HOT RIGHT NOW

Η Ιωάννα Ντεντή κυκλοφορεί καμαρωτή σε haute couture σαλόνια

Ο Karl Lagerfeld της εμπιστεύτηκε την παρουσίαση των κοσμημάτων του οίκου Chanel, οι αδελφές Cruz (Penelope και Monica) τη συλλογή εσωρούχων τους 'L’ agent Provocateur' και η Ιταλική Vogue την έχει 'μπάστακα' σε σχεδόν κάθε τεύχος. Όχι και άσχημα για ένα κορίτσι που κάποτε έβγαζε το ψωμί της σε σουβλατζίδικο.

”Όταν ήμουν πιο μικρή, δούλευα part time σε ένα ψητοπωλείο τα Σαββατοκύριακα. Ένας πελάτης που έτυχε να είναι φωτογράφος στην Αμερική και είχε έρθει στην Ελλάδα για δουλειές με είχε πρήξει να με βγάλει μια φωτογραφία. Του είπα αρκετές φορές όχι, αλλά, όταν μπήκα στο ίντερνετ και είδα τις δουλειές του, πείστηκα. Ετσι, βγάλαμε μια φωτογραφία, μου άρεσε πάρα πολύ και σκέφτηκα: ‘Γιατί να μη δοκιμάσω;’. Πήγα, λοιπόν, στη σχολή μοντέλων. Ακόμα κι αν δεν πετύχαινα, θα ήταν μια ωραία εμπειρία”

Και, έτσι απλά και καρμικά, η -αψεγάδιαστων σωματικών διαστάσεων- καλλονή που μεγάλωσε στην Θεσσαλονίκη, μετακόμισε όταν ήταν έφηβη στην Αθήνα και ξεκίνησε να σπουδάζει Νοσηλευτική Φαρμακολογία, βρέθηκε διαδοχικά στη σχολή μοντέλων Cristi, ‘μαθήτρια’ της Βίκυς Καγιά στο Next Top Model (Όχι, δεν κέρδισε, έφτασε απλά στην τετράδα. Ναι, είναι άδικο) και καπάκι να κάνει το ‘αγροτικό’ της στην Τουρκία πριν μετακομίσει στην ‘Super League’ του επαγγέλματός της.

‘Δε μετάνιωσα που έλαβα μέρος στο Next Top Model, αλλά δε θεωρώ ότι ήταν και το πιο σημαντικό βήμα της καριέρας μου. Ήταν ένα reality που μου έμαθε πολλά. Εκτιμώ τα όσα έζησα μέσα σε αυτό’

Κάνοντας δηλαδή διαδοχικές φωτογραφήσεις για την ιταλική Vogue, κλείνοντας συμβόλαιο με πρακτορεία μοντέλων σε Παρίσι και Νέα Υόρκη, γινόμενη το πρόσωπο της L’Oreal Ρaris και ‘οργώνοντας’ τον πλανήτη κάνοντας δουλειές με ‘ψιλο-γνωστές’ εκδόσεις όπως η Ρωσική Vogue, τα Harper Bazaar Τουρκίας, Ρωσίας και Γαλλίας, το Αμερικάνικο Marie Claire, το Βρετανικό Cosmopolitan και το περιοδικό της Air France.

Εννοείται πως τίποτα από τα παραπάνω δεν έγινε άμεσα γνωστό στην Ελλάδα. Μέχρι τη στιγμή που άρχισαν να σκάνε στο fb της οι topless φωτογραφήσεις που έχει κάνει, στα πλαίσια κάποιων από τις παραπάνω δουλειές. Βλέπεις η Ιωάννα, όντως κανονικό και συνειδητοποιημένο μοντέλο, αντιμετωπίζει το κορμί της ως εργαλείο της δουλειάς της. Και το δείχνει, όταν αυτό είναι απαραίτητο.

Και αυτό, η ‘ευχέρειά’ της στο γυμνό και το multi culti κορμί της (ταυτόχρονα μοντελέ και ποθητό) είναι που την κάνει να ξεχωρίζει από κάποια από τα υπόλοιπα μοντέλα μας που δουλεύουν με επιτυχία στο εξωτερικό αυτή τη στιγμή, όπως π.χ. η Ροζάνα Γεωργίου και η Ισμήνη Παπαβλασσοπούλου.

‘Οι απαιτήσεις της δουλειάς σε απλά Ελληνικά είναι το αδύνατο κορμί, το καλό δέρμα και τα λαμπερά μαλλιά. Αλλά εγώ τρώω πολύ, κάνω σπάνια γυμναστική και το δέρμα μου δεν είναι πάντα καθαρό. Όλα τα μοντέλα έχουν τα θεματάκια τους, τις ατέλειές τους. Μην πιστεύετε τις εικόνες που βλέπετε’

Επίσης καλό είναι να θυμάστε ότι η Ιωάννα δεν έχει καμία σχέση με το ευγενικό και έξυπνο κορίτσι που πρωτοείδε και ξεχώρισε ο Μάνος Μίχαλος στην οντισιόν του πρώτου (και σαφώς καλύτερου) Next Top Model στο Λαγονήσι.

Γιατί επειδή ακριβώς διαθέτει και μυαλό, κάτι, μην κοροιδευόμαστε, όχι και ιδιαίτερα συνηθισμένο στο χώρο της, έχει φροντίσει να εξελιχθεί σε χρόνο dt από ένα άγουρο και ντροπαλό κορίτσι σε μια κομψή και γοητευτική γυναίκα που απολαμβάνει τη δουλειά της και δηλώνει πως δεν αισθάνεται ούτε Αθηναία, ούτε Ελληνίδα, παρά πολίτης του κόσμου.

To μόνο που μένει είναι κάποια στιγμή να μας πει το όνομα του φωτογράφου που την ανακάλυψε στο σουβλατζίδικο (επειδή αυτό είναι το σωστό) και να φροντίσει να φοράει πάντα πάνω της μια μπλε χάντρα για να μην την πιάνει το μάτι (επειδή αυτό είναι το αναγκαίο). Όχι το δικό μας, αυτό είναι άκακο, αλλά των υπόλοιπων μοντέλων της γενιάς της. Αυτών που τώρα τρώνε τη σκόνη της.