8 ασκήσεις για να κάψεις πολύ λίπος σε σύντομο διάστημα

Ένα σύγχρονο πρόγραμμα προπόνησης με αλτήρες.
SHARES

Το σημερινό πρόγραμμα είναι μια υψηλής έντασης διαλειμματική προπόνηση, ιδανική για να κάψεις λίπος. Αποτελείται από ασκήσεις με σύνθετες κινήσεις, οπότε είναι σημαντικό πριν αρχίσεις να τις εκτελείς να έχεις εξασκηθεί επαρκώς στην τεχνική τους. Το μόνο που θα χρειαστείς - εκτός από κουράγιο και πείσμα - είναι ένα ζευγάρι αλτήρες. Το βάρος θα το επιλέξεις εσύ, ανάλογα με τη φυσική σου κατάσταση.

Φωτογραφίες: Φραντζέσκα Γιαϊτζόγλου-Watkinson

Η συγκεκριμένη προπόνηση μπορεί να γίνει οπουδήποτε, ακόμα και σε ένα τετραγωνικό μέτρο. Αν, λοιπόν, δεν έχεις χρόνο ή δεν μπορείς να βγεις έξω για τρέξιμο, είναι ό,τι καλύτερο για να αντικαταστήσει την αερόβια σου προπόνηση.

Οδηγίες: Στο συγκεκριμένο πρόγραμμα δεν μετράς επαναλήψεις αλλά δευτερόλεπτα. Μπορείς να εκτελείς την κάθε άσκηση ξεκινώντας 20 δευτερόλεπτα αν είσαι αρχάριος ως ένα λεπτό αν έχεις πολύ καλή φυσική κατάσταση. Εκτέλεσε τις ασκήσεις κυκλικά, τη μία μετά την άλλη, με 20 – 30 δευτερόλεπτα ξεκούραση ανάμεσά τους. Ιδανικά, προσπάθησε να βγάλεις 3-4 κύκλους.

Άσκηση #1: Κάθισμα με πίβοτ

Μην ξεχνάς να στρίβεις το δεξί πόδι όταν κάνεις αριστερή στροφή και το αντίθετο. Προσπάθησε να εκτελείς όσο πιο βαθύ κάθισμα μπορείς.

Άσκηση #2: Barbarian Squat

Η συγκεκριμένη κίνηση μοιάζει σαν να κόβεις κάτι με τσεκούρι. Ο αλτήρας έρχεται πίσω από το κεφάλι και ανάμεσα από τα πόδια.

Άσκηση #3: Περιστροφές με τεντωμένα χέρια

Πάντα πρέπει να στρίβεις το εξωτερικό πόδι. Κράτα συνεχώς τα χέρια τεντωμένα και φρόντισε να κάνουν μια ημικυκλική κίνηση.

Άσκηση #4: Good morning

Φρόντιασε ώστε πάντα η πλάτη να είναι σε ευθεία γραμμή και ο κορμός να έρχεται παράλληλα με το έδαφος.

Άσκηση #5: Κωπηλατική με περιστροφή

Προσπάθησε το εξωτερικό γόνατο να έρχεται πολύ κοντά στο πάτωμα και όταν σηκώνεσαι να φέρνεις τον αλτήρα κοντά στον ώμο.

Άσκηση #6: Ballistic row

Ο κορμός πρέπει να είναι παράλληλα με το έδαφος και η κίνηση στα χέρια να γίνεται πολύ γρήγορα κάτω από το στήθος.

Άσκηση #7: Κάμψεις δικεφάλων

Η πλάτη πρέπει πάντα να είναι σε ευθεία γραμμή, τα ισχία προς τα πίσω και τα χέρια να κρέμονται κάτω από τους ώμους.

Άσκηση #8: Low and lateral Squat Snatches

Προσπάθησε να λυγίζεις όσο πιο πολύ μπορείς το πόδι σου και τα χέρια να έρχονται τεντωμένα μπροστά από το στήθος.

(Ευχαριστούμε για τη φιλοξενία την Greek Padel Academy στον Άλιμο, Τηλ. 210- 9855270).

Share
 

24Media Network

Έδωσε δικαιώματα

Ο Σάββας Τζιομπάνογλου γράφει για την ήττα του ΠΑΟΚ στην Σλοβακία, την αντίδραση που θα πρέπει να βγάλει η ομάδα και τις βοήθειες που δεν έχει πάρει από τις μεταγραφές.

"Η ΑΕΚ δεν είχε πάθος"

Ο Καλέμπ Εκουμπάν της Τραμπζονσπόρ σκόραρε τρία γκολ εις βάρος της ΑΕΚ και μίλησε στο Sport24.gr για τη διαφορά με την Ένωση, το άδειο ΟΑΚΑ, όπως και για τον επαναληπτικό.

 
equalizer

Quentin, δεν είσαι ηθοποιός!

Τον λατρεύουμε ακόμα κι όταν παραδεχόμαστε ότι δεν είναι καλός σε ένα πράγμα: Στην ηθοποιία. Αυτό δεν σημαίνει πως δεν είναι απολαυστικός. Λεπτή η γραμμή. Παραθέτουμε τα πειστήρια.

O Tarantino μέσα από 10 ατάκες του

Το 1992 το “Reservoir Dogs” μας σύστησε ένα νέο δημιουργό. Δύο δεκαετίες μετά, ο Κουέντιν Ταραντίνο συνεχίζει να διδάσκει - και να (μας) διασκεδάζει.

Το δίδυμο του 'Pulp Fiction' χτυπά 4άδα

Η Tarantino Week συνεχίζεται στο Oneman, και κάθε μέρα θα επιλέγετε εσείς τους αγαπημένους σας χαρακτήρες από τη φιλμογραφία του μεγάλου σκηνοθέτη.

POP για τις δύσκολες ώρες

Ο δρόμος έχει τη δική του μουσική

Συναντήσαμε τους ανθρώπους που δίνουν ήχο στην καλοκαιρινή Αθήνα.

Social Man
PROMO