3 βήματα για σωστή αποθεραπεία μετά τον Μαραθώνιο

Καλό είναι να τερματίζεις αλλά να μπορείς και να περπατήσεις την επόμενη μέρα.
SHARES

Την Κυριακή η ομάδα της Amstel free θα τρέξει στα 5 χλμ στον αγώνα του Αυθεντικού Μαραθωνίου. Μπορεί η απόσταση να είναι μικρή αλλά για να κάνουμε ένα καλό χρόνο οι επιβαρύνσεις που θα δεχτεί το σώμα και ειδικότερα τα πόδια θα είναι πολύ μεγάλες.

Το τρέξιμο γίνεται στην άσφαλτο το οποίο είναι ένα πολύ σκληρό υλικό που δεν απορροφά καθόλου κραδασμούς. Αυτό έχει σαν αποτέλεσμα οι δυνάμεις που ασκούνται στους μυς και στις αρθρώσεις μας να είναι πολύ μεγάλες. Όλα αυτά σε συνδυασμό με το γαλακτικό οξύ που αποβάλουν οι μύες θα μας κάνει να νιώσουμε έντονη κούραση, κάψιμο και πιάσιμο μετά το τέλος του αγώνα. Για αυτό το λόγο είναι πολύ σημαντικό μετά τον τερματισμό να ακολουθήσεις την σωστή διαδικασία αποθεραπείας.

ΒΗΜΑ 1ο> Μην μείνεις ακίνητος. Αφού τερματίσεις συνέχισε να περπατάς και μην σταματήσεις να κάτσεις κάπου. Με αυτό τον τρόπο οι μύες συνεχίζουν να ενεργοποιούνται και χρησιμοποιούν σαν καύσιμο το γαλακτικό σου οξύ το οποίο και καίνε.

ΒΗΜΑ 2ο> Φάε μια μπανάνα η οποία είναι πλούσια σε κάλιο και μαγνήσιο και παράλληλα ενυδατώσου με μια Amstel free. Αυτός ο συνδυασμός θα γεμίσει τους μυς σου με θρεπτικά συστατικά και θα τους αναζωογονήσει προστατεύοντάς τους από κράμπες και έντονα πιασίματα

ΒΗΜΑ 3ο> Οι διατάσεις. Στο παρακάτω βίντεο σου δείχνουμε μερικές διατάσεις που είναι πολύ χρήσιμες να κάνεις αφού τερματίσεις και ηρεμήσεις από τον αγώνα. Στοχεύουμε στα πόδια τα οποία δέχονται και την μεγαλύτερη επιβάρυνση. Πρέπει να διατίνεις τις μεγάλες μυικές ομάδες όπως τετρακέφαλοι, γαστροκνήμιο, οπίσθιο μηριαίο, απαγωγοί-προσαγωγοί.

Φρόντισε την κάθε διάταση να την κρατάς περίπου 1 λεπτό. Με αυτό τον τρόπο οι μυικές ίνες, οι οποίες από την έντονη προσπάθεια έχουν σφίξει, χαλαρώνουν και παίρνουν σχεδόν την αρχική τους μορφή. Έτσι τα πόδια σου αποφεύγουν τους τραυματισμούς κι η επόμενη ημέρα δεν θα έχει έντονο πιάσιμο. Να ξέρεις όμως ότι αν τεμπελιάσεις και δεν αφιερώσεις χρόνο για διατάσεις τότε το πιο πιθανό είναι την επομένη και πιο πολύ μετά από 48 ώρες να αισθάνεσαι τα πόδια σου να ζυγίζουν 200 κιλά και να μην μπορείς εύκολα να σηκωθείς από την καρέκλα.

Μετά τον αγώνα σου αξίζουν συγχαρητήρια και μία ανταμοιβή. Μία παγωμένη, απολαυστική μπύρα που θα σε αναζωογονήσει, με μηδενική περιεκτικότητα σε αλκοόλ και μόνο 23 θερμίδες. Φυσικά και υπάρχει και δεν είναι άλλη από την Amstel Free, ελληνικής προέλευσης και εξαιρετικής ποιότητας που είναι σίγουρο πως θα γίνει το νέο σου αγαπημένο 'μη' αλκοολούχο ποτό!

 

Share
 

24Media Network

Οι 21 "εντολές" για Κίεβο

Ματς υψηλού κινδύνου χαρακτηρίζεται από την UEFA το Ολυμπιακός - Ντινάμο και η πειραϊκή ΠΑΕ προειδοποιεί τους 450 ταξιδιώτες στο Κίεβο για όσα πρέπει να αποφύγουν.

Έρμαια του απαγορευμένου ορθογωνίου

Οι δεύτερες κατοχές της Λίβερπουλ έβρισκαν κάθε φορά μία καλά προετοιμασμένη διάταξη, με τους παίκτες της Μπάγερν σε καίριες θέσεις. Η παρτίδα σκάκι του 'Άνφιλντ' ήταν σαν... αληθινή παρτίδα σκάκι. Ουδείς νίκησε, ουδείς έχασε.

Η συμβουλή του 'Ελέ' στην ερωτευμένη κόρη του

Η τελευταία του συνέντευξη χάνεται στο βάθος των χρόνων. Από τη μία, αμφιβάλλει αν αυτά που σκέφτεται έχουν ενδιαφέρον για τον αναγνώστη. Από την άλλη, αμφιβάλλει για το αν υπάρχει λόγος να μοιραστεί αυτά που έχει στο μυαλό. Ο Δημήτρης Ελευθερόπουλος, απελευθερωμένος από οπαδικές ταμπέλες και με θαυμαστή εσωτερική ισορροπία, μιλάει στο Contra.gr για ιστορίες, ποδοσφαιρικές και μη, που γνωρίζουν πολύ λίγοι.

Χτυπήθηκε αθλητικογράφος

Επίθεση εναντίον 26χρονου δημοσιογράφου σημειώθηκε το βράδυ της Τρίτης (19/2) κοντά στο γήπεδο της Τούμπας. Ο αθλητικογράφος διεκομίσθη στο Ιπποκράτειο με κακώσεις.

 
PROMO
Social Man