WOMEN

Ο φωτογράφος στον οποίο καμία (Kate Moss, Jennifer Aniston, Madonna) δεν τολμάει να πει όχι.

Πλακώθηκε με την Madonna, ξεφτίλισε τον George Clooney και έπεισε τον Elton John να πέσει στα 4 και να αφήσει την Elizabeth Hurley να τον καβαλήσει. Γιατί είναι ωραίο να πέφτουν στα πόδια σου (και να βγάζουν το σκασμό) όλοι οι celebrities. Όπως συμβαίνει εδώ και 20 χρόνια στον Mario Testino.

Τον λένε ‘ο φονέας των supermodel’, επειδή στα 90s αρνήθηκε να πληρώσει τις υπέρογκες αμοιβές που ζητούσαν η Naomi, η Linda και η παρέα τους (προτιμώντας να βρει και να αναδείξει μοντέλα όπως η Kate Moss). Και δεν υπάρχει γαλαζοαίματος που να μην έχει φωτογραφήσει (από την κοληττή του Diana μέχρι τον πρίγκιπα Harry). Όμως εκείνος προτιμάει να φτιάχνει προβακατόρικες, λουσάτες φωτογραφίες. Αυτές είναι οι πιο σέξι από αυτές.

 

25 λίρες. Τόσο πουλούσε σε επίδοξα μοντέλα τα portofolio που τους ετοίμαζε (κομπλέ με μαλλιά και make up) από τον 1ο όροφο ενός εγκαταλειμμένου νοσοκομείου κοντά στην Trafalgar Square τον οποίο νοίκιαζε.

Ήταν το 1976 και ο 22χρονος γόνος καλής Περουβιανής οικογένειας με τα ροζ μαλλιά (σ.σ. αλλά χωρίς τα ψηλοτάκουνα που συνήθιζε να φοράει στο ιδιωτικό σχολείο που πήγαινε), μόλις είχε προσγειωθεί στο Λονδίνο.

 

‘ Όλοι με θεωρούσαν τρελό που ζούσα εκεί. Φαντάσου ότι στο ισόγειο υπήρχε ένα hostel για αλκοολικούς. Οι σκάλες ήταν πάντοτε κατουρημένες, αλλά τα πάρτι που κάναμε θρυλικά. Βγάζαμε τα παλιά κρεβάτια νοσοκομείου από την αποθήκη, φοράγαμε στολές γιατρών και νοσοκόμων και οι καλεσμένοι έρχονταν μπανταρισμένοι σαν να ήταν θύματα αυτοκινητιστικού’. 

Ο φωτογράφος στον οποίο καμία (Kate Moss, Jennifer Aniston, Madonna) δεν τολμάει να πει όχι.  

20 χρόνια μετά, ακριβώς την ίδια ημερομηνία, θα βρισκόταν να φωτογραφίζει την πριγκίπισα Diana για το περίφημο εξωφυλλό της στο Vanity Fair. Άλλωστε γενικά την Diana την είχε πάρει εργολοβία. Τόσο όσο ζούσε, όσο και μετά το θανατό της, καθώς διοργάνωσε σχετική έκθεση.

 

Αν και η αγαπημένη του, όπως δηλώνει ο ίδιος, ήταν είναι και παραμένει η Kate Moss. Ίσως επειδή ήταν εκείνος που την ανακάλυψε, στα 16 της, στο Λονδίνο. Για αυτό και της έχει αφιερώσει και ένα ολόκληρο coffee table book, το Kate Moss by Mario Testino σε εκείνη.

 

Εξίσου συνένοχος έχει υπάρξει και στην ανακάλυψη της Giselle Bundchen, την οποία επίσης έχρισε πρωταγωνίστρια στο εξαιρετικό του λεύκωμα Rio De Janeiro, όπου την έβαλε να περπατάει και να χαϊδεύεται με ντόπιους που βρήκε στο δρόμο.

Ένα βιβλίο φόρο τιμής στις πρώτες του καλοκαιρινές διακοπές που έκανε στο Ρίο, όταν ήταν μόλις 14 ετών. Φαντάσου πόσο καλά πέρασε που ποτέ του δεν τις ξεπέρασε.

 

Αν και προσωπικά, το μοναδικό του coffee table που βρήκα τόσο ακαταμάχητο που δεν μπορούσα παρά να αγοράσω, ήταν το Let Me In. Αυτό που έβλεπες μέσα τους πάντες. Από τους Demi Moore και τον Aston Kutcher στο κρεβάτι τους. Μέχρι την –κοληττή του- Gwyneth Paltrow, σε πόζες που θα έλεγες μέχρι και σέξι.

Πλέον ο Mario ζει σχεδόν μόνιμα στο Los Angeles, αφού φωτογραφίζει την πλειονότητα των εξώφυλλων για την Vogue και το Vanity Fair.

Ενώ είναι τόσο η ουρά αναμονής για να κάτσεις μπροστά στον φακό του, που ένας Ουκρανός επιχειρηματίας έδωσε $1.800.000 για το προνόμιο, σε σχετικό πλειστηριασμό του ιδρύματος του Elton John.

 

Επίσης, προς όφελος κάθε δημοσιογράφου που του έχει πάρει ποτέ συνέντευξη, του αρέσει να θυμάται αστεία περιστατικά με celebrities.

Όπως όταν πιάστηκε από τα μαλλιά με την Madonna επειδή επέμενε να την βγάλει για πρώτη φορά χωρίς τόνους make up πάνω της. 

Η όταν γύρισε και είπε στον George Clooney ότι δεν έχει δει καμία ταινία του. Αλλά ότι δεν πρέπει να στεναχωριέται γιατί ‘Την προηγούμενη εβδομάδα φωτογράφισα τον φίλο σου τον Brad Pitt. Και του είπα ότι επίσης δεν έχω δει καμία ταινία του, πέρα από μια κατά την διάρκεια μιας πτήσης. Στην οποία όμως κοιμήθηκα τα πρώτα πέντε λεπτά’.

 

Υπάρχουν βέβαια αυτοί που θεωρούν το λουσάτο στιλ του προκλητικό για την εποχή που περνάμε. Όμως ο ίδιος ποτέ δεν νοιάστηκε για τα λεφτά ‘ Το ξέρω ότι περνάμε οικονομική κρίση, αλλά είμαι πολύ προσαρμοστικός. Πάω εκεί που έχει δουλειά.

Και μπορεί τον ένα χρόνο να βγάλω λεφτά και τον άλλο όχι. Δεν βασίζω την ζωή μου σε αυτό. Εγώ λατρεύω το να μπορώ να πηγαίνω στα Όσκαρ και στα πάρτι που έχει μετά και να ξέρω τον καθένα που είναι καλεσμένος σε αυτά’.