Κείμενα

 

Βρες το τραγούδι του Καρρά από έναν και μόνο στίχο

Ένα κουίζ γεμάτο καψούρα, αλκοόλ και εγκατάλειψη.

Ο Βασίλης Καρράς έχει έναν στίχο που λέει "αν καταφέρεις, λοιπόν, να κρατηθείς λίγο ακόμα, εγώ κερδίζω αγάπη κι εσύ γλυτώνεις το χώμα", που με λίγα λόγια σημαίνει, "αν με χωρίσεις, πέθανες". Εμείς δεν την γνωρίζαμε αυτήν τη στιχουργική κατάθεση αγάπης και παράνοιας, αλλά την ήξερε ο Καίσαρης από το φιλικό σωματείο του Sport24. Βασικά, αυτός ήταν που μας την είπε για πρώτη φορά και επέμενε να την βάλουμε στο κουίζ, γεγονός που δημιούργησε ρήξη στις σχέσεις μας, καθώς το "ΟΧΙ ΘΕΜΗ, ΑΠΟΚΛΕΙΕΤΑΙ", τον συγκλόνισε ψυχικά.

Διαβάστε περισσότερα

Ό,τι γνωρίζουμε σήμερα για τα data, το οφείλουμε σε μια μπύρα

Η απίθανη ιστορία του παθιασμένου ζυθοποιού William Sealy Gosset, που με τις ιστορίες του άνοιξε το δρόμο για το Data Science.

Τι σχέση μπορεί να έχει η μπύρα με τα μαθηματικά μοντέλα διανομής; Τι σχέση μπορεί να έχει ο πιο καυτός κλάδος της πληροφορικής στις μέρες μας, το data science, με έναν ζυθοποιό του 20ου αιώνα; Είμαι σίγουρος ότι δεν σου περνάει από το μυαλό καμία απολύτως σχέση, κι όμως ο William Sealy Gosset είναι ο άνθρωπος που κατάφερε να κάνει την ζυθοποιία επιστήμη. Η’, για να το θέσουμε καλύτερα, να κάνει επιστήμη με την ζυθοποιία.

Διαβάστε περισσότερα

Η ιστορία της μοναδικής σημαίας κράτους που δεν είναι ορθογώνια

Το Νεπάλ έχει κάτι που το διακρίνει από τις υπόλοιπες χώρες του κόσμου.

Η σημαία ως εθνικό σύμβολο δεν είναι και μια τόσο παλιά υπόθεση. Συμπίπτει χρονικά με την κατασκευή των εθνών-κρατών στα τέλη του 17ου και αρχές του 18ου αιώνα. Mε τις πρώτες χρήσεις σημαίας να φτάνουν πίσω στον 6ο αίωνα π.Χ. στην Αρχαία Αίγυπτο. Το κοινό με τις  σημερινές σημαίες και τη χρήση τους είναι πως όλες χρησιμοποιήθηκαν και χρησιμοποιούνται ως τρόποι συμβολικής υπενθύμισης μιας ταυτότητας. Είτε αυτή έχει να κάνει με μια λεγεώνα, με μια δυναστεία ή αργότερα με ένα έθνος.

Διαβάστε περισσότερα

Συγγνώμη που σας το χαλάμε, αλλά το ΟΦΗ-Εργοτέλης δεν είναι ντέρμπι

Μια 'κόντρα' που γεννήθηκε εκτός νησιού για να ικανοποιήσει τους αιμοδιψείς οπαδούς που ψάχνουν παντού έχθρες.

Ο όρος 'ντέρμπι' χαρακτηρίζει τον αγώνα δύο ομάδων από την ίδια πόλη. Επί της ουσίας, λοιπόν, το ΟΦΗ-Εργοτέλης είναι τέτοιο. Για τους έξω, μακριά από την Κρήτη. Η λέξη 'ντέρμπι' είναι αυτή που χωρίζει την υπόλοιπη Ελλάδα με την Κρήτη. Μη σας ακούσουν να χρησιμοποιήσετε ποτέ αυτό το χαρακτηρισμό. Οι μισοί εκνευρίζονται και οι άλλοι μισοί γελάνε. Υπάρχει και μία μικρή μερίδα που το πιστεύει. Δαχτυλοδειχτούμενοι.

Διαβάστε περισσότερα

Όταν ένας Μακεδόνας επαναστάτης έφερε τον Όθωνα απέναντι στον Σουλτάνο

Τι ήταν τα Μουσουρικά που έγιναν σαν σήμερα και κατέληξαν σε άλλη μία ταπείνωση της Ελλάδας.

25 Ιανουαρίου, 1847. Ο βασιλιάς Όθωνας διοργανώνει επίσημο χορό στο παλάτι του. Ανάμεσα στους δεκάδες προσκεκλημένους, θα είναι και ο πρέσβης των Οθωμανών στην Αθήνα, ο Φαναριώτης Κωνσταντίνος Μουσούρης-Πασάς (Kostaki Musurus), Έλληνας στο γένος, όπως εύκολα συμπεραίνουμε απ' το όνομα, μα Τούρκος στη συνείδηση.

Διαβάστε περισσότερα

Οι Αυστραλοί φοβήθηκαν ότι θα κατέβουμε στους δρόμους για τον Τσιτσιπά

Ο Αλέξανδρος Ανυφαντής, δημοσιογράφος της εφημερίδας της Μελβούρνης 'Νέος Κόσμος', περιγράφει πώς έζησαν οι ομογενείς τον παροξυσμό του Στέφανου.

Μπορεί η φανταστική πορεία του Στέφανου Τσιτσιπά στο Australian Open να σταμάτησε πάνω στον εξωγήινο Ράφα Ναδάλ, όμως ήταν μια πραγματικά απολαυστική διαδρομή. Κι αν την χαρήκαμε και την απολαύσαμε εμείς από τις τηλεοράσεις μας και τους υπολογιστές μας, όπου ζήσαμε την απόλυτη παράνοια του να γίνεται ξαφνικά παντού το τένις πρώτο θέμα, σκέψου πόσο έντονα το έζησαν οι Έλληνες που μένουν και εργάζονται εκεί όπου συνέβησαν όλα, στην Μελβούρνη.

Διαβάστε περισσότερα

Ο άνθρωπος που αγάπησε το σινεμά περισσότερο από τη ζωή

Ένα πορτρέτο του Θόδωρου Αγγελόπουλου, με αφορμή τη συμπλήρωση 7 χρόνων από τον θάνατό του, από ανθρώπους που έζησαν κοντά του.

Για τη γενιά μου, τη γενιά που γεννήθηκε και μεγάλωσε τη δεκαετία του '90, ο Θόδωρος Αγγελόπουλος ήταν μια ποπ φιγούρα, όσο και αν αυτό φαίνεται παράταιρο σε σχέση με την πορεία του. Έχοντας περάσει κάτι παραπάνω από μια δεκαετία στιγματισμένος ως κινηματογραφιστής των ελίτ, τη δεκαετία του '90 ο Αγγελόπουλος έγινε αναφορά σε μαζικά κοινά ως 'αργός'.

Διαβάστε περισσότερα
4 5 6 7 8 9 10
PROMO
Social Man