Έτοιμος για ένα αυτοκίνητο που δεν χρειάζεται οδήγηση;

Το I.D. VIZZION της Volkswagen είναι το ξεκίνημα μιας νέας εποχής.
SHARES

Σχεδόν καθημερινά, πολλοί κατασκευαστές αυτοκινήτων παρουσιάζουν πρωτότυπες εκδόσεις αυτοκινήτων με αυτόνομη οδήγηση, ενώ ήδη αυτή τη στιγμή, κυκλοφορούν πολλά μοντέλα με συστήματα ημι-αυτόνομης οδήγησης.

Στη Διεθνή Έκθεση Αυτοκινήτου της Γενεύης, η οποία άνοιξε χθες τις πύλες της για τους δημοσιογράφους, η VW παρουσίασε μια τέτοια πρόταση, οχήματος με αυτόνομη οδήγηση, που ταυτόχρονα είναι και αμιγώς ηλεκτρικό.

Πρόκειται για το I.D. VIZZION concept, τη νέα ναυαρχίδα – saloon της οικογένειας ηλεκτρικών μοντέλων I.D., την οποία αποκάλυψε η γερμανική μάρκα πέρυσι στην έκθεση αυτοκινήτου της Σαγκάης.

Με το I.D. VIZZION, η Volkswagen ορίζει τα αυτοκίνητα saloon του αύριο (μήκος 5,163 μ. μήκος, 1,947 μ. πλάτος), με αυτόνομη οδήγηση, έλεγχο μέσω επαυξημένης πραγματικότητας και προσαρμοζόμενη μάθηση του οχήματος, χάρη στην τεχνητή νοημοσύνη. Το I.D. VIZZION επιτυγχάνει έτσι μια νέα διάσταση άνεσης, ευκολίας, ασφάλειας και βιωσιμότητας.

Η λειτουργία του I.D. VIZZION πραγματοποιείται χάρη στις διαισθητικές αλληλεπιδράσεις μεταξύ ανθρώπου και μηχανής, χρησιμοποιώντας την επαυξημένη πραγματικότητα, τα γυαλιά μικτής πραγματικότητας (HoloLens) και τη λειτουργία φωνητικού ελέγχου. Η βελτιωμένη πραγματικότητα συνεπάγεται με τη χρήση εικονικών στοιχείων ελέγχου και οθονών που προβάλλονται μέσα στο αυτοκίνητο. Οι επιβάτες βλέπουν αυτά τα χαρακτηριστικά με τα HoloLens και τα χειρίζονται με την αφή. Η τεχνολογία επικοινωνιών του αυτοκινήτου έχει προχωρήσει τόσο, ώστε να καταστεί ένας εικονικός βοηθός ικανός να μαθαίνει και να ανταποκρίνεται εμμέσως.

Πάνω απ’ όλα, όμως, το I.D. VIZZION προσφέρει τον μεγαλύτερο προσωπικό χώρο, μια έξυπνη συσκευή σε τροχούς που δεν απαιτεί οδηγό και ως εκ τούτου γίνεται ο σοφέρ σου. Κι είναι τόσο ολοκληρωμένα συνδεδεμένο, που γίνεται μέρος του ψηφιακού κόσμου, επειδή δίνει στους επιβάτες του χώρο να χαλαρώσουν, να επικοινωνήσουν ή να δουλέψουν ενώ βρίσκονται στο δρόμο.

Το I.D. VIZZION δείχνει πώς η Volkswagen εισάγει κάθε χρόνο νέες καινοτομίες στο δρόμο της προς το μέλλον και καθιστά την οδήγηση πιο συναρπαστική από ποτέ. Την ίδια στιγμή, η λειτουργία του χρήστη μέσω της επαυξημένης πραγματικότητας δίνει μια προοπτική προς το 2030, ενώ η αυτοματοποιημένη οδήγηση σε υψηλό επίπεδο θα είναι ήδη εφικτή από το 2025. Το πρωτότυπο διαθέτει ηλεκτρικό σύστημα τετρακίνησης με δύο ηλεκτρικούς κινητήρες και ισχύ εξόδου 225 kW και το εύρος αυτονομίας του, μέχρι την επαναφόρτιση, έως και 665 χιλιόμετρα μέχρι το έτος 2022, χρονιά που θα ξεκινήσουν επίσημα οι δοκιμές. Θα επιταχύνει σε 6,3 δευτ. στα 0-100 χλμ./ώρα, ενώ θα αναπτύσσει τελική ταχύτητα 180 χλμ./ώρα στο επίπεδο 5 της αυτόνομης οδήγησης.

Αξίζει να σημειώσουμε ότι η VW σχεδιάζει να κατασκευάσει περίπου ένα εκατομμύριο ηλεκτροκίνητα οχήματα ετησίως, από το 2025. Το compact ID και το ID CROZZ SUV θα κάνουν το ντεμπούτο τους το 2020. Θα ακολουθήσει το μεγάλο επιβατικό BUZZ το 2022 και εν συνεχεία το ID VIZZION που παρουσιάζεται στη Γενεύη.

Share
 

24Media Network

Aλλάζει τους όρους

Η μεγαλύτερη αλλαγή στη λογική του Γιάννη Αλαφούζου αφορά το "μετά". Δηλαδή, πώς θα αντιμετωπίσει τον Παναθηναϊκό εάν ο Πιεμπονγκσάντ δεν τηρήσει τα λεγόμενα του.

Ένας Pepe που (τον) αγαπάει το ποδόσφαιρο

Ο Nicolas Pepe είναι αυτό που ψάχνει -έχει ανάγκη- η Arsenal και ο λόγος για να βλέπεις τους αγώνες της Lille στη Ligue 1. Το ερώτημα για τον ταλαντούχο εξτρέμ είναι αν θα γίνει ο νέος Hazard ή θα ακολουθήσει την πορεία του Gervinho. Αν και Ιβοριανός, ποντάρουμε σε πολύ καλύτερη πορεία από τον συμπαθέστατο κορδελάκια, είτε αυτή είναι στους κανονιέρηδες, είτε κάπου αλλού.

Φτιάξε την 11άδα

Λίγες ώρες πριν το ντέρμπι του ΠΑΟΚ στη Τούμπα απέναντι στην ΑΕΚ (23/9, 20:30), γίνε Ραζβάν Λουτσέσκου και φτιάξε την 11άδα του Δικεφάλου του Βορρά.

 
PROMO
Social Man