Vinyl, 'He in Racist Fire': Αμαρτίες γονέων παιδεύουσι ρόκερς

Όλα όσα είδαμε στο πέμπτο επεισόδιο της σειράς, καθώς φτάσαμε ήδη στην μέση της πρώτης σεζόν. Ακολουθεί αισθησιακή μουσική και πολλά spoilers.

Μετά το "Racket", το οποίο ήταν μακράν το καλύτερο επεισόδιο μέχρι τώρα, περιμέναμε τη συνέχεια με αγωνία και προσδοκίες. Το πέμπτο επεισόδιο του Vinyl, το οποίο σημαίνει ότι φτάσαμε πια στου δρόμου τα μισά της παρθενικής του σεζόν, δεν συνέχισε στο ίδιο μοτίβο, αποφασίζοντας να πατήσει λίγο pause στις εξελίξεις, αφήνοντας τους χαρακτήρες να αναπνεύσουν, ώστε να τους γνωρίσουμε και λίγο καλύτερα.

Ή βασικά, να γνωρίσουμε καλύτερα τους γονείς τους, αφού αυτό έμοιαζε να είναι το βασικό theme του επεισοδίου. Ο Richie θέλει τον πατέρα του για να βρει το πολυπόθητο άλλοθι για το φόνο του Rogers, η Jamie αποδεικνύεται ένα πλουσιοκόριτσο με μια αυστηρή μητέρα που την πιέζει να παρατήσει την τρέλα της μουσικής και να αναλάβει την οικογενειακή επιχείρηση κι ο Clark είναι ένας απόφοιτος του Yale του οποίου ο πατέρας ντρέπεται για την εξέλιξή του.

Τι τα θες, έτσι είναι οι γονείς, δεν θα είναι ποτέ ευχαριστημένοι με τα παιδιά τους. Δεν κάνουν την καριέρα που ονειρεύονταν γι' αυτούς, γκρινιάζουν, δολοφονούν έναν διάσημο ραδιοφωνικό παραγωγό, αντιδρούν. Κανείς δεν είναι τέλειος παιδιά.

Ας αφήσουμε όμως τις οικογενειακές αναλύσεις για τους ειδικούς κι ας περάσουμε σε όσα έγιναν σε ακόμη ένα επεισόδιο που τίποτα δεν πήγε καλά για τον Richie.

Μην ξεχνάς ότι τα επεισόδια του Vinyl προβάλλονται κάθε Κυριακή στις 4.00 μετά τα μεσάνυχτα ταυτόχρονα με την προβολή στην Αμερική, με ελληνικούς υπότιτλους,  και κάθε Δευτέρα στις 22.10 το βράδυ αποκλειστικά στα κανάλια Novacinema.

Και εάν κανείς δεν θέλει να ταράξει την ησυχία του σπιτιού του στις 04.00 το πρωί βλέποντας τις α΄ προβολές των επεισοδίων της σειράς στην τηλεόραση του, μπορεί να τα δει live στο tablet, το PC ή το Smartphone του μέσω του Nova GO ή αν δεν θέλει κανείς να ξενυχτήσει μπορεί να απολαμβάνει τα νέα επεισόδια της σειράς Οn Demand επίσης μέσω του Nova GO και μάλιστα εντελώς δωρεάν.

Τον χάσαμε τον Hannibal πατριώτη

 

Ο οδοστρωτήρας Hannibal μας παρουσιάστηκε με δόξα και τιμή στο προηγούμενο επεισόδιο, ως ένα απ' τα μεγαλύτερα ονόματα της American Century, τον οποίο έπρεπε οπωσδήποτε να κρατήσει ο Richie στην εταιρεία. Η θυσία της Cece δεν φάνηκε να είναι αρκετή κι έτσι ο Richie τα παίζει όλα για όλα. Καλεί τον καλλιτέχνη σε ένα δείπνο, μαζί με την Devon και φυσικά τη γραμματέα/ερωμένη του Hannibal, Cece.

Το δείπνο κυλάει ομαλά, με τον Hannibal να δείχνει το ταλέντο του στους αναγραμματισμούς, βαφτίζοντας την Devon "Finest dove ran" και τον Richie "Terrifies China" και "He in Racist Fire". Τέτοια ταλεντάρα λογικό να θέλει να την κρατήσει πάση θυσία.

