κατευθείαν ναι.

Υπήρξε ποτέ συζήτηση για να γίνει μόνο μια ταινία;

Από την αρχή συζητήσαμε μια νέα τριλογία.

Τι σε ενθουσίαζε πιο πολύ στο να φέρετε πίσω το franchise;

Νομίζω το πιο συναρπαστικό αυτής της εμπειρίας ήταν ότι κάθε άνθρωπος που έχει έρθει στο πρότζεκτ είναι τεράστιος φαν του “Star Wars”. Ο Τζέι Τζέι Έιμπραμς και πολλοί άλλοι σύγχρονοί του με τους οποίους δούλεψε στην ταινία, μεγάλωσαν με το “Star Wars”. Υπήρχαν άνθρωποι που πήγαιναν στο κολέγιο, όπως εγώ, στους οποίους έφερε μια αίσθηση νοσταλγίας, αλλά υπήρχαν και νεότεροι άνθρωποι. Κάποιοι δεν είχαν δει την πρώτη ταινία στο σινεμά. Οπότε είχαμε αυτό το γκρουπ ανθρώπων από διαφορετικές γενιές που έφερε τόσες διαφορετικές ευαισθησίες στη δημιουργία αυτής της ταινίας. Αυτό είναι τόσο απίστευτα συναρπαστικό. Σε κάνει να νιώθεις πως είσαι μέσα σε όλο αυτό μαζί με κόσμο που νοιάζεται τόσο πολύ. Οι φανς είναι απέξω και αναρωτιούνται τι θα κάνουμε με το “Star Wars”, μα οι πάντες μέσα σε αυτή τη διαδικασία είναι επίσης φαν. Οπότε ουσιαστικά αυτή η κοινότητα έχει πλέον γίνει μέρος της δημιουργικής διαδικασίας. Αν και δεν υπάρχει ποτέ καμία εγγύηση, και υπάρχει πολύ άγχος και πολλές προσδοκίες, νομίζω πως πρόκειται για κάτι που ειλικρινά πιστεύουμε πως είμαστε όλοι μαζί.

 

Φαίνεται πως υπάρχει μια πολύ συναισθηματική αντίδραση από το crew.

Είναι ωραίο να εμπλέκεσαι σε μια ταινία για την οποία όλοι νοιάζονται τόσο πολύ. Δεν είναι πως νοιάζονται επειδή είναι φανατικοί, αλλά επειδή είχε μια επίδραση στη ζωή τους. Είναι ο λόγος που μπήκαν εξαρχής στην κινηματογραφική βιομηχανία και κάτι από το οποίο συνεχίζουν να επηρεάζονται. Το εγκάρδιο πάθος τους αναπόφευκτα είναι κάτι που θα μεταφραστεί και επί της οθόνης.

Μίλησέ μου για τη σχέση σου με τον Τζέι Τζέι Έιμπραμς και πώς γνωριστήκατε.

Δούλευα με τον Στίβεν Σπίλμπεργκ νωρίς στην καριέρα μου- αυτή η ιστορία πάει 30 χρόνια πίσω. Ήταν δύο αγόρια που είχαν αναφερθεί στους LA Times που είχαν κερδίσει έναν βιντεοδιαγωνισμό. Είπα στον Στίβεν ότι πρέπει να προσλάβουμε αυτά τα δύο παιδιά να καθαρίσουν τα μαθητικά του φιλμάκια και να κάνουν τη μεταφορά σε βίντεο. Συμφώνησε και τους προσλάβαμε. Τα δύο 16χρόνα που μπήκαν στο γραφείο μας ήταν ο Τζέι Τζέι Έιμπραμς και ο Ματ Ριβς. Ο Ματ έχει εξελιχθεί σε έναν πολύ καλό σκηνοθέτη και παραγωγό. Όσο για τον Τζέι Τζέι, ήταν πολύ σαφές από τη στιγμή που τον γνωρίσαμε πως επρόκειτο να έχει μεγάλη καριέρα στην κινηματογραφική βιομηχανία. Είναι ένα από τα πράγματα που σκέφτομαι, το να γνωρίσω κάποιον νωρίς στη ζωή του θα παίξει τόσο σημαντικό ρόλο, όχι μόνο στη δική μου ζωή αλλά και στο “Star Wars”. Ποτέ δεν ονειρεύτηκε στα 16 του ότι μια μέρα θα σκηνοθετούσε μια ταινία “Star Wars”, κι εγώ οπωσδήποτε δεν ονειρεύτηκα ποτέ πως θα έκανα την παραγωγή σε μια ταινία “Star Wars” ή πως θα έτρεχα τη Lucasfilm. Διατηρήσαμε μια επαφή αλλά δεν ήταν μέχρι όταν ο Τζέι Τζέι έγινε όνομα και ο Στίβεν δούλεψε μαζί του στο “Super 8” που επανενωθήκαμε πλήρως. Είναι φανταστικό όταν κλείνει έτσι ένας κύκλος, δουλεύοντας με κάποιον τόσο ταλαντούχο όσο ο Τζέι Τζέι.

