ΣΙΝΕΜΑ

O Barry Jenkins θα σκηνοθετήσει το ΄Lion King 2΄ επειδή απολύτως τίποτα δεν βγάζει νόημα πια

Μετά από το ‘Moonlight’ και το ‘Αν η Οδός Μπιλ Μπορούσε να Μιλήσει’, ο πολυβραβευμένος δημιουργός αναλαμβάνει ένα CGI σίκουελ για την Disney.

Πριν λίγες μέρες γράφοντας για το ‘Nomadland’ λέγαμε πόσο περίεργο θα είναι το να δούμε μια δημιουργό σαν την Chloe Zhao να αναλαμβάνει ένα πρότζεκτ σαν τους ‘Eternals’ της Marvel αλλά στην συνεχιζόμενη προσπάθειά της να μαζέψει στο στούντιο όποιον δημιουργό ακούγεται αυτή την περίοδο, η Disney ξεπέρασε τον εαυτό της.

Το νέο ταλέντο που προστίθεται στο ρόστερ του κολοσού είναι ο Barry Jenkins, ο αγαπημένος μας εδώ στο Oneman σκηνοθέτης των ‘Moonlight’ και ‘Αν η Οδός Μπιλ Μπορούσε να Μιλήσει’. O Jenkins αναλαμβάνει το σίκουελ/πρίκουελ της εμπορικά υπερεπιτυχημένης φωτορεαλιστικής διασκευής του ‘Lion King’, που πέρυσι έφερε 1.6 δις δολάρια στο παγκόσμιο box office αλλά είναι κατά τα άλλα, αναμφίβολα, μια Ταινία Που Δεν Υπάρχει.

«Βοηθώντας την αδερφή μου να μεγαλώσει δύο νεαρά αγόρια στη διάρκεια των ‘90s, μεγάλωσα με αυτούς τους χαρακτήρες», είπε ο Jenkins για το μάλλον σοκαριστικό νέο του πρότζεκτ, το οποίο από τις πρώτες περιγραφές ακούγεται πως θα αποτελεί τόσο συνέχεια της κλασικής ιστορίας όσο και ιστορίας προέλευσης του Mufasa. «Το να έχει την ευκαιρία να δουλέψω με τη Disney επεκτείνοντας αυτή την μαγευτική ιστορία φιλίας, αγάπης και κληρονομιάς, συνεχίζοντας ταυτόχρονα τη δουλειά μου χρονολογώντας τις ζωές και τις ψυχές των ανθρώπων της Αφρικάνικης διασποράς, είναι ένα όνειρο που γίνεται πραγματικότητα».

Ναι. Δηλαδή τι να πω, αν ο Barry έχει ένα take καλό δρόμο του ευχόμαστε. Ποτέ δεν ξέρεις φυσικά με αυτά τα πράγματα- ο Ryan Coogler γύρισε τον ‘Black Panther’ μέσα στο ντισνεϊκό σύστημα, οπότε δεν είναι πως αυτά τα πράγματα είναι αδύνατο να συμβούν. Αλλά φέρνει οπωσδήποτε ένα κάποιο ζόρι στη φαντασία το να δούμε πώς οι επιρροές του Jenkins από auteurs σαν τον Hou Hsiao-hsien, εμφανείς στο πρόσφατο αριστούργημά του, θα ταιριάξουν με το δεδομένα άσχημο αισθητικά CGI του φωτορεαλιστικού animation.

Ο Jenkins εμπλέκεται με μπόλικα πράγματα αυτή τη στιγμή, έχοντας μόλις ολοκληρώσει τη μίνι σειρά ‘The Underground Railroad’ για το Amazon για την οποία έχει σκηνοθετήσει όλα τα επεισόδια, έχει γράψει τη βιογραφία της πρώτης Αμερικανίδας ολυμπιονίκης του μποξ και μια διασκευή του ντοκιμαντέρ ‘Virunga’ ενώ πρόκειται να σκηνοθετήσει και μια βιογραφία για τη ζωή του χορογράφου Alvin Ailey. Ενώ η συναρπαστικότερη φήμη όλων είναι πως, σύμφωνα με τον Steven Soderbergh, ο Jenkins πρόκειται να αναβιώσει το ‘The Knick’, με πρωταγωνιστή πλέον τον χαρακτήρα του Andre Holland από τις 2 πρώτες σεζόν.

Υποθέτει πάντως κανείς πως πριν από όλα τα παραπάνω, η παραγωγή της Disney θα λάβει πρώτη θέση προτεραιότητας. Ίσως μάλλον η animation φύση του πρότζεκτ να έπαιξε και κάποιον ρόλο στο να θελήσει να εμπλακεί ο Jenkins, καθώς μια τέτοια παραγωγή θα ενέχει σαφώς λιγότερα ρίσκα εν μέσω της αβεβαιότητα της πανδημικής μας πραγματικότητας.

Τελοσπάντων, σε κάθε περίπτωση έτσι είναι αυτά. Γυρίζεις μια πάμφτηνη ίντι ταινία που παίζεται σε δέκα Φεστιβάλ σε όλο τον κόσμο, σου παίρνει μια δεκαετία να γυρίσει το δεύτερο φιλμ σου, βρίσκεις αναγνώριση, κερδίζεις Όσκαρ, διασκευάζεις βιβλίο του συγγραφέα-ήρωά σου, γίνεσαι ένα από τα πιο καυτά ονόματα του Χόλιγουντ, σκηνοθετείς σειρά για το Amazon, αναλαμβάνεις πρότζεκτ δισεκατομμυρίου για την Disney. Πώς το λένε; Είναι ο κύυυυυκλος, είναι ο κύυυκλος της ζωής.