Όλα πάνε κατά διαόλου όμως, όταν αποφασίζουν να συνεχίσουν τη βραδιά στη σουίτα του ξενοδοχείου κι ο Hannibal χορεύει κάτι παραπάνω από αισθησιακά με τη Devon. Είπαμε, να του κάνουμε τα χατίρια για υπογράψει αλλά μην του δώσουμε και τη γυναίκα μας, έστω κι αν έχουμε να την ακουμπήσουμε κάτι χρόνια.

Άνθρωπος είναι ο Richie, πόσο να αντέξει, αρπάζει την Devon και φεύγουν. Κάτι ανάμεσα σε τσαντισμένος και καυλωμένος, ξεκινά ένα αμήχανο φάσωμα μαζί της στο ασανσέρ, μέχρι που καταλαβαίνει ότι ο αισθησιακός χορός της Devon με τον Hannibal την έκανε λίγο πιο υγρή απ' το φυσιολογικό.

Ακόμη ένας τσακωμός, σιγά το νέο, η Devon εξαφανίζεται κι ο Richie επιστρέφει μόνος του. Μόνο με θαύμα θα σωθεί αυτός ο γάμος παρότι η Devon δεν παίζει το χαρτί του διαζυγίου σε αυτό το επεισόδιο. Η τελευταία σκηνή του επεισοδίου μάλιστα, στην οποία ο Richie κοιτάζει όλο πάθος ένα όμορφο κορίτσι καθώς χορεύει, δεν αποκλείει καθόλου το ενδεχόμενο να την κάνει την κουτσουκέλα του που λέγαμε και στο χωριό.

Το χειρότερο απ' όλα πάντως είναι όλη αυτή η ξεφτίλα πήγε στράφι, αφού ο Hannibal το ίδιο βράδυ κιόλας, υπέγραψε στον ανταγωνιστή. Εμ, δεν τον άφησες να το χαρεί τον άνθρωπο ρε Richie, του πήρες τη Devon μέσα απ' τα χέρια κι έφυγες τρέχοντας.

Αμαρτιές γονέων

 

Είπαμε, το βασικό theme του επεισοδίου, είναι οι γονείς. Ο Richie εξηγεί -όχι με απόλυτη ειλικρίνεια- στον πατέρα του όλα όσα έγιναν κι εκείνος δίνει ένα άλλοθι στην αστυνομία. Επειδή όμως οι ντετέκτιβ δεν είναι τίποτα χθεσινοί, φρόντισαν να βάλουν κοριούς στο γραφείο του και πλέον γνωρίζουν στην ουσία ότι έχει αναμιχθεί στο φόνο του Rogers, αν κι ακόμα δεν έχουν τις αποδείξεις που πρέπει για να τον πιάσουν. Όλα λάθος ρε Richie.

Η Jamie, αποδεικνύεται ότι δεν έχει καμία ιδιαίτερη ανάγκη να δουλέψει και το κάνει αυτό επειδή γουστάρει τη μουσική, τα ναρκωτικά και την όλη φάση και μάλλον δεν γουστάρει τόσο την σνομπ μητέρα της που της μιλάει μόνο πολωνικά. Λογικό.

Ο Clark πάλι, είναι ένας απόφοιτος του Yale που προκειμένου να μην χάσει τη δουλειά του συμβιβάζεται στο να αναλάβει το πόστο της Jamie, μιας κι από ανιχνευτής μουσικών ταλέντων δεν σκαμπάζει και πολλά. Για να μένει πάντως στην εταιρεία, κάποια έκπληξη μας φυλάνε οι παραγωγοί της σειράς. Επειδή δεν τον συμπαθώ και πολύ, ελπίζω να μην γίνει ξαφνικά από μαύρο πρόβατο, ήρωας, πολύ προβλέψιμο.

Κοινό μοτίβο της Jamie και του Clark πάντως, το γεγονός ότι γύρισαν την πλάτη σε λεφτά, πτυχία κι οικογενειακές επιχειρήσεις για το χατίρι της μουσικής. Η μουσική βιομηχανία της δεκαετίας του 1970 στελεχωνόταν από ανθρώπους που γουστάραν αυτό που έκαναν, κι αυτό εξηγεί πολλά.