 

Πώς τον έκανες να συμφωνήσει να κάνει αυτή την ταινία;

Είναι τεράστιος φαν του “Star Wars” και είναι μια ταινία που με πολλούς τρόπους, τον έκανε να θέλει να γίνει σκηνοθέτης. Ήξερα πως θα χρειαζόταν κάτι παραπάνω από το να του ζητήσω απλώς να αναστήσει ένα λατρεμένο franchise, που είναι κάτι που είχε ήδη κάνει με το “Star Trek”. Το “Star Wars” όμως ήταν κάτι πολύ προσωπικό για τον ίδιο, οπότε μιλήσαμε για το τι σημαίνει για αυτόν όλα αυτά τα χρόνια. Η μεγαλύτερή του έγνοια ήταν η ευθύνη απέναντι στους φανς. Θα μπορούσε να δημιουργήσει κάτι αντάξιο των προσδοκιών τους; Αντάξιο ακόμα και των δικών του; Μιλήσαμε για τις θεματικές και τους χαρακτήρες και πόσο σημαντικό ήταν το να διατηρήσουμε αυτό που εκείνες οι ταινίες είχαν κάνει τόσο πετυχημένα, δηλαδή να δημιουργήσουν χαρακτήρες και ιστορίες με νόημα και διάρκεια. Κάποια στιγμή του έθεσα κάποιες πολύ απλές ιδέες, μια από τις οποίες ήταν απλά ένας νέος χαρακτήρας να ρωτάει, “Ποιος είναι ο Λουκ Σκαϊγουόκερ;”.

Νομίζω όταν ο Τζέι Τζέι με άκουσε να ρωτάω “Ποιος είναι ο Λουκ Σκαϊγουόκερ;”, η αθωότητα αυτής της τόσο ανοιχτής ερώτησης τον προκάλεσε τόσο που άναψε. Ενθουσιάστηκε με την ιδέα ότι μπορούσαμε να δημιουργήσουμε έναν χαρακτήρα η εισαγωγή του οποίου θα ήταν αυτό το σημείο, και ότι μέσω αυτού θα μπορούσαμε να συστήσουμε μια νέα γενιά στο “Star Wars”. Αυτό τον ενθουσίασε και σχεδόν κατευθείαν είπε ότι θέλει να το κάνει.

Γιατί αυτός;

Ήταν σίγουρα μια από τις πρώτες επιλογές μου. Νομίζω το “Star Wars” έχει μια πολύ ξεχωριστή ευαισθησία. Αυτό το συνδυασμό φαντασίας και περιπέτειας και χιούμορ. Νομίζω είναι λίγοι οι σκηνοθέτες που εκπροσωπούν όλες αυτές τις ευαισθησίες ως καλλιτέχνης. Ο Τζέι Τζέι είναι ένας από τους λίγους. Ήταν ένας από τους πρώτους ανθρώπους που μου ήρθαν στο μυαλό όταν συζητούσαμε για την ταινία.

