SPORTS FITNESS

Για να τρέξεις μαραθώνιο χρειάζεσαι υπομονή και αυτογνωσία

Ένας ερασιτέχνης δρομέας μοιράζει συμβουλές και εμπειρίες, λίγες ημέρες πριν την κλασική διαδρομή της Αθήνας.

Σε λίγες ημέρες διεξάγεται ο Μαραθώνιος της Αθήνας. Με αφορμή τον κλασικό αγώνα, παρουσιάζουμε την ιστορία ενός ερασιτέχνη δρομέα που καταφέρνει και συνδυάζει την δουλειά του με το τρέξιμο μεγάλων αποστάσεων. Ο Αλέξανδρος είναι 28 χρονών και εργάζεται σε σώματα ασφαλείας. Το ωράριό του είναι απαιτητικό και το σημαντικότερο, δεν είναι σταθερό.

Διαβάστε περισσότερα

Τροφοδότησε την πείνα σου για ταχύτητα

Η σειρά FuelCell της New Balance συστήνει το εξωπραγματικά γρήγορο Propel

Με κάθε βήμα, συντελείται και μια τεχνολογική ανακάλυψη στο χώρο του τρεξίματος. Η επιστήμη βρίσκεται πλέον δίπλα στους αθλητές και το αποτέλεσμα είναι η οικογένεια FuelCell.

Διαβάστε περισσότερα

Τι θα συμβεί στο σώμα σου αν κάνεις 120 χιλιόμετρα ποδήλατο

Μαθήματα αντοχής και δύναμης με αφορμή έναν μαραθώνιο Indoor Cycling.

Την Κυριακή 31 Μαρτίου στη μία το μεσημέρι, έξι αθλητές θα ανέβουν σε έξι στατικά ποδήλατα τελευταίας τεχνολογίας με στόχο να διανύσουν απόσταση 120 χιλιομέτρων ο καθένας.

Διαβάστε περισσότερα

To Crosswim θα αλλάξει μια για πάντα τη γνώμη σου για την κολύμβηση

Ο συνδυασμός πισίνας και crossfiit είναι, ίσως, ό,τι πιο δυναμικό θα κάνεις φέτος.

Για να καταλάβεις ακριβώς τι σημαίνει crosswim, σκέψου κάτι σαν cross training σε πισίνα. Είναι, δηλαδή, μια κυκλική προπόνηση η οποία αποτελείται από διάφορες ασκήσεις όπως πχ άρσεις, σχοινιά, ασκήσεις με kettlebell, αλλά μέσα σε αυτό το κύκλο εντάσσεται και η κολύμβηση.

Διαβάστε περισσότερα

Στο spinning θα κάψεις άπειρο λίπος και όλη σου την αρνητική ενέργεια

Η προπόνηση με ποδήλατο είναι το απόλυτο λιώσιμο και το πιο δυνατό αντικαταθλιπτικό.

Το indoor cycling, γνωστό και ως spinning, είναι στην εποχή μας ένα από τα δημοφιλέστερα ομαδικά προγράμματα στα γυμναστήρια. Στις ΗΠΑ οι προπονητές το εμπιστεύονται από το 1995, αλλά εδώ και κάποια χρόνια έχει αποκτήσει και στην Ελλάδα φανατικό κοινό, με αποτέλεσμα τη δημιουργία events και χώρων εξειδικευμένων στο ποδήλατο.

Διαβάστε περισσότερα

Ο πιο light τρόπος για να γυμναστείς μέχρι το καλοκαίρι

Τέσσερις ασκήσεις για να κάψεις θερμίδες και να δεις τη φυσική σου κατάσταση να αλλάζει.

Το να έχει κάποιος καλή υγεία και ένα δυνατό γυμνασμένο σώμα είναι συνδυασμός πολλών παραγόντων. Η γυμναστική ή κάποια δραστηριότητα, η σωστή διατροφή και φυσικά η ενυδάτωση είναι οι πιο σημαντικοί παράγοντες. Το να αφιερώνεις 40 λεπτά τρεις φορές την εβδομάδα για να κάνεις γυμναστική είναι εύκολο. Φυσικά η κλασική δικαιολογία που θα περάσει από το μυαλό σου είναι "μα δεν έχω χρόνο". Με σωστό προγραμματισμό πάντα υπάρχει χρόνος. Μπορείς να κάνεις γυμναστική στο σπίτι εξίσου αποτελεσματική με την άσκηση στο γυμναστήριο.

Διαβάστε περισσότερα

Τέσσερα καλοκαιρινά fitness smoothies

Συνταγές για δροσερά, δυναμωτικά φρουτοποτά που θα σε βοηθήσουν να γυμναστείς στη ζέστη.

Τώρα που οι υψηλές θερμοκρασίες έχουν αρχίσει και γίνονται ανυπόφορες, η γυμναστική σαφώς και γίνεται πιο δύσκολη. Επιπλέον, οι συνθήκες δεν ευνοούν να έχεις μαζί σου τα περισσότερα υγιεινά σνακ.

Διαβάστε περισσότερα
1 2 3 4
POP για τις δύσκολες ώρες

Η Κυψέλη είναι υπερβολικά κουλ

Περιπλανηθήκαμε στα άδυτα της πιο εδώ και τώρα γειτονιάς της Αθήνας.

Social Man
PROMO