Το καινούριο λογότυπο της 24MEDIA

Το μεγαλύτερο δίκτυο Ψηφιακών Μέσων στην Ελλάδα παρουσιάζει τη νέα του εικαστική ταυτότητα, το flower.
SHARES

Το ανανεωμένο λογότυπο δεν αποτελεί μονάχα το εμπορικό σήμα του ομίλου, αλλά έχοντας μετατραπεί πλέον σε σύμβολο, ενσωματώνει μέσα του ολόκληρη τη φιλοσοφία της εταιρίας.

Ο Σταύρος Δρακουλαράκος, CEO του Ομίλου 24MEDIA δήλωσε:

Είμαστε πολύ χαρούμενοι για το νέο μας σύμβολο. Επιλέχθηκε για τα χρώματα, την ενέργεια και την αισιοδοξία του και συμβολίζει τον πολυσυλλεκτικό χαρακτήρα και την πολυεπίπεδη δράση μας. Υπογραμμίζει τη φροντίδα και την προσοχή που δείχνει ο όμιλος μας σε όλα τα brands του, καθώς ένα προς ένα συνδέονται μεταξύ τους και δημιουργούν το όραμα της ομάδας μας.

Το flower αποτελεί την πιο σπουδαία ανανέωση της εταιρικής μας ταυτότητας από την ημέρα που συστηθήκαμε στην αγορά ενώ ταυτόχρονα σηματοδοτεί την αφετηρία μίας καινούριας διαδρομής για τα προϊόντα και τις υπηρεσίες του ομίλου”.

Το σύμβολο και η νέα εικαστική ταυτότητα της 24Media αποτελούν τη δημιουργική σύμπραξη του τμήματος marketing του ομίλου και της Another Circus.

Share
 

24Media Network

Τι είναι το ταραφλέξ τελικά;

Παναθηναϊκός κι Ολυμπιακός ανταλλάσσουν ανακοινώσεις και μας έκαναν να αναρωτιόμαστε τι είναι το ταραφλέξ. Αλήθεια, εσείς γνωρίζετε τι είναι το ταραφλέξ; Αν όχι, καιρός να το μάθετε!

"Μάντρωσε" και τους υπόλοιπους ο Μαρτίνς

Με απόφαση του Πέδρο Μαρτίνς στις εγκαταστάσεις του Ρέντη διανυκτέρευσαν τη Δευτέρα και όσοι ήταν εκτός αποστολής για τον αγώνα με τον ΟΦΗ. Σήμερα η πρώτη έξοδος για λίγες ώρες...

 

Σινεμά

Η Desiree Akhavan ξέρει τι κάνει όντως σέξι μια ερωτική σκηνή

Μιλήσαμε με τη σκηνοθέτιδα του 'Miseducation of Cameron Post' για το πώς έφτιαξε μία ταινία για κλινικές 'θεραπείας' ομοφυλοφίλων στην Αμερική του Trump, την ανώμαλη προσγείωσή της μετά το μεγάλο βραβείο του Φεστιβάλ Sundance, και το κλειδί για μια αυθεντική, λεσβιακή ερωτική σκηνή.

PROMO
Social Man