 

Και ο Λόρενς Κάσνταν;

Τον γνώρισα στους “Κυνηγούς της Χαμένης Κιβωτού”. Ο Λάρι, επίσης, είναι από τα εμβλήματα της σειράς “Star Wars”. Η ευκαισθησία του μέσα σε αυτές τις ταινίες είναι επίσης μοναδική. Ο Λάρι φέρνει μια αίσθηση χιούμορ σε αυτό αλλά υπάρχει μια ειρωνία και ένα συναισθηματικό βάθος στο χιούμορ του. Καταλαβαίνει χαρακτήρες και καταλαβαίνει διάλογο. Είναι φανατικός των ταινιών νουάρ και κοιτάζει διαρκώς προς αυτό το στυλ γρήγορης ομιλίας των ‘30s μεταξύ των χαρακτήρων και το περνάει με έναν πολύ μοντέρνο τρόπο στο “Star Wars”.

Γιατί επιστρέψατε στα Pinewood Studios;

Σε μεγάλο βαθμό, αυτό είναι το σπίτι του “Star Wars”. Και οι έξι ταινίες φτιάχτηκαν έστω εν μέρει στην Αγγλία. Νομίζω η επιστροφή στην Αγγλία και η συνεργασία με γενιές επαγγελματιών που μας επιστρέφει στα ξεκινήματα του “Star Wars” φέρνει μια ευαισθησία στη διαδικασία που είναι μοναδικά προσωπική σε πολλά μέλη του συνεργείου μας.

Υπάρχουν πολλά μέλη του συνεργείου των οποίων η οικογένεια δούλεψε στις παλιές ταινίες!

Γελάγαμε επειδή ο Τζορτζ έλεγε για πόσο πολύ καιρό κάνει “Star Wars” ταινίες. Οι άνθρωποι που είχε προσλάβει παντρεύτηκαν, έκαναν παιδιά και τώρα τα παιδιά τους δουλεύουν στο “Star Wars”. Νιώθεις μια αίσθηση κληρονομιάς, όταν δουλεύεις σε αυτές τις ταινίες.

 

Πόσο σημαντικό ήταν να κρατήσετε το πρακτικό στυλ των πρώτων ταινιών;

Ο Τζέι Τζέι κι εγώ μιλήσαμε εξαρχής για αληθινά πλάσματα και αληθινά σκηνικά. Είναι μια πιο προσγειωμένη αίσθηση που μας πάει πίσω στις τρεις πρώτες ταινίες. Πάντα είχα μια αίσθηση μέσα στον κόσμο των ειδικών εφέ, πως είναι σημαντικό να προσγειώνεις το κοινό σε κάτι γνώριμο, παρότι αυτές οι ιστορίες διαδραματίζονται στο διάστημα. Ήταν σημαντικό και τον Τζέι Τζέι αυτό. Αυτό που αγαπούσε περισσότερο από οτιδήποτε ήταν αυτή η αίσθηση απτού των πρώτων ταινιών. Όλα τα σχέδιά μας ξεκίνησαν με αυτό στο μυαλό.

Δε νομίζω πως αρχικά πιστέψαμε πως μπορούσαμε να σχεδιάσουμε το μεγαλύτερο μέρος της ταινίας κατά αυτό τον τρόπο, αλλά η δουλειά του Νιλ Σκάνλαν και της ομάδας του ήταν εξαιρετική. Η τεχνολογία που εμπλέκεται στη ρομποτική και στο πώς χρησιμοποιούμε τις μαριονέτες έχει εξελιχθεί όσο και η αντίστοιχη του CG κόσμου. Για τους ηθοποιούς, το να μπορούν να ερμηνεύουν σε ένα περιβάλλον όπου έχουν αληθινά πλάσματα και σκηνικά γύρω τους, που μπορούν να αγγίξουν και να αλληλεπιδράσουν, αυτό κάνει διαφορά. Κατευθείαν τα πάντα μοιάζουν αληθινά.

Είναι τα πλάσματα μια μόνιμη παρουσία του “Star Wars”;

Τα πλάσματα είναι οι ιδιοματισμοί του “Star Wars”. Είναι μια γλώσσα, όπως ακριβώς και η ωμή, πολυχρησιμοποιημένη αίσθηση των διαστημοπλοίων και των περιβάλλοντων. Είναι πολύ Ιούλιος Βερν στην αλλαγή του αιώνα. Αυτό περιμένει ο κόσμος. Δε θέλουν γυαλισμένα, καινούρια, τέλεια διαστημόπλοια ή πλάσματα. Θέλουν κάτι φορεμένο, χαλασμένο. Αυτή είναι η γλώσσα του “Star Wars” που θέλουμε να διατηρήσουμε.

