O Βασίλης Ρουμπής έχει τη συνταγή για την πιο σπιτική λεμονάδα

Μιλήσαμε με τον Διευθύνοντα Σύμβουλο της bfresh spitiko, της εταιρείας που φτιάχνει χειροποίητα αναψυκτικά όπως ακριβώς θα τα φτιάχναμε στο σπίτι μας.
SHARES

Τα κομματάκια της σάρκας του λεμονιού. Αυτά αποτελούν το μισό κομμάτι της απόλαυσης κάθε φορά που πίνω μια χειροποίητη λεμονάδα. Τα κομματάκια της σάρκας του λεμονιού που αιωρούνται σαν υπνωτισμένα μέσα στο ποτήρι, όσο κάνω διάλειμμα ανάμεσα στις χορταστικές γουλιές μου. Το υπόλοιπο κομμάτι της απόλαυσης έχει να κάνει με το γυάλινο ποτήρι στο οποίο την σερβίρει η γιαγιά μου και το δροσερό χυμό του φρεσκοστυμμένου λεμονιού που με ξεδιψάει.

Τις τελευταίες μέρες, με το θερμόμετρο να έχει επιστρέψει στα φυσιολογικά για την εποχή επίπεδα και την γιαγιά να βρίσκεται στο χωριό, μού δημιουργήθηκε πολλές φορές η ανάγκη να ξεδιψάσω με μια χειροποίητη σπιτική λεμονάδα. Δεν είχα, όμως, ποιον να μου την καλύψει (ναι, είμαι πραγματικά ακατάλληλος για να φτιάξω μια λεμονάδα).

Στον αγώνα της αναζήτησης ενός χειροποίητου αναψυκτικού, έπεσα πάνω στη βιολογική λεμονάδα με αγαύη της bfresh spitiko. Δεν έμεινα, όμως, μόνο σε αυτή τη γνωριμία. Λίγες μέρες μετά την επαφή μου με το πρώτο γυάλινο βαζάκι λεμονάδας, ταξίδεψα μέχρι την Χαλκίδα για να γνωρίσω τον Βασίλη Ρουμπή, τον Διευθύνοντα Σύμβουλο και Ιδρυτή της bfresh spitiko, της εταιρείας που φτιάχνει λεμονάδες κι άλλα χειροποίητα αναψυκτικά τόσο νόστιμα όσο τα κάνει η γιαγιά μου.

(Φωτογραφίες: Φραντζέσκα Γιαϊτζόγλου-Watkinson)

Ο Βασίλης, ο οποίος αφού ολοκλήρωσε τις σπουδές του στα ΤΕΦΑ έγινε προπονητής τένις, μάς υποδέχτηκε στα γραφεία της εταιρείας λίγο έξω από τη Χαλκίδα και μας μίλησε για τη στροφή στην καριέρα του, το μυστικό της επιτυχίας της bfresh spitiko και το όραμά του για την εταιρεία.

''Παράλληλα με το τένις, με το οποίο ασχολούμαι ακόμη ερασιτεχνικά, ήμουν για χρόνια στον χώρο των πωλήσεων. Εκεί καταπιάστηκα με διάφορα πράγματα όπως το διαδικτυακό μάρκετινγκ και οι πωλήσεις, τα οποία αποτέλεσαν για μένα ένα μεγάλο σχολείο και με βοήθησαν να κάνω την μετάβαση στη σημερινή μου επιχείρηση''.

''Το 2008 πουλούσα συστήματα επεξεργασίας νερού σε επιχειρήσεις εστίασης. Εκεί γνώρισα τον χώρο της εστίασης, ο οποίος μου άρεσε πάρα πολύ και άρχισα ν' αντιλαμβάνομαι ως καταναλωτής ότι δεν υπήρχε κάτι στον χώρο του αναψυκτικού στα δικά μου πρότυπα. Αναφέρομαι στην εποχή που όλα τα αναψυκτικά είχαν συντηρητικά και ζάχαρη, γεγονός που δεν μου άρεσε. Οπότε, σκέφτηκα πως έπρεπε να φτιάξω κάτι αφενός για να ευχαριστεί εμένα κι αφετέρου για να καλύψω την ανάγκη που δημιουργούνταν στην αγορά για πιο υγιεινά προϊόντα''.

