WORKOUT

Η αερόβια προπόνηση που χρειάζεσαι για να μείνεις fit το καλοκαίρι

Οκτώ ασκήσεις που εκτελούνται μόνο με το βάρος του σώματος και γυμνάζουν αρμονικά όλες τις μυϊκές ομάδες.

Στις κλασικές αερόβιες ασκήσεις -με εξαίρεση το κολύμπι- το μοτίβο της κίνησης είναι επαναλαμβανόμενο και ίδιο. Στο συγκεκριμένο πρόγραμμα, οι κινήσεις είναι σύνθετες και ενεργοποιούν όλους τους μυς.

Διαβάστε περισσότερα

Μια compact προπόνηση για δυνατούς, σχηματισμένους ώμους

Τέσσερα ζεύγη ασκήσεων που θα κάνουν τη δουλειά που πρέπει στην πιο φωτογενή μυϊκή ομάδα του κορμιού σου.

Σ' αυτή τη στήλη δεν συνηθίζουμε να παρουσιάζουμε προγράμματα προπόνησης που εστιάζουν σε μια συγκεκριμένη μυϊκή ομάδα. Σήμερα, όμως, θα κάνουμε μια εξαίρεση και θα ασχοληθούμε αποκλειστικά με τους ώμους.

Διαβάστε περισσότερα

Η ηρωική προπόνηση του Paul Rudd για τον Ant-Man

Πώς ο γνωστός ηθοποιός έχτισε ένα εντυπωσιακό σώμα μέσα σε δώδεκα περίπου μήνες.

Σύμφωνα με τον γυμναστή του, ο Paul Rudd χρειάστηκε έναν περίπου χρόνο για να αποκτήσει το γυμνασμένο κορμί του. Η προπόνηση του ήταν συνδυασμός αερόβιας προπόνησης με δύναμη.

Διαβάστε περισσότερα

Τρεις κορυφαίοι γυμναστές προτείνουν τις αγαπημένες τους ασκήσεις

Οι προπονητές του Ios Island Fit and Fun Masters 2018 μπορούν να αλλάξουν τον τρόπο που κάνεις γυμναστική.

Δεν είναι σύνηθες να γίνονται τόσο μεγάλα event σε νησιά όπως η Ίος και το συγκεκριμένο είναι πολύ σημαντικό διότι, άνθρωποι οι οποίοι δεν έχουν συχνή επαφή με κορυφαίους γυμναστές θα έχουν τη δυνατότητα να δοκιμάσουν νέες τάσεις στη γυμναστική.

Διαβάστε περισσότερα

Core training (Part III): Μια σκληρή προπόνηση για κοιλιακούς - πέτρα

Οκτώ ασκήσεις υψηλής δυσκολίας και έντασης για ολοκληρώσεις τον τίμιο αγώνα του σμιλέματος του κορμού.

Αυτή τη εβδομάδα κλείνουμε την τριλογία 'Προπόνηση Κορμού'. Και, όπως συμβαίνει με κάθε τριλογία που σέβεται τον εαυτό της, την κλίνουμε επικά: το τρίτο μέρος της προπόνησης φτάνει την ένταση στο αποκορύφωμα.

Διαβάστε περισσότερα

Core Training (Part II): Πώς θα τελειοποιήσεις τους κοιλιακούς

Μια προπόνηση με αυξημένο βαθμό δυσκολίας, για την ενδυνάμωση του κορμού.

Αυτήν την εβδομάδα θα συνεχίσουμε στο ίδιο μοτίβο με την προηγούμενη: Με ασκήσεις που έχουν στόχο να δυναμώσουν τον κορμό σου. Δυνατό κορμός σημαίνει ισορροπημένο σώμα, μεγάλες επιδόσεις, ασφάλεια και - φυσικά - σωστή λειτουργικότητα.

Διαβάστε περισσότερα

Crossfit για όλους (Part II): Μια γρήγορη προπόνηση για έκρηξη

Ένα workout 15 λεπτών που θα σε 'κάψει' για αρκετές ώρες.

Μετά τη δυναμική προπόνηση της προηγούμενης εβδομάδας, ο Γιάννης Τριπολιτάκης παρουσιάζει ένα συνοπτικό αλλά πολύ εκρηκτικό workout, το οποίο μπορείς να εκτελέσεις ακόμα και στο σπίτι.

Διαβάστε περισσότερα
1 2 3 4 5 6 7
PROMO
Social Man