 

Ήσουν εξαρχής υπέρ του Άνταμ Ντράιβερ, γιατί τον ήθελες τόσο πολύ;

Ήμουν αρκετά τυχερή να δουλέψω με τον Άνταμ Ντράιβερ στο “Lincoln”. Αυτή ήταν η πρώτη μου εισαγωγή σε αυτόν. Το λεπτό που αρχίσαμε να συνειδητοποιούμε ποιος θα είναι ως χαρακτήρας ο Κάιλο Ρεν, ήταν εμφανές για μένα πως ήταν ένας από αυτούς τους σπάνιους ηθοποιούς που μπορούσε να παίξει τον χαρακτήρα. Ο Τζέι Τζέι δε τον ήξερε όσο καλά τον ήξερα εγώ, αλλά τη στιγμή που τον γνώρισε συμφώνησε αμέσως. Ήταν ένας από τους πρώτους ανθρώπους που γνωρίζαμε για το καστ μας.

Πολλά διαφορετικά γκρουπ ανθρώπων εκπροσωπούνται, ήταν αυτό μια συνειδητή απόφαση;

Οι παραγωγοί και οι σκηνοθέτες σήμερα στο Χόλιγουντ έχουν κάτι σαν καθήκον και ευθύνη να αντιπροσωπούν όλες τις φυλές στη δουλειά τους. Αυτό ήταν σημαντικό για μένα και για τον Τζέι Τζέι. Γι’αυτό και ένα καστ πολυσυλλεκτικό όπως του “Η Δύναμη Ξυπνάει” ήταν πολύ σημαντικό για εμάς. Έχουμε ανάγκη περισσότερες ταινίες, ειδικά μεγάλες στουντιακές παραγωγές που φτάνουν σε μεγάλο μέρος του κοινού να απεικονίζουν περισσότερο diverse και αντιπροσωπευτικές εικόνες και χαρακτήρες. Όταν τα περισσότερα παιδιά είδαν το “Star Wars” για πρώτη φορά, φαντάστηκαν τον εαυτό τους ως Λουκ Σκαϊγουόκερ, Χαν Σόλο ή Πριγκίπισα Λέια. Αυτό το Δεκέμβρη θα υπάρξουν παιδιά που θα δουν “Star Wars” για πρώτη φορά, που δεν είναι απλά λευκά αγοράκια που θα συνδέονται με χαρακτήρες που είναι λευκοί, αλλά παιδιά πολλών εθνικοτήτων που θα δουν χαρακτήρες σαν αυτούν, στους οποίους θα μπορούν να μοιάσουν. Τα μικρά κορίτσια μπορούν να έχουν τα ίδια ιδανικά και τις ίδιες φιλοδοξίες όπως τα αγόρια, καθώς βλέπουν ένα κορίτσι να βοηθά στη σωτηρία του γαλαξία. Το “Η Δύναμη Ξυπνάει” μπορεί να είναι αυτή η θετική δύναμη που ξυπνάει την αλλαγή.

Πώς πήρατε πίσω το παλιό καστ;

Ο Τζορτζ επικοινώνησε μαζί τους σχεδόν αμέσως αφού αποφάσισε να κάνει τις νέες ταινίες. Το Star Wars Celebration γινόταν στο Ορλάντο και ξέραμε ότι θα ήταν το τέλειο περιβάλλον για να συζητήσουμε νέα σχέδια με την Κάρι και τον Μαρκ. Ψάξαμε τον Χάρισον πολύ σύντομα μετά.

Χρειάστηκε να πειστούν ή συμφώνησαν αμέσως;

Όλοι ενθουσιάστηκαν και δεν έβλεπαν την ώρα να επιστρέψουν. Όλοι ήθελαν να ξέρουν τι κάνουμε, ποιος θα σκηνοθετήσει και πού θα κατευθυνθεί η ιστορία.