''Φέτος πήραμε τη δεύτερη θέση για το καλύτερο χειροποίητο προϊόν ανάμεσα σε 220 προϊόντα από 20 διαφορετικές χώρες''

''Έτσι ξεκίνησα να πειραματίζομαι με τους πελάτες μου και να φτιάχνω διάφορες συνταγές με φρέσκα φρούτα. Τα έφτιαχνα στην κουζίνα του σπιτιού μου και πήγαινα και τους τα παρουσίαζα. Ώσπου κάποια στιγμή κάποιος καλός συνεργάτης μού είπε 'Βασίλη, αν αυτό καταφέρεις και το τυποποιήσεις θα μας γλιτώσεις πάρα πολύ χρόνο και θα είναι μια πολύ καλή επιχειρηματική κίνηση και για σένα'. Έτσι ξεκίνησε η ιδέα και την επόμενη χρονιά (το 2012) έβγαλα την πρώτη λεμονάδα με βασικό χαρακτηριστικό πως αντί για ζάχαρη είχε στέβια''.

''Δύο ήταν οι βασικοί λόγοι που με βοήθησαν να προχωρήσω γρήγορα. Πρώτον, το γεγονός πως είχα ήδη ένα δίκτυο με πελάτες από πολύ καλά μαγαζιά στην Ελλάδα και δεύτερον ότι είχαμε πολύ καλό μάρκετινγκ. Δεν φτάνει μόνο το προϊόν. Εξίσου σημαντικό είναι και πώς θα το παρουσιάσεις. Η πραγματική καινοτομία των χειροποίητων αναψυκτικών μας είναι το βαζάκι στο οποίο τα προσφέρουμε. Βοηθά στο να πάρει το προϊόν την τελική του μορφή, δηλαδή ένας bartender να το φτιάξει εύκολα προσθέτοντας την πρώτη ύλη, νερό και πάγο. Πρόκειται για το πρώτο αναψυκτικό που σερβιρίστηκε σε βαζάκι. Είναι πάρα πολύ χαρακτηριστικό και παραπέμπει στο σπιτικό, το χειροποίητο, την πολυτέλεια''.

''Η bfresh spitiko απάντησε στην ανάγκη της αγοράς για πιο healthy προϊόντα. Για προϊόντα χωρίς ζάχαρη και χωρίς συντηρητικά. Επίσης, ο τρόπος παραγωγής μας περιλαμβάνει τη λιγότερη δυνατή επεξεργασία της πρώτης ύλης. Κρατήσαμε χειροποίητα τα στάδια της παραγωγής που δίνουν ποιότητα και υπεραξία στο προϊόν μας. Στύβουμε ένα ένα τα λεμόνια στο χέρι. Επίσης, ενισχύουμε τη γεύση του προϊόντος με το φρέσκο ξύσμα που μας δίνει το ίδιο το φρούτο''.

''Στις άλλες λεμονάδες ταλαιπωρείται η πρώτη ύλη, ενώ η δική μας διαδικασία παραγωγής είναι εντελώς φυσική, όπως θα την κάναμε στο σπίτι μας. Ουσιαστικά τι κάνουμε; Στύβουμε τα λεμόνια, προσθέτουμε τη γλυκαντικά (στο σπίτι βάζουμε ζάχαρη, εδώ βάζουμε το γλυκαντικό φυτό στέβια, αγαύη ή φυσικά σάκχαρα φρούτων) μετά κάνουμε μια χαμηλή παστερίωση (στο σπίτι θα κάναμε ένα βρασμό να φουσκώσει λιγάκι ο χυμός στην κατσαρόλα) και μετά βάζουμε το χυμό στο μπουκάλι. Κάνουμε ακριβώς την ίδια διαδικασία με το σπίτι, απλώς πιο οργανωμένα για να έχουμε το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα''.

