Σου βρήκαμε τη διάδοχο της Salma Hayek

Τη Genesis Rodriguez επέλεξε το GQ για να του κάνει ποδαρικό για το 2013. Κάτι που μόνο τυχαίο δεν είναι.
SHARES

Με τις Salma Hayek, Jennifer Lopez, Sofia Vergara και Penelope Cruz να έχουν πατήσει ή να πατάνε τα 40, το Χόλυγουντ χρειάζεται κάποια 25άρα να παίξει όλους αυτούς τους ρόλους της εκρηκτικής Λατίνας που έχουν μείνει ορφανοί. Η Genesis, η βαθύπλουτη κόρη του El Puma (σ.σ. ο πιο διάσημος τραγουδιστής της Βενεζουέλας) και συμπρωταγωνίστρια του Arnold στο Last Stand είναι έτοιμη να προτάξει τα στήθη της για να λύσει το πρόβλημα.

Αυτό που πρέπει να καταλάβεις για την Genesis είναι ότι δεν είχε ποτέ ανάγκη να δουλέψει έστω και μια μέρα στη ζωή της. Ένα προνόμιο που έρχεται μαζί με το να είσαι μοναχοκόρη του πολυπλατινένιου τροβαδούρου Jose Luis Rodriguez και μιας Κουβανής μοντέλας.

Όμως εκείνη ξεκίνησε μαθήματα υποκριτικής όταν ήταν δυο ετών και πέρασε μεγάλο μέρος της εφηβείας της δουλεύοντας 18ώρα καθημερινά για μια σειρά από δημοφιλείς μεξικάνικες σαπουνόπερες.

 

''Όταν ο πατέρας μου γνώρισε την μητέρα μου, είχε μόλις χωρίσει από την πρώτη του σύζυγο. Μερικούς μήνες μετά ήρθα εγώ. Το θεώρησαν καλό οιωνό και για αυτό με ονόμασαν Genesis. Ότι ήμουν η αρχή του δικού τους σύμπαντος''

Όλο αυτό ενώ ταυτόχρονα πηγαινοερχόταν με το οικογενειακό ιδιωτικό τζετ ανάμεσα Μαϊάμι και Καράκας, μαθαίνοντας –πάντα σε ιδιωτικά σχολεία- αγγλικά, σύγχρονο χορό, ορθοφωνία και οτιδήποτε άλλο θα της φαινόταν χρήσιμο όταν με το καλό της χτυπούσε την πόρτα το Χόλιγουντ.

1 of 8

 

Κάτι που συνέβη πολύ γρήγορα, αλλά με τον πλέον ανορθόδοξο τρόπο. Πρώτα ήρθε ένα τριάρι επεισόδια στο Entourage ως μια από τις Λατίνες οδηγούς λιμουζίνας του Turtle και μετά ως το αντικείμενο του πόθου του Will Farrell στο πειραματικό Casa di mi Padre.

 

Ουσιαστικά μια παρωδία Λατινοαμερικάνικης σαπουνόπερας, γυρισμένο στα ισπανικά. Κάτι που σημαίνει ότι κανείς σοβαρός παραγωγός δεν το είδε.

Η Genesis δεν πτοήθηκε και γρήγορα έβγαλε τα ρούχα της, έστω και για μερικά δευτερόλεπτα, στο Man on a Ledge δίπλα στο Σαμ Γουόρθινγκτον.

Μια εμφάνιση που στάθηκε αρκετή για να καπαρώσει -και πάλι ρόλο γκόμενας- στο Last Stand του Arnold.

''Εμείς οι Λατίνες είμαστε πιο σεξουαλικές γιατί συνήθως επαναστατούμε απέναντι στην μητέρα μας και στην θρησκεία μας. Λέμε ότι το να δείχνεις στήθος και κώλο είναι ένας τρόπος να δείξεις ότι είσαι πλέον ανεξάρτητη''

 

Καθώς επίσης και ένα τσουνάμι φωτογραφήσεων σε όλα τα περιοδικά της Λατινικής Αμερικής, το Ιταλικό Max και -πριν από λίγες μέρες- στο τελευταίο τεύχος του GQ.

 

Αυτό που κάνει την Genesis να διαφέρει από κάθε άλλη Λατίνα σταρ είναι πως δεν χρειάστηκε να αφήσει κανένα γκέτο πίσω της.

Κάτι που σημαίνει ότι μπορεί να παίζει την Λατίνα, χωρίς να ''μυρίζει'' πολύ εξωτική, όπως π.χ. η Penelope Cruz που της πήρε χρόνια για να πείσει ότι μπορεί να παίξει οτιδήποτε πέρα από την φλογερή Σπανιόλα.

Όσον αφορά την αποφασιστικότητά της κόρης του πούμα να σκαρφαλώσει στην κορυφή (χρησιμοποιώντας αυτό το εξαίσιο ζευγάρι γυμνασμένα πόδια που διαθέτει), αυτή είναι εμφανής και από τις στρατηγικά ανεβαστικές ατάκες της όπως

''Δεν έχω κανένα πρόβλημα να δείχνω το σώμα μου. Όταν πάω στην παραλία μου αρέσει να φοράω τα απολύτως απαραίτητα. Απλά εδώ στην Καλιφόρνια είναι δυστυχώς παράνομο να κυκλοφορείς τοπλες, όποτε το κάνω όπου μπορώ''

 

Share
 

24Media Network

Άγιαξ - Παναθηναϊκός 1-2: Του αρέσουν τα δύσκολα

Ο Παναθηναϊκός μετά τη Φέγενορντ νίκησε και τον Άγιαξ με τους παίκτες του Γιώργου Δώνη να δείχνουν κόντρα στον πανίσχυρο "Αίαντα" πολύ καλά στοιχεία και να περνάνε το συγκεκριμένο τεστ παίρνοντας δέκα με τόνο.

 
POP για τις δύσκολες ώρες

PODCAST

Η Αναγέννηση της Disney

Το Pop για τις Δύσκολες Ώρες κάνει μια εξονυχιστική αναδρομή στην Αναγέννηση της Disney και στα κλασικά μιούζικαλ που άλλαξαν τη ροή του χολιγουντιανού animation.

Ο Κώστας Τουρνάς αφηγείται τη ζωή του

Από τις πρόβες σε πλυσταριό της Κυψέλης και τους Poll ως τον Αχιλλέα απ' το Κάιρο και τη φιλία με τον Μπονάτσο.

Social Man
PROMO