WOMEN

My Glastra Rocks: Η ασταμάτητη Ραμόνα και οι άσπονδες φίλες της

Οι καυτές και ετοιμοπόλεμες παίκτριες του νέου ριάλιτι μόδας δεν ανέχονται μύγα -ή στιλιστικές συμβουλές- στο σπαθί τους.

Πάνε δυο εβδομάδες από τότε που το My Style Rocks, αυτό με τις -σύμφωνα με το κανάλι- ’14 νέες κοπέλες που αγαπούν την μόδα να διαγωνίζονται καθημερινά, παρουσιάζοντας μέσα από το ντύσιμό τους, τo προσωπικό τους στυλ’ ξεκίνησε.

Εκείνο που πιστεύαμε ότι θα ήταν μια ακόμη βαρετή (για εμάς τους άντρες τουλάχιστον) εκπομπή για στιλ τύπου Shopping Star, με ‘ακίνδυνη’ -αλλά ταμάμ για το θέμα- παρουσιάστρια την Ευαγγελία Αραβανή (αν και τελικά η φάση θα απαιτούσε καλύτερα τον πανγμέγιστο Μικρούτσικο ή την ‘ποτέ δεν σε ξεχνώ’ Σια Λιαροπούλου).

Η οποία, μεταξύ μας, ειλικρινά πιστεύω -κρίνοντας από το ενίοτε WTF βλέμμα της όταν παίζει ‘Η μπουγάδα της γειτόνισσας’ φάση- ότι δεν φανταζόταν που ακριβώς ‘έμπλεκε’.

Εκείνο που, όταν ξεκινήσαμε να το παρακολουθούμε, ξεκάθαρα από ‘νοσηρή’ περιέργεια, μας έκανε απλώς εντύπωση που για πρώτη φορά στην τηλεοπτική ιστορία βλέπαμε τα -νυν ή πρώην, κανονικά ή insta- μοντέλα (αυτό που είναι δηλαδή τα περισσότερα κορίτσια που συμμετέχουν) να έχουν ‘φωνή’.

Φαντάσου, ας πούμε, τα κορίτσια της μόδας στη Μενεγάκη να κάθονται να σχολιάζουν, με εντελώς βιτριολικό (στο χωριό μου το έλεγαν και ‘μπιτσιόλικο’) τρόπο, το ένα τι σκ@τ& φοράει το άλλο. Ή οι παίκτριες του Next Top Model να λένε, πάνω στην πόζα, η μια στην άλλη τι κάνει λάθος.

Για να καταλάβεις, το πρώτο σήκωμα του φρυδιού μου προέκυψε όταν είδα παλιές γνωστές μου / μας (εσένα κοιτάζω -34χρονη αλλά πάντα ‘μάχιμη’- Γωγώ Βαινά, πάλαι ποτέ Playmate και κορίτσι του Θέμου) να μιλάνε κανονικά και σταράτα, ενώ σε συνεντεύξεις παλιά δεν μπορούσες να τους πάρεις λέξη.

Πόσο αθώος ήμουν; Πόσο αθώοι ήμασταν όλοι; Γιατί, στις πέντε μέρες που μεσολάβησαν μέχρι να γραφτεί αυτό το κείμενο, τίποτα δεν είναι πλέον ίδιο στο τηλεοπτικό σκηνικό.

Η φετινή, βλέπεις, τηλεοπτική σεζόν μπορεί κάλλιστα να χωριστεί σε Π.Ρ. (προ Ραμόνα) και Μ.Ρ. (μετά Ραμόνα). Όπου Ραμόνα ίσον άλλη μια παλιά γνωστή μας, η 33χρονη πάλαι ποτέ Ρουμάνα Playmate και διαγωνιζόμενη στο Next Top Model (νυν, σύμφωνα με το bio της, χωρισμένη με δυο κοριτσιάκια που μέχρι πέρυσι διατηρούσε το δικό της στούντιο γυμναστικής).

Η breakthrough σταρ της υπόθεσης ως τώρα (που είναι, by the way, κολλητές με την Βαινά από παλιά) που κάνει το twitter να μένει με το στόμα ανοιχτό (από έκπληξη, απόγνωση- λίγη σημασία έχει) και τα βάζει στα ίσια (με εντελώς κατινίστικο, αλλά και τσαμπουκαλεμένο τρόπο, οφείλουμε να διευκρινήσoυμε) με τις υπόλοιπες παίκτριες και την κριτική επιτροπή των Στέλιου Κουδουνάρη, Χάρη ‘τώρα κάνω το comeback μου’ Χριστόπουλου και Αλεξάνδρας ‘το μίνιμαλ και εγώ είμαστε ορκισμένοι εχθροί’ Κατσαϊτη.

