WOMEN

Οι Ελληνίδες που προσπαθούν υπερβολικά σκληρά να κερδίσουν το follow μας

Γιατί και η insta 'αποπλάνηση' θέλει τρόπο, όχι κόπο και 'άγαρμπες' κινήσεις.

Ο λόγος και ο τρόπος που είναι φτιαγμένο το instagram είναι για να μας δείχνει ωραίες γυναίκες σε μια non stop φωτογράφηση των καλλών τους.

Ιδανικά με φόντο παραδεισένιες παραλίες, καταπράσινα λιβάδια ή πολυτελή δωμάτια ξενοδοχείων.

Εντάξει, αυτός μπορεί να μην ήταν ο αρχικός σκοπός. Αλλά, μην ξεχνάς, ότι και το internet για άλλο λόγο φτιάχτηκε και πλέον έχει καταλήξει μια τεράστια ‘χαβούζα’ γεμάτη fake news και τσόντα.

Το instagram, από την άλλη, διατηρεί ακόμη υψηλά τον πήχη της αισθητικής. Έστω, σχετικά υψηλά. Έστω, για να σταματήσεις επιτέλους να χασκογελάς με την παραπάνω φράση, δεν είναι εντελώς του πάτου και του πεταματού.

Δεν είναι εύκολο δηλαδή, όταν μιλάμε για (άγνωστες, ημι-επώνυμες, εκτός τηλεόρασης) γυναίκες και Ελλάδα, να φτάσουν και να ξεπεράσουν το ψυχολογικό όριο των 100.000 followers αν το μόνο που κάνουν είναι να δείχνουν σάρκα.

Γιατί προφανώς και εμείς οι άντρες είμαστε κατά βάση ζώα.

Γιατί προφανώς κανείς μας δεν ακολουθεί την συμβουλή του μπαμπά μας να ‘Προσέχεις παιδί μου που βάζεις την υπογραφή και που δίνεις το like/ follow σου’.

Αλλά ακόμη και τα ζώα, τα πλέον σαρκοβόρα ζώα, χρειάζονται ένα Τιμολέων ή μια Μάγκυ να τους στήσει λίγο ωραία το πιάτο (μια πίκλα εδώ, κανένα βρώσιμο λουλουδάκι παραπέρα κτλ) πριν πέσουν με τα μούτρα να το ‘καταβροχθίσουν’.

Προφανώς δεν παραπονιόμαστε ‘έντονα’. Γιατί η πικρή αλήθεια είναι ότι, σε εκείνο το εφιαλτικό διάστημα πριν πάρει μπρος το instagram και αφού καταποντίστηκαν τα αντρικά περιοδικά, είχαμε μείνει εντελώς ‘ξέμπαρκοι’.

Πιστέψαμε, για κάποιους μήνες, ότι θα κάνουμε πολύ καιρό να δούμε ξανά ωραία Ελληνίδα φωτογραφημένη με όμορφο και σέξι τρόπο.

Μέχρι που οι Ελληνίδες (της οθόνης, της πίστας και της διπλανής πόρτας) πήραν τα πράγματα στα χέρια τους και άρχισαν να μας σερβίρουν απλόχερα τον εαυτό τους. Χωρίς την μεσολάβηση στιλίστα, φωτογράφου, art director και λοιπών μελών του ‘συνεργείου’.

Εκεί δηλαδή που τις παρακαλάγαμε επί χρόνια να δουν και δεχθούν το concept, πλέον κάθε μέρα μας κάνουν μόνες τους την χάρη.

Ναι, όλοι εμείς που έχουμε φάει τα νιάτα μας προκειμένου να πείσουμε π.χ. την Κατερίνα Παπουτσάκη να κάνει κάτι σέξι, αισθανθήκαμε ότι κερδίσαμε το Τζόκερ.

Οπότε και φροντίσαμε με βήμα γοργό να αναδείξουμε το νέο μέσο και εκείνες που το υιοθέτησαν σφιχτά και αποτελεσματικά.

