Κοιλιακοί στις διακοπές: Η προπόνηση των 30'

Μια σύντομη προπόνηση για να διατηρήσεις τη γράμμωσή σου στις μέρες της χαλάρωσης.
SHARES

Οι διακοπές είναι μια περίοδος ξεκούρασης και χαλάρωσης. Πρόσεξε, όμως, μην το παρακάνεις. Αν το σώμα σου αδρανοποιηθεί για περισσότερες από 12 ημέρες, τότε μπορείς να χάσεις μέχρι και το 50% της φυσικής σου κατάστασης. Το κακό είναι ότι για να βρεις πάλι την καλή σου φόρμα θα χρειαστείς τον διπλάