Άσε κάτω το μελομακάρονο, ήρθε η ώρα να γυμναστείς

Απαντάμε στις δικαιολογίες που χρησιμοποιούν οι Έλληνες για να αποφύγουν την άσκηση.
SHARES

Μια κλασική παράδοση μετά τις γιορτές είναι η 'έναρξη' τις γυμναστικής. Οι Έλληνες αποφασίζουν να γυμναστούν μετά από μια περίοδο κραιπάλης. Το καλό είναι ότι στο πίσω μέρος του μυαλού σου υπάρχει η αντίληψη ότι όντως πρέπει να ξεκινήσεις γυμναστική, όχι μόνο για να χάσεις τα κιλά τον εορτών αλλά για να σου γίνει συνήθεια, τρόπος ζωής και να έχεις καλή υγεία. Το κακό είναι ότι το μεγαλύτερο ποσοστό των ανθρώπων ουσιαστικά απλά το σκέφτεται και δεν το παίρνει απόφαση να οργανωθεί.

Όταν έρθει η μεγάλη στιγμή της γυμναστικής τότε αρχίζουν και οι κλασικές δικαιολογίες που λες στον εαυτό σου.

Οι δικαιολογίες

''Δουλεύω πολύ και δεν έχω καθόλου χρόνο για γυμναστική''

Η φιλοσοφία που έχω σαν άνθρωπος είναι ότι με σωστή οργάνωση όλα μπορείς να τα προλάβεις. Θεωρώ ότι είναι εφικτό να βρεις 2 ώρες μέσα στην εβδομάδα για να ασκηθείς. Ας υποθέσουμε όμως ότι όντως δεν προλαβαίνεις λόγο δουλειάς. Σε αυτή την περίπτωση πρέπει να σκεφτείς κάποια μικρά κόλπα τα οποία θα αυξήσουν την δραστηριότητα σου.

Προτίμησε να:

> Μην παίρνεις το ασανσέρ αλλά τις σκάλες.

> Αφήνεις το αμάξι και να περπατάς για δουλειές, οι οποίες βρίσκονται σε μικρή ακτίνα από το σπίτι σου όπως περίπτερο, φούρνος κλπ.

> Αφιερώνεις δέκα λεπτά την ημέρα για να κάνεις ασκήσεις όπως καθίσματα, προβολές, εκτάσεις χεριών κλπ. στο γραφείο.

> Πηγαίνεις μεγάλες βόλτες με το σκύλο σου.

''Δεν μου αρέσουν τα γυμναστήρια''

Όταν λέω ότι πρέπει να γυμναστείς δεν εννοώ να γραφτείς σε κάποιο γυμναστήριο. Υπάρχουν κι άλλες δραστηριότητες που μπορείς να κάνεις.

> Βγες έξω και τρέξε χαλαρά ή περπάτησε ακούγοντας  την αγαπημένη σου μουσική.

> Αγόρασε ένα ποδήλατο και κάνε μερικά χιλιόμετρα κάθε εβδομάδα.

> Κολύμπησε σε κάποια πισίνα το χειμώνα  και στη θάλασσα το καλοκαίρι.

> Ξεκίνα το αγαπημένο σου σπορ με την παρέα σου.

''Δεν έχω λεφτά και χρόνο για να πάω σε γυμναστήριο ή να κάνω κάποιο άθλημα''

Πάντα μπορείς να ξεκινήσεις γυμναστική στο σπίτι. Δεν χρειάζεται να έχεις εξοπλισμό και δεν θα δαπανήσεις ούτε ένα ευρώ. Να ξέρεις ότι το απόλυτο όργανο γυμναστικής είναι το σώμα σου. Αφιέρωσε 3 μισάωρα την εβδομάδα κάνοντας τις παρακάτω ασκήσεις στο σπίτι σου

> Κοιλιακούς

> Ραχιαίους

> Κάμψεις

> Καθίσματα

> Προβολές

> Σανίδες

Πρέπει να καταλάβεις ότι η ζωή δεν είναι μόνο δουλειά και υποχρεώσεις. Η ζωή είναι υγεία. Η καλή υγεία θα φέρει ευεξία, μετά θα έρθει η θετική ψυχολογία η οποία με την σειρά της θα σου εμφυτεύσει ενέργεια, παραγωγικότητα και δημιουργικότητα.

Η έντονη γυμναστική δεν είναι για όλους. Ποτέ δεν θα συμβουλέψω κάποιον να πάει να χτυπηθεί 3 ώρες στο γυμναστήριο. Αυτή η μορφή προπόνησης είναι για συγκεκριμένες ομάδες ανθρώπων. Σε αυτό όμως που θα επιμείνω είναι 2 φορές την εβδομάδα να σηκώνεσαι από την καρέκλα και να κινητοποιείς το σώμα σου. Μπορεί να σου ακούγεται απλό και εύκολο, αλλά να ξέρεις ότι θα έχει τρομερά αποτελέσματα. Αν από την 0 δραστηριότητα πας στο 5 και προσέξεις λίγο την διατροφή σου, τότε θα χάσεις κάποια κιλά, θα κάψεις λίπος, θα αποκτήσεις ανάσες και όταν κάνεις καθημερινές δουλειές όπως το να κουβαλάς σακούλες με ψώνια, θα νιώθεις πιο δυνατός.

Η γυμναστική δεν είναι καμία πυρηνική επιστήμη είναι απλά ένας σωστός προγραμματισμός. Μια συνήθεια η οποία εξελίσσεται στο καλύτερο φάρμακο για το σώμα αλλά και το μυαλό σου.

Share
 

24Media Network

Το τσιπάκι του Καλάθη και η υπέρτατη πρόκληση του Πιτίνο

Μπορεί ο Παναθηναϊκός να γίνει η πρώτη ομάδα που θα ανατρέψει σειρά playoffs της EuroLeague από το 2-0; Η λογική λέει όχι. Ο Ρικ Πιτίνο, όμως, έχει μπροστά του μια απίθανη πρόκληση κι ο Νικ Καλάθης θέλει να πει την τελευταία λέξη. Γράφει ο Χάρης Σταύρου.

Με Καλάθη Νοεμβρίου δεν έχει τύχη τον Απρίλη

Η προσαρμογή της Ρεάλ στον Νικ Καλάθη (του ενός πόντου) έφερε το 2-0 στη Μαδρίτη και ο Παναθηναϊκός ΟΠΑΠ κυνηγάει πλέον μια ανατροπή που δεν έχει συμβεί ποτέ στην ιστορία της διοργάνωσης (0/22).

 
POP για τις δύσκολες ώρες
PROMO
Social Man