Εννοείται πως η Ραμόνα, που κάνει και όλο το μπαζ της υπόθεσης, θα είναι η τελευταία που θα αποχωρήσει (φεύγει μια ανά εβδομάδα, στο Παρασκευάτικο gala). Ότι και αν φορέσει. Ότι και αν πει η κριτική επιτροπή (σ.σ. μεγάλη γάτα και ‘αλητάκι’ ο παραγωγός και ο casting director-αυτό οφείλουμε να το παραδεχθούμε).

ramona Όπως εννοείται πως η ομορφιά και το μη εξεζητημένο εδώ δεν έχουν καμία σημασία. Κάτι που αποδεικνύει περίτρανα το γεγονός ότι η πρώτη που έφυγε κανονικά και με το νόμο ήταν η φαντασμαγορική Κύπρια Έλενα Γενεθλίου (μοντέλο με σπουδές σε Hotel & Tourism Management). Ένα εξαίσιο ψηλόλιγνο πλάσμα, ορισμός της μεσογειακής ομορφιάς, που σίγουρα θα άξιζε καλύτερη τύχη από ότι τελικά βρήκε.

Ενώ, έτσι για την ιστορία, να πούμε πως αποχώρησε -μια μέρα μόλις μετά την πρεμιέρα-η βεραμάν fashion blogger Δάφνη Νεοφύτου για λόγους υγείας. Και, πριν από λίγες μέρες, η 27χρονη σχεδιάστρια Νεφέλη Αξιώτη και πάλι για λόγους υγείας (εμφανίστηκε κανονικά με κολάρο).

Κοίτα να δεις που η μόδα αποδεικνύεται τελικά πιο επικίνδυνη για την υγεία των παικτών από ότι τα πανδύσκολα αγωνίσματα του Nomads. Τέτοιο mortality rate ούτε στο Call of Duty ένα πράγμα. (Τι εννοείς εσύ νομίζεις ότι την κάνουν με ελαφρά πηδηματάκια;)

Αν και η μεγαλύτερη απώλεια από όλες, αν τελικά επιβεβαιωθεί η φάση (έλειπε χθες Παρασκευή και από τα δυο επεισόδια) είναι αυτή της (επίσης γνωστής μας) 28χρονης personal trainer και fitness model Αντζέλικας Γιασεμή.

Μια εξωτική γυναίκα (γεννημένη στη Σαουδική Αραβία) με υπέροχο σώμα, αυστηρό πρόσωπο και εξωφυλλάτη δυναμική.

Επίσης, καθόλου τυχαία, η 3η πιο insta δημοφιλής παίκτρια (με 22.300 followers) μετά τις ‘δίδυμες’ ξανθιές Barbie της καρδιάς μας.

Συγκεκριμένα την 24χρονη Θεσσαλονικιά Ιωάννα Τούνη (δασκάλα, hostess και ιδιοκτήτρια online καταστήματος με ρούχα) των 111.000 πιστών followers.

Και, πάνω από όλα, την 24χρονη Αλεξάνδρα Παναγιωτάρου από την Τρίπολη, το μοντέλο-επιχειρηματίας (έχει online μαγαζί με ρούχα) με τον σύζυγο πλαστικό χειρουργό και τους 43.600 followers.

Το ‘δίνει πόνο, αλλά μας αρέσει’ account της οποίας στο instagram οφείλεις να ακολουθήσεις εδώ και τώρα.

Ενώ την προσοχή μας (των αντρών εννοώ) διεκδικούν, σε μικρότερο βαθμό, η τρισχαριτωμένη 21χρονη Θεσσαλονικιά βρεφονηπιοκόμος Βρισηίδα Ανδριώτου.

Η φονική ατακαδόρισσα Γεωργία Μαλλιού, απόφοιτος δημοσιογραφίας, που ξέρει -μεταξύ άλλων- να φοράει ρούχα που μας κάνουν να μην την κοιτάζουμε πάντα στα μάτια. Κάτι πραγματικά δύσκολο όταν υπάρχει τέτοιος έντονος, τον λες στήθος με στήθος, ανταγωνισμό.

Η ευλύγιστη 19χρονη Ασημήνη Μήτη, πρωτοετής της Ιατρικής Σχολής με καταγωγή από τη Λέσβο και έφεση στο pole dancing που κάνει εδώ και πέντε χρόνια.

Καθώς επίσης δυο βεραμάν μοντέλα πασαρέλας. Από αυτά που αρέσουν συνήθως μόνο στις γυναίκες. Συγκεκριμένη η 27χρονη Υβόννη Ντόστα από την Πρέβεζα που σχεδιάζει τα δικά της μαγιό.

Και η 24χρονη Βασιλική Ρούσσου από τη Σαντορίνη που σχεδιάζει τα δικά της κοσμήματα.

Προσοχή. Από ότι μας λέει συνεχώς και η Ευαγγελία, οι αιτήσεις συμμετοχής συνεχίζονται. Και κάτι μας λέει ότι θα δούμε πολλές ακόμη παλιές γνωστές, από την εποχή των αντρικών περιοδικών, να μπαίνουν μέσα.

Εμείς δηλώνουμε, πάντως, πρόθυμοι, αν μας το ζητηθεί, να κάνουμε σχετικές προτάσεις.

Για κορίτσια όμορφα, δυναμικά και, το βασικότερο, με γλώσσα που να πηγαίνει ροδάνι. Έτσι για να έχει η Ραμόνα παρέα και επαρκή ανταγωνισμό.