HOT RIGHT NOW

Η Δανάη Επιθυμιάδη μουρμουράει υπέροχα

Η νέα Βασούλα δεν μας έχει κάνει να ξεχάσουμε την παλιά. Απλώς συνειδητοποιήσαμε ότι έχουμε αρκετό χώρο στην καρδιά μας και για τις δυο.

Ο καλός Θεούλης δεν μπορεί, σίγουρα το έβαλε το χέρι του. Αλλιώς δεν εξηγείται ότι, την ίδια ώρα που η -κάτοχος κορμιού και προσώπου διεθνών προδιαγραφών- Ιωάννα Τριανταφυλλίδου την έκανε για Νέα Υόρκη, επέστρεφε από αυτή η Επιθυμιάδη (κι όμως, είναι το αληθινό της όνομα).

 

Εντάξει, αυτό δεν είναι εντελώς ακριβές. Γιατί μπορεί η Ιωάννα όντως να ξεπαγιάζει αυτή τη στιγμή στη Νέα Υόρκη (όχι, δεν την ‘λυπάμαι’ καθόλου-εσύ;).

 

Όμως η Δανάη έχει επιστρέψει από εκεί εδώ και 4 χρόνια. Συγκεκριμένα, όπως δήλωσε σε μια από τις δυο μόλις τηλεοπτικές συνεντεύξεις που έχει δώσει μέχρι τώρα (είναι κάτι σαν επτασφράγιστο μυστικό, χωρίς καθόλου social, κάτι που την καθιστά ακόμη πιο γοητευτική), ένα σοβαρό οικογενειακό θέμα την υποχρέωσε να γυρίσει.

 

Ένα χρόνο αφού είχε πάρει το πτυχίο της από την American Academy of Dramatic Arts (παράλληλα -εννοείται- πως δούλευε ως σερβιτόρα προκειμένου να τα βγάλει πέρα).

Λίγους μήνες πριν βγάλει την πιο μόνιμη βίζα που θα την οδηγούσε στην πολυπόθητη πράσινη κάρτα.

Έξι χρόνια μετά την εποχή που, στα 18 της, έριξε μαύρη πέτρα πίσω της και έφυγε για το Λονδίνο προκειμένου να σπουδάσει θεατρολογία και να κάνει σεμινάρια υποκριτικής.

 

 

Επίσης, όπως ακριβώς και η Μαρία Κορινθίου όταν αναγκάστηκε να γυρίσει από το Λος Άντζελες στην Ελλάδα (και εκείνη ‘επαναπατρίστηκε’ παρά τη θέλησή της) η Δανάη, με το υπέροχο γλυκό βλέμμα, είχε κάθε πρόθεση να επιστρέψει στη Νέα Υόρκη.

Τι μεσολάβησε; Το γεγονός ότι, οχτώ μήνες μετά την επιστροφή της, όταν έληξε το οικογενειακό της θέμα, άρχισε να δουλεύει κατευθείαν και non stop. Πάντα στο θέατρο και συγκεκριμένα στις παραστάσεις ‘Ο γάμος’ και ‘Εγώ ελπίζω να τη βολέψω’ του ΔΗ.ΠΕ.ΘΕ Λάρισας και στη συνέχεια, στην Αθήνα, στα ‘Δύο Ευγενείς απ’ τη Βερόνα’, Ένας άνθρωπος υπό χρεοκοπία’, Έγκλημα στη γκαλερί’, ‘Μονον Ωραία’.

 

Επίσης, όσο κουλό και να ακούγεται, επειδή είχε φύγει από τα 18 της από την Ελλάδα, ένοιωθε την ανάγκη να ζήσει ξανά εδώ.

Η Δανάη, την οποία ακόμη δεν αναγνωρίζει ο κόσμος έξω στο δρόμο, ήταν και παραμένει μια θεατρική ηθοποιός. Απόδειξη ότι φέτος, παράλληλα με τα γυρίσματα, θα την δούμε σε δυο θεατρικές παραστάσεις. Μια εκ των οποίων το ‘Ρωμαίος και Ιλιουέτα’ του Κωνσταντίνου Ρήγου στο οποίο μας γεννήθηκε η ‘επιθυμία’ να πάμε μόνο και μόνο από το trailer.

 

Όσον αφορά το πως πήρε τον ρόλο στο Μουρμούρα, αυτό που αποτελεί την πρώτη της τηλεοπτική εμφάνιση (αν και δεν την βλέπουμε καθόλου ψαρωμένη), οφείλουμε ένα ευχαριστώ στο κοφτερό μάτι της Δάφνης Λαμπρόγιαννη.

 

Εκείνη ήταν που την είδε πριν από τρία χρόνια σε μια παράσταση και σκέφτηκε να την προτείνει. Και μετά η Δανάη, το απόλυτο outsider και εκείνη με την λιγότερη εμπειρία από τις 15-16 γνωστές ηθοποιούς που έκαναν audition δίπλα στον Γιάννη Τσιμιτσέλη που είχε ήδη καβατζώσει τον ρόλο, απέδειξε ότι διαθέτει εκείνο το σπάνιο συνδυασμό αστείας και έξυπνης που χρειαζόταν η σειρά.

 

 

Κάτι που καταλάβαμε και εμείς, ως τηλεθεατές, από την πρώτη στιγμή. Ότι η Δανάη έχει εκείνο το κάτι απροσδιόριστα γήινα σέξι που την καθιστά υποψήφια (μαζί με την Βάσω Λασκαράκη από το ‘Σόι μας’ και την Κατερίνα Γερονικολού του ‘Τρελή Οικογένεια’ για το βραβείο του πιο ποθητού τηλεοπτικού κοριτσιού της διπλανής πόρτας.

 

Τι μένει; Κάποιος να της εξηγήσει γιατί πρέπει να αρχίσει να ασχολείται λίγο παραπάνω με τα social της (δεν έχει ή δεν έχω καταφέρει να τα βρω). Δεν μπορεί και να μην δίνει συνεντεύξεις και να μην ανεβάζει φωτό στο instagram της. Αυτό είναι κάτι που, στα κιτάπια μας, είναι ποινικά και ηθικά ‘κολάσιμο’.