Ο Αλέκος Αλεξανδρής εξηγεί γιατί ήταν πέναλτι το ανύπαρκτο χέρι του Γιόχανσον

Σε ρόλο αντι-Βαρούχα, εξηγεί γιατί η φάση στο 'Βικελίδης' ήταν πέναλτι από εδώ μέχρι απέναντι.
SHARES

Ζητήσαμε απ' τον Αλέκο Αλεξανδρή, τον παλαίμαχο άσο της ΑΕΚ, του Ολυμπιακού και παραλίγο του κινέζικου μεγαθήριου, της βασίλισσας της ασιατικής γης, της Shenzhen Jianlibao (στην οποία δεν πρόλαβε να παίξει γιατί η νόσος των πουλερικών στη χώρα ήταν σε έξαρση, λολ) να μας πει τη γνώμη του για το ανύπαρκτο πέναλτι στο ΆΡΗΣ-ΠΑΟ και μας την είπε.

Έκανε λόγο για πεντακάθαρο διώξιμο της μπάλας με το γόνατο και άρα για ξεκάθαρο πέναλτι. Αυτήν τη δήλωση (που σιγά μην προκαλέσει σοκ, ο Αλέκος την έκανε, έχει πάρει πέναλτι και επειδή τον κοίταξαν στα μάτια άγρια, αποφασιστικά και ίσως και με δόλο), τη συμπλήρωσε λίγο αργότερα με κάτι ακόμα πιο παράλογο.

Του λέμε εμείς: "Δηλαδή τι έπρεπε να κάνει;"

Μας λέει αυτός: "Έπρεπε να δώσει και κόκκινη."

"Τι μου λέτε;", επιμένουμε εμείς.

"Και βέβαια", μας λέει αυτός. "Διώχνεις με το πόδι που όμως το περνάει για χέρι μέσα στην γκαβομάρα του. Κόκκινη και γρήγορα στα αποδυτήρια να βάλεις μυαλό."

"Έτσι είναι."

"Και βέβαια έτσι είναι. Το είδε. Μπροστά στα μάτια του έγινε. Ο Γιόχανσον χρησιμοποίησε το γόνατο για να διώξει την μπάλα, πολύ σωστά δόθηκε το πέναλτι, κάποια στιγμή πρέπει να μάθουμε να παίζουμε και με τους κανόνες σ' αυτήν τη χώρα. Και να σου πω κάτι; Ντάξει, αυτός έδιωξε την μπάλα με το γόνατο. Εσύ σαν διαιτητής που είδες το πόδι για χέρι, έπρεπε να μη δώσεις κόκκινη; Εγώ παίζω για να κερδίσω. Αν θες να είσαι πρωταθλητής δεν υπάρχουν fair play και μ@λ@κίες. Θέλω να κερδίσω. Πώς θα κερδίσω; Με τον οποιοδήποτε τρόπο.

Κλέβω ακόμα και το παιδί μου! Φέρνω έξι-πέντε στα ζάρια και του λέω πως έφερα εξάρες. Πάει να φάει τη βασίλισσά μου με τον αξιωματικό και του λέω "έχω και δεύτερη ζωή". Πάει να βάλει γκολ στο Φίφα και του παίρνω το χειριστήριο απ' το χέρι. Του το ξαναδίνω μετά, όταν το έχει χάσει και κλαίει με τις μυξούλες του να κάνουν φουσκάλες. Ναι, είναι παιδί μου, αλλά κι εγώ θέλω να κερδίσω στο Φίφα. Ποιο απ' τα δύο είναι πιο σημαντικό;

"Τρομερό."

"Έτσι είναι."

Ο κύριος Αλεξανδρής στάθηκε και στην πολύ μεγάλη ομοιότητα που έχουν εξωτερικά τα χέρια κάποιων ανθρώπων με τα πόδια τους.

"Αν τον έβλεπα έξω τον Γιόχανσον θα πίστευα ότι περπατάει το κατακόρυφο, άντε να καταλάβεις ότι αυτά τα πόδια δεν είναι χέρια. Θα μου πεις, αν περπατάει με τα χέρια, τότε πώς το κεφάλι του παραμένει εκεί ψηλά; Τι να σου πω. Δεν είμαι επιστήμονας. Ο Θεός με ευλόγησε και δεν σπούδασα τίποτα. Αυτά ας τα βρούνε αναμεταξύ τους όσοι δεν έκαναν για μπάλα και το ρίξανε στα μεταπτυχιακά για παρηγοριά."

Αφοπλιστικός.

Share
 

24Media Network

"Δώρο" Κέιν, μαγκιά Ποντένσε

H μετατόπιση του Κέιν που έκανε "δώρο" και η μαγκιά του άπιαστου Ποντένσε. Δείτε καρέ-καρέ πώς ο Πορτογάλος και ο Βαλμπουενά "ζωγράφισαν" στο πρώτο γκολ του Ολυμπιακού.

Ορχήστρα στην κόλαση

Ο Σταύρος Γεωργακόπουλος αποκαλύπτει τι έγινε στο κολασμένο "Καραϊσκάκη" με τη λήξη, αναλύει τις κινήσεις Μαρτίνς – Ποτσετίνο στη σκακιέρα και μας βάζει στο κλίμα του ντέρμπι.

 
POP για τις δύσκολες ώρες

PODCAST

Γιατί το 'Joker' κέρδισε το Χρυσό Λιοντάρι της Βενετίας

Πώς κέρδισε το 'Joker' το μεγάλο βραβείο και πώς θα επηρεάσει την υπόλοιπη χρονιά; Ποια ήταν η πραγματικά καλύτερη ταινία του φεστιβάλ και ποιο νέο όνομα σκηνοθέτη πρέπει να θυμάσαι; Θα είναι αυτά τα χειρότερα βραβεία του event για τον ιστορικό του μέλλοντος;

Λόγω Τιμής, η προφορική ιστορία

Οι συντελεστές της σειράς εξομολογούνται στιγμές από την πιο 'εσύ κι εγώ' παρέα της ελληνικής τηλεόρασης.

Social Man
PROMO