8 ασκήσεις Crossfit για να λιώσεις και να κάψεις λίπος

Μια διαλειμματική προπόνηση για δύναμη, αντοχή και υψηλές καύσεις.
SHARES

Το ασκησιολόγιο της σημερινής προπόνησης είναι βασισμένο στις ασκήσεις του crossfit. Με τη βοήθεια του crossfit trainer και ιδιοκτήτη του Crossfit Box South Factory, Γιώργου Μέλλου, δημιουργήσαμε ένα πρόγραμμα εκγύμνασης προσαρμοσμένο στις απαιτήσεις ενός μέσου αθλούμενου. Αυτό σημαίνει ότι κάποιες από τις ασκήσεις θα μπορούσαν να σταθούν σε οποιοδήποτε πρόγραμμα crossfit, ενά κάποιες άλλες τις παρουσιάζουμε στην πιο εύκολη εκδοχή τους, για να μπορούν να τις εκτελούν όλοι.

(Φωτογραφίες & GIF: Φραντζέσκα Γιαϊτζόγλου-Watkinson)

Πολλοί έχουν καταχωρημένο στο μυαλό τους το crossfit ως κάτι 'σκληρό', ως και βάρβαρο. Το συγκεκριμένο είδος προπόνησης, όμως, αν το εκτελείς με σωστή τεχνική και δεν κάνεις υπερβολές, τότε θα δεις τεράστια βελτίωση σε δύναμη και αντοχή. Οι ασκήσεις που έχουμε επιλέξει είναι βατές και θα μπορέσεις να τις εκτελέσεις χωρίς να έχεις το παραμικρό κίνδυνο τραυματισμού. Σκοπός είναι να σε κάνουμε να ιδρώσεις, να κάψεις λίπος και να ανεβάσεις παλμούς εκτελώντας ουσιαστικά μια διαλειμματική προπόνηση. Προσπάθησε να εκτελείς την κάθε άσκηση με όσο μεγαλύτερη ένταση μπορείς και κάθε γύρο να ξεπερνάς τον εαυτό σου.

Πώς θα το κάνεις

Εκτέλεσε το πρόγραμμα κυκλικά. Κάνε την κάθε άσκηση για 40 δευτερόλεπτα και ξεκουράσου για 20 δευτερόλεπτα πριν πας στην επόμενη. Μετά από κάθε γύρο ξεκουράσου 2-3 λεπτά. Στην άσκηση 1 και στην άσκηση 5 θέσε σαν στόχο σε κάθε γύρο να καις πιο πολλές θερμίδες από τον προηγούμενο.

Άσκηση #1: Calories Rowing

Προσπάθησε σε 40 δευτερόλεπτα να πας όσο πιο γρήγορα μπορείς για να κάψεις τις περισσότερες δυνατές θερμίδες.

Άσκηση #2: Sumo Deadlift High Pull

Τα πόδια να έχουν μεγαλύτερο άνοιγμα από τους ώμους και τα δάχτυλα να κοιτάνε προς τα έξω.

Άσκηση #3: Σχοινάκι

Μέτρα τις επαναλήψεις που θα κάνεις και προσπάθησε στον επόμενο γύρο να τις ξεπεράσεις.

Άσκηση #4: Burpees

Τίναξε εκρηκτικά τα πόδια προς τα πίσω, επανάφερε τα και κάνε άλμα. Κράτησε ένα γρήγορο ρυθμό.

Άσκηση #5: Calories Bike

Και εδώ προσπάθησε σε 40 δευτερόλεπτα να πας όσο πιο γρήγορα μπορείς για να κάψεις περισσότερες θερμίδες.

Άσκηση #6: Wall Ball Shots

Με το που πιάνεις την μπάλα, λύγιζε συγχρόνως τα πόδια για να αποκτήσεις σωστό ρυθμό.

Άσκηση #7: Shuttle Run

 

Όρισε μια απόσταση 7 μέτρων και κάνε όσο πιο πολλές διαδρομές μπορείς.

Άσκηση #8: Έλξεις

Ίσως η πιο δύσκολη άσκηση του προγράμματος. Εκτέλεσε την με τον κλασικό τρόπο (όπως στο GIF) ή - αν μπορείς - με τον crossfit τρόπο (ταλάντωση μέσης).

(Ευχαριστούμε για τη φιλοξενία το CrossFit South Factory. Διεύθυνση: Αγίας Παρασκευής 48, Ελληνικό. Τηλ: 6942202773)

Share
 

24Media Network

Ο Μαρτίνς "έψησε" τον Μαρινάκη

Ο Σταύρος Γεωργακόπουλος εξηγεί πως ο Πέδρο Μαρτίνς "προκάλεσε" τον Βαγγέλη Μαρινάκη να "φουλάρει" για παίκτες επιπέδου Βαλμπουενά και Μπεργκ στον Ολυμπιακό.

Ο Άγιαξ ετοιμάζεται να διαλύσει τη 'χρυσή' ομάδα του

Ο Φρένκι ντε Γιονγκ έχει φύγει ήδη, ο Ματάις ντε Λιχτ ακολουθεί, ο Χακίμ Ζιγές ψάχνεται, τον Νταβίντ Νέρες τον ψάχνουν. Τα μεταγραφικά σενάρια διαλύουν τον Άγιαξ μετά από 175 γκολ τη φετινή σεζόν. Πού καταλήγει η 'χρυσή' γενιά;

Οι δύο ομάδες που άγγιξαν το μπάσκετ

Η πρόσληψη του Τζουάν Χάουαρντ στους Wolverines είναι η τέλεια αφορμή να θυμηθούμε δύο από τις πιο σημαντικές ομάδες του κολεγιακού: το UNLV της διετίας 1989-91 και το Μίσιγκαν της διετίας 1991-93 που σημάδεψαν το μπάσκετ με το στιλ τους, το δράμα τους και την αθλητική ικανότητά τους.

Ανοχή τέλος

Η Ελλάδα δεν μπορεί να είναι περήφανη μόνο όταν ο Καραλής ή ο Αντετοκούνμπο της χαρίζουν μετάλλια και διακρίσεις. Οφείλει να τους προστατεύει. Ο Δημήτρης Κωνσταντινίδης γράφει για την καταγγελία του 19χρονου πρωταθλητή για ρατσιστική συμπεριφορά.

 
POP για τις δύσκολες ώρες

Ένας θρύλος της Disney μάς σχεδιάζει την ιστορία του Mickey

Ο Eric Goldberg, μας σχεδιάζει την ιστορία του πρώτου πραγματικού σταρ του Χόλιγουντ.

Social Man
PROMO