''Διαθέτουμε 9 βασικούς κωδικούς προϊόντων (βιολογική λεμονάδα με αγαύη, βιολογική λεμονάδα με τσίλι, βιολογική λεμονάδα με πιπερόριζα, λεμονάδα με μαστίχα Χίου, ρόδι με πράσινο τσάι, ρόδι με τσάι του βουνού, μήλο με χαμομήλι, μήλο με περγαμόντο, βυσσινάδα). Τα προϊόντα μας χωρίζονται σε 3 σειρές: τα βιολογικά μας, των χαμηλών θερμίδων κι εκείνη που χρησιμοποιούμε τα σάκχαρα φρούτων''.

''Πολλές φορές ο κόσμος αναρωτιέται πώς μπορεί ένα προϊόν χωρίς συντηρητικά να μη χαλάει για μεγάλο χρονικό διάστημα. Όσον αφορά τα προϊόντα μας, απάντηση αποτελεί η παστερίωση και η πολύ ψηλή ποσόστωση σε λεμόνι, η οποία λειτουργεί σαν συντηρητικό. Όλα τα προϊόντα μας έχουν λεμόνι του οποίου η οξύτητα ισορροπεί με τις γλυκαντικές ουσίες και τα σάκχαρα των φρούτων που χρησιμοποιούμε''.

''Το 2013 προς '14, ένα χρόνο δηλαδή μετά το λανσάρισμα των προϊόντων μας, δημιουργήσαμε το σπίτι της bfresh spitiko στην Χαλκίδα. Διανύουμε την 5η σεζόν λειτουργίας κι αυτή τη στιγμή εργάζονται μαζί μας 40 άνθρωποι. Διαθέτουμε ένα δίκτυο 40 αντιπροσώπων σε όλη την Ελλάδα, ενώ έχουμε ανοιχτεί σε αγορές του εξωτερικού, όπως η Κύπρος, η Γερμανία και η Δανία. Φέτος είπαμε να κάνουμε νέα ανοίγματα σε Γαλλία και Ισπανία''.

''Ο premium χαρακτήρας του προϊόντος από μόνος του δεν του επιτρέπει να γίνει μαζικής κατανάλωσης. Τα χειροποίητα αναψυκτικά μας είναι διαθέσιμα σε καταστήματα delicatessen και σε χώρους εστίασης. Το άνοιγμά μας στην αγορά μπορεί να γίνει μέχρι το σημείο που δεν θα χάσει το προϊόν μας τα ποιοτικά του χαρακτηριστικά''.

''Στα άμεσα πλάνα μας είναι να φτιάξουμε τη δική μας φάρμα με τα δικά μας λεμόνια και εσπεριδοειδή κι ένα εργοστάσιο στο οποίο θα μπορούμε να καλύψουμε τις ανάγκες αγορών από περισσότερες χώρες στο εξωτερικό''.

Ευχαριστούμε την bfresh spitiko για τη φιλοξενία. Τηλ: 2221060443. Email: info@bfreshspitiko.gr

Share
 

24Media Network

Η τελευταία 11άδα της Λίβερπουλ που νίκησε την Γιουνάιτεντ

Το μεγάλο ντέρμπι του Νησιού, διεξάγεται απόψε στο Άνφιλντ με την Λίβερπουλ να υποδέχεται την Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ, την οποία έχει να νικήσει από τις 16 Μαρτίου του 2014, εντός των συνόρων. Θυμάσαι την 11άδα που κέρδισε τους κόκκινους διαβόλους μέσα στο Ολντ Τράφορντ;

Φωτιά στα κόκκινα

Η Premier League παίρνει φωτιά την 17η αγωνιστική καθώς η Λίβερπουλ υποδέχεται την Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ σε ένα ντέρμπι που καθηλώνει όλη την ποδοσφαιρική Αγγλία.

 
Gift Calendar 2018
PROMO
Social Man