 

Πώς ήταν η “Chewie, we’re home” σκηνή;

Ήταν απίστευτη για όλους. Καθόμουν στα μόνιτορ κοντά στην πόρτα του Millennium Falcon και όταν γύρισα πρέπει να ήταν γύρω μας 150 άνθρωποι από το συνεργείο, όλοι ήσυχα συγκεντρωμένοι γύρω από τα μόνιτορ για να δουν τη στιγμή. Ήταν πολύ έντονα τα συναισθήματα. Όλοι ένιωθαν πως συνέβαινε κάτι ιστορικό. Ανατριχιαστική στιγμή.

Πώς κάνατε το “Star Wars” τόσο ανταποδοτικό σε τόσα επίπεδα;

Το ενδιαφέρον είναι πως, αν δεις το πρωτότυπο “Star Wars”, δουλεύει επίσης σε πολλά επίπεδα. Νομίζω ότι όλοι μας εκπλαγήκαμε όταν αρχίσαμε να το ψάχνουμε λεπτομερώς και ανακαλύψαμε πόσο καλό είναι σαν αφήγηση. Πόσο απλό και λιτό είναι. Και πόσο διασκεδαστικό. Ήταν δουλειά μας να αποτίσουμε φόρο τιμής σε όσα είχαν έρθει πριν αλλά και να κοιτάξουμε να κάνουμε μια ταινία για τη νέα γενιά. Έπρεπε να κατανοήσουμε γιατί λειτουργούσε και γιατί συνδέθηκε με τόσους ανθρώπους σε τόσα επίπεδα.

Όταν κάνεις μια τέτοια ταινία πρέπει να το πάρεις σοβαρά. Δε μπορείς να του φερθείς σα να είναι κάτι ανάλαφρο. Ό,τι έκανε ο Τζορτζ είχε νόημα. Δανειζόταν στοιχεία από πολυδοκιμασμένα αρχέτυπα. Δανειζόταν επίσης από τις έμφυτες αξίες σύμφωνα με τις οποίες όλοι προσπαθούμε να ζούνε. Τι σημαίνει το να κάνεις έναν άνθρωπο να νιώσει πως μπορεί να κάνει τα πάντα; Αν ζήσουν σωστά τις ζωές τους, μπορούν να πετύχουν κάτι σπουδαίο. Αυτές είναι αξίες και ιδέες έμφυτες στο “Star Wars”. Δεν πρέπει να τα κάνεις να μοιάζουν σαν κάτι το υπερβολικά σχολαστικό ή προσποιητό. Εξάλλου είναι μια ταινία, και οφείλει να είναι διασκεδαστική.

 

Δεν είναι μόνο για τα εφέ, είναι και για τους χαρακτήρες και την ιστορία.

Ναι, είναι για χαρακτήρες με τους οποίους μπορείς να συνδεθείς, είναι για μια ιστορία με αίσθηση του χιούμορ και πολύ συναίσθημα. Είναι για ανθρώπους με τους οποίους θες να είσαι μαζί. Σίγουρα η γενιά που ξέρει τον Χάρισον Φορντ, την Κάρι Φίσερ και τον Μαρκ Χάμιλ θα νιώσει πως το να τους βλέπεις ξανά είναι σα να επανενώνεται με παλιά μέλη της οικογένειας που δεν έχεις δει για κάποιο καιρό. Αλλά ταυτόχρονα έχουμε και νέους χαρακτήρες, νέες ιστορίες και περιπέτειες.

Είσαι το είδος του ανθρώπου που μπαίνει κρυφά στο πίσω μέρος της αίθουσας μαζί με το κοινό;

Ναι, λατρεύω να το κάνω αυτό. Είμαι και αρκετά ανώνυμη κιόλας, οπότε μπορώ να μπαίνω στο σινεμά και να βλέπω και να παρατηρώ τις αντιδράσεις του κόσμου.

Σε τι ελπίζεις;

Ελπίζω πως οι άνθρωποι που μεγάλωσαν με το “Star Wars” μπορούν να να βρουν ξανά μέρος του πώς ήταν το συναίσθημα και η εμπειρία όταν πρωτοείδαν εκείνες τις ταινίες. Και όσοι γνωρίζουν το “Star Wars” τώρα, να χαθούν σε μια νέα περιπέτεια με νέους χαρακτήρες που να μπορούν να θεωρούν τώρα δικούς τους.