Η πιο αποδοτική προπόνηση που μπορείς να κάνεις μόνος στο σπίτι

Ένα δύσκολο και επίπονο πρόγραμμα ασκήσεων, που θα σε ανταμείψει με κάψιμο λίπους και αυξημένη εκρηκτικότητα.
SHARES

Το σημερινό πρόγραμμα αποτελείται από ασκήσεις έκρηξης και πλειομετρικές, οι οποίες ενεργοποιούν όλους τους μυς σου. Εκτελείται χωρίς όργανα, μόνο με το βάρος του σώματός σου, αλλά είναι ένα ιδιαίτερα δύσκολο κι επίπονο πρόγραμμα, που ίσως σε φτάσει στα κόκκινα.

Στόχος εδώ είναι η ενεργοποίηση του μεταβολισμού και η ενδυνάμωση. Επιπλέον, το συγκεκριμένο πρόγραμμα θα σε βοηθήσει να κάψεις λίπος και να γίνεις πιο γρήγορος σε βασικές κινήσεις.

(Φωτογραφίες και GIFs: Θεοφύλακτος Μιχαήλ)

Στην αρχή εκτέλεσε δοκιμαστικά την κάθε άσκηση ξεχωριστά και αργά, για να μάθεις σωστά την τεχνική της. Στη συνέχεια, αφού είσαι σίγουρος ότι γνωρίζεις τις ασκήσεις, εκτέλεσέ τις όσο πιο γρήγορα μπορείς, χωρίς, όμως να αμελήσεις την τεχνική σου.

Πώς θα το κάνεις

Εκτέλεσε τις ασκήσεις σε κυκλική μορφή, τη μια άσκηση μετά την άλλη. Εκτέλεσε την κάθε άσκηση για 40 δευτερόλεπτα και ξεκουράσου 20 δευτερόλεπτα πριν πας στην επόμενη. Στο τέλος του κύκλου ξεκουράσου για 3 λεπτά. Κάνε συνολικά 3 κύκλους.

Άσκηση #1: Κλείσιμο / άνοιγμα των άκρων με άλμα

Συνδυαστική άσκηση με πολλές κινήσεις η οποία γυμνάζει όλο το σώμα.

Άσκηση #2: Πλάγια άλματα στο ένα πόδι

Όταν προσγειώνεσαι στο ένα πόδι, εκτέλεσε κι ένα επιτόπιο άλμα.

Άσκηση #3: Διαγώνιοι κοιλιακοί

Ακούμπησε με το δεξί χέρι τον αριστερό αστράγαλο. Κάνε το ίδιο μετά με τα άλλα άκρα.

Άσκηση #4: Κάμψη και διαγώνιο touch

Αφού εκτελέσεις την κάμψη, σήκωσε ψηλά την λεκάνη και ακούμπησε με το χέρι το αντίθετο πόδι.

Άσκηση #5: Κάμψη με τίναγμα ποδιών

Αφού εκτελέσεις την κάμψη, φέρε τα γόνατα στο στήθος και τίναξε τα προς τα πίσω.

Άσκηση #6: Κάμψη με τέντωμα του κορμού

Αφού εκτελέσεις την κάμψη, φέρε τη λεκάνη προς τα πίσω χωρίς να ξεκολλήσεις τα χέρια.

Άσκηση #7: Πλάγιο στεπ με τίναγμα ποδιού

Εκτέλεσε ένα πλάγιο στεπ και τίναξε το πόδι ψηλά, για να ακουμπήσει το αντίθετο χέρι.

> Ευχαριστούμε για τη φιλοξενία το Oxygen Fitness. Διεύθυνση: Λ. Αμφιθέας 152. Τηλ: 2109843711).

> Ακολούθησε τον Βαγγέλη Πολυμερόπουλο στο Instagram (@vpolimero) για περισσότερες ασκήσεις και περισσότερη έμπνευση.

Share
 

24Media Network

Γιατί έπαψες προπονητή να θυμίζεις;

Όταν αντί για τακτική, διδάσκεις κακούς τρόπους, πέφτεις στα μάτια θαυμαστών και κυρίως παικτών. Ο Πάνος Βόγλης αναλύει γιατί ο Ζοζέ Μουρίνιο δεν είναι πια κανονικός προπονητής.

 
PROMO
Social Man