WORKOUT

Η ανελέητη προπόνηση του Karl Anthony Towns

8 ασκήσεις λουσμένες στον ιδρώτα του σταρ των Minnesota Timberwolves.

Ο Towns είναι ένας ολοκληρωμένος παίκτης που πολύ δύσκολα μαρκάρεται. Φυσικά, όπως όλοι οι τεράστιοι αθλητές, για να φτάσει σε αυτό το επίπεδο έχει αφιερώσει χιλιάδες εργατοώρες μέσα στο γήπεδο και τα γυμναστήρια.

Διαβάστε περισσότερα

8 ασκήσεις για το στήθος που δεν κάνεις αλλά θα έπρεπε

Μια προπόνηση για να ξεκολλήσεις από τον πάγκο και να δεις σημαντική διαφορά.

'Οπως συμβαίνει και με όλους τους υπόλοιπους μυς, προκειμένου να δεις τους μυς του στήθους σου να αναπτύσσονται και να γραμμώνονται, πρέπει να αλλάξεις το προπονητικό συ μοτίβο και να μην επαναλαμβάνεις συνέχεια τις ίδιες ασκήσεις.

Διαβάστε περισσότερα

Δύναμη και αντοχή: 8 ασκήσεις που θα αναδείξουν τους μυς σου

Μια προπόνηση για όλο το σώμα, που μπορείς να την κάνεις παντού και να βλέπεις πάντα αποτελέσματα.

Το σημερινό πρόγραμμα θα σε φτάσει στα άκρα σου και έχει σκοπό να σε γυμνάσει σε πολλά επίπεδα. Το πρώτο απ' αυτά τα επίπεδα είναι η δύναμη. Ανάλογη με το βάρος που θα χρησιμοποιήσεις θα είναι και η βελτίωση στη δύναμή σου

Διαβάστε περισσότερα

Η απάνθρωπη προπόνηση ενός αθλητή του NFL

Ίσως η πιο σκληρή ρουτίνα στον παγκόσμιο επαγγελματικό αθλητισμό αυτή τη στιγμή.

Οι αθλητές του NFL έχουν ξεπεράσει τα ανθρώπινα όρια φυσικής κατάστασης. Προσωπικά, τους παρομοιάζω με σούπερ ήρωες. Η αγωνιστική περίοδός τους είναι μικρή γιατί το άθλημα είναι απίστευτα απαιτητικό και καταπονεί το σώμα σε ασύλληπτο βαθμό.

Διαβάστε περισσότερα

Όγκος και γράμμωση υπερήρωα: Η προπόνηση του Arrow

Μια δυναμική ρουτίνα βγαλμένη από το ασκησιολόγιο του Stephen Amell.

Για τις ανάγκες του Arrow, ο Stephen Amell γυμνάστηκε έντονα και απέκτησε ένα πολύ εντυπωσιακό σώμα. Η γυμναστική του έγινε τρόπος ζωής και δεν σταματάει να την εξελίσσει βάζοντας στο πρόγραμμα του πραγματικά δύσκολες ασκήσεις.

Διαβάστε περισσότερα

Η απόλυτη προπόνηση της επιστροφής από τις διακοπές

Καλωσήρθες. Ελπίζουμε να πέρασες καλά. Πέσε τώρα και παίρνε 8 ασκήσεις που θα επαναφέρουν το σώμα σου ομαλά και γρήγορα σε ικανοποιητικό επίπεδο.

Η επιστροφή στις προπονήσεις - η νέα αρχή - πρέπει να είναι ομαλή. Ένα πρόγραμμα όπως αυτό που ακολουθεί είναι ιδανικό διότι είναι δυναμικό και έντονο, άλλα κατά κύριο λόγο περιλαμβάνει ασκήσεις με το βάρος του σώματος ή με λίγα κιλά.

Διαβάστε περισσότερα

Στο TRX μπορείς να κρεμάσεις τις ελπίδες σου (και) στις διακοπές

Μια σύντομη συνολική προπόνηση που θα σε κρατήσει σε φόρμα όπου κι αν βρίσκεσαι.

Το συγκεκριμένο πρόγραμμα είναι πανεύκολο στην εκτέλεση και μπορείς να το κάνεις παντού. Εγώ ασκούμαι σε ένα μπαλκόνι 2Χ3. Αν αφιερώσεις και εσύ λίγα λεπτά την ημέρα για τη φυσική σου κατάσταση τότε θα μπορέσεις να φας τα υπέροχα εδέσματα και να πιεις τα δροσερά κοκτέιλ σου χωρίς να επιβαρυνθείς με πολλά κιλά.

Διαβάστε περισσότερα
2 3 4 5 6 7 8
POP για τις δύσκολες ώρες

Κανένας γονιός δεν θέλει να διαβάσει αυτό το κείμενο

Μιλήσαμε με την παιδοψυχολόγο της Υποδιεύθυνσης Προστασίας Ανηλίκων, Κωνσταντίνα Κωστάκου.

Σκιτσάροντας το τελευταίο πορτρέτο του Γιάννη Ιωάννου

Έξι Έλληνες σκιτσογράφοι αποχαιρετούν τον δάσκαλό τους.

Ο τελευταίος ρινόκερως

Η ιστορία του Ταμ, του τελευταίου τριχωτού ρινόκερου της Μαλαισίας, που πέθανε κι άφησε πίσω του ένα γενετικό κενό 10.000 ετών.

Social Man
PROMO