Προφανώς κάποιες έχουν πιο κοφτερό μάτι από τις υπόλοιπες, όπως π.χ. η Αθηνά Οικονομάκου (που θα έπρεπε να διδάσκει σεμινάρια πάνω στο θέμα). Κάθε ποστ της οποίας αγγίζει την τελειότητα. Εξού και την έχουμε ‘ανταμείψει’ πλουσιοπάροχα με 717.000 followers.

Ενώ, τέλος, υπάρχουν και γυναίκες τα account των οποίων δεν απευθύνονται καθόλου στο αντρικό κοινό. Είναι πιο μαμαδίστικα, εξού και μας αφήνουν ψιλο-αδιάφορους. Προσοχή, τα account τους, όχι οι ίδιες. Εντάξει Βάσω Λασκαράκη;

Στην τελική, το να ξέρεις τι να ποστάρεις και πως στο instagram, ώστε να κερδίσεις την προσοχή μας, θέλει χρόνο, γνώση, ταλέντο και διάθεση.

Και εμείς είμαστε πρόθυμοι να ‘συγχωρήσουμε’ κάποια ‘βετερανό’ που έχει δηλώσει ότι δεν έχει το χρόνο ή τη διάθεση να ασχοληθεί με το account της.

Κάποια που προσπαθεί να μας εντυπωσιάσει, αλλά, παρά την καλή της πρόθεση, δεν τα καταφέρνει.

Ακόμη και κάποια που insta-αγαπάμε και insta-εκτιμάμε, αλλά υποπέσει σε κάποιο θανάσιμο σφάλμα / κακή στιγμή.

Το ‘πρόβλημα’ μας είναι με εκείνες που ‘κακομεταχειρίζονται’ το instagram και, κατά προέκταση, το timeline τους.

Εκείνες που μας δείχνουν non stop την πιο σέξι πλευρά του εαυτού τους με τον πλέον ‘διπλόπιττο με γύρο χοιρινό και πολύ κρεμμύδι’ τρόπο.

Δεν είναι τυχαίο ότι έχουμε καταβάλει συνειδητή προσπάθεια να μην παρουσιάζουμε τέτοιες εξώφθαλμα σέξι περιπτώσεις στα διάφορα σχετικά αφιερώματα μας.

Ακόμη και αν μιλάμε για κορίτσια με αδιαμφισβήτητα σωματικά προσόντα.

Γιατί μπορεί τα accounts τους να έχουν την δυνατότητα να ‘μας στείλουν αδιάβαστους’. Αλλά εμείς οφείλουμε να λειτουργήσουμε ως ‘αυτοδιοριζόμενοι’ προστάτες-άγιοι του ελληνικού instagram.

Ένα ‘δώρο του Θεού’ στο αντρικό φύλο που πρέπει να συνεχίσει να έχει την επίφαση του unisex friendly για να συνεχίσουν να το χρησιμοποιούν χωρίς δεύτερη σκέψη για να μας δείχνουν τα μπικίνι τους από επώνυμες με τις οποίες είμαστε εσαεί καψουρεμένες μέχρι ανερχόμενες σταρλετ που προσπαθούν να βγάλουν τίμια (για τα δεδομένα της εποχής μας) το μεροκάματό τους.

Για αυτό, αγαπημένη Ελληνίδα, πόνταρε στην αισθητική και όχι μόνο στις καμπύλες σου. Και please, pretty please, που έλεγαν και στο χωριό μου στην Καλλιθέα, μην το κάνεις λύσσα το σέξι. Να το σερβίρεις με μέτρο. Αλλιώς, να το ξέρεις, θα σου γυρίσουμε την πλάτη. Ότι μπικίνι και αν φοράς.

Από την άλλη, τι είναι χειρότερο; Εκείνες που προσπαθούν πολύ ή εκείνες που, παρότι είναι εντελώς διεθνών προδιαγραφών, μας αφήνουν να ξεροσταλιάζουμε μάταια;