Υπήρχε μάρκετινγκ το 1970;

 

Όπως φάνηκε σε αυτό το επεισόδιο, αποκτήσαμε κι έναν καινούριο χαρακτήρα, την Andrea Zito, η οποία υπήρξε γραμματέας του Richie αλλά και πρώην καψούρα, την οποία παράτησε "επειδή η Devon είναι πιο όμορφη", όπως τίμια της εξήγησε στο τέλος του επεισοδίου. Κανονικά εδώ θα έπρεπε να ακολουθήσει σκληρή κριτική του ρηχού Richie, αλλά σοβαρά τώρα, μπορεί κανείς να τον αδικήσει; Ποιος δεν θα διάλεγε την Olivia Wilde δηλαδή;

H Andrea έχει πια εξελιχθεί σε big shot ανταγωνιστικής εταιρείας κι ο Richie κάνει τα πάντα για να την πείσει να επιστρέψει ως υπεύθυνη επικοινωνίας της American Cetury. Και τότε, έρχεται η πρώτη διάλεξη σχετικά με το μάρκετινγκ που αλλάζει και τις απαρχαιωμένες μεθόδους που χρησιμοποιεί η εταιρεία του Richie. Ο κόσμος δεν θέλει πια τα πρόσωπα των καλλιτεχνών στα άλμπουμ, οι Pink Floyd ξεπούλησαν χάρη σε ένα μυστήριο τρίγωνο. Ο Richie πάντως της δίνει λευκή επιταγή να γυρίσει και στο τέλος την πείθει, ενώ έχουμε και την προαναγγελία της δημιουργίας μια θυγατρικής δισκογραφικής, της "Alibi Records". Χμ, αναρωτιέμαι από που να του ήρθε το alibi; Δεν ξέρω, σου έρχεται εσένα κάτι;

Οι διαλέξεις περί μάρκετινγκ δεν σταμάτησαν εδώ, αφού ο Richie ζητάει απ' τον Kip να απομακρύνει τον βασικό κιθαρίστα των Nasty Bits και κολλητό του φίλο, επειδή είναι βαρετός στη σκηνή. "Ο κόσμος μας θέλει για τη μουσική μας, όχι για την εικόνα μας" ψελλίζει ο έρημος ο κιθαρίστας, όμως η πραγματικότητα είναι λίγο πιο σκληρή. Δεν λέω, ρομαντικό το να θέλει μια μπάντα που αποτελείται από κολλητούς να προχωρήσει ενωμένη προς την μεγάλη επιτυχία, όμως αυτό το σενάριο δεν έχει πιθανότητες επιτυχίας ούτε στην τηλεόραση.

Τελικά ο κόσμος τι θέλει όμως, μυστήριο ή εικόνα; Μας μπέρδεψε λίγο το Music Marketing 1.1. του Vinyl.

Νέα πρόσωπα, παλιές ιστορίες

 

Ο ερχομός της Andrea, η οποία θυμίζω υπήρξε πρώην αγαπημένη του Richie, μάλλον θα βάλει ακόμα ένα καρφί στο φέρετρο του γάμου του με την Devon. Μένει να δούμε αν και πότε θα μπουν τα καρφιά σε άλλα δυο φέρετρα: αυτό της American Century κι αυτό της ελευθερίας του Richie.

Οι ιστορίες συνεχίζονται επεισόδιο-επεισόδιο με τις εξελίξεις στο θέμα της δολοφονίας του Rogers να έρχονται με το σταγονόμετρο. Όσο για την American Century; Είναι πια προφανές ότι θα σωθεί από τους Nasty Bits, οι οποίοι ετοιμάζονται για το πρώτο σημαντικό support στους New York Dolls, την μπάντα χάρη στην οποία υπέγραψαν στην εταιρεία, για να μην ξεχνάμε και την επιφοίτηση του Richie στο τέλος του πρώτου επεισοδίου.

Τα μουσικά highlights του επεισοδίου

  • Ο Hannibal χορεύει αισθησιακά με τη Devon υπό τους ήχους του "Pillow Talk" από τη Sylvia, σε ένα τραγούδι που σε κάνει να θες να φασώσεις μέχρι και τα πληκτρολόγια.

 

  • Στην εναρκτήρια σκηνή του επεισοδίου, ο Clark υπογράφει την απόλυσή του, πηγαίνοντας τον Julie και τον Richie να δουν τους Wizard Fist, μια περίεργη μπάντα με φλάουτα. Κιθαρίστας της μπάντας, ο κύριος Mat Sweeney, κιθαρίστας του Neil Diamond.
  • Ο Richie πάει να ξεχάσει τον πόνο του από την απώλεια του Hannibal, ακούγοντας και πάλι τον Lou Reed να ερμηνεύει ζωντανά το "White Light/ White Heat".

 

  • Η έκρηξη στο ασανσέρ μεταξύ Devon και Richie γίνεται υπό τους ήχους του "Crystal Ship" των Doors.
  • H Jamie εκπαιδεύει μουσικά τον Kip με το "Thirteen" των Big Star.
TAGS
RECAPS
ADVERTISING
  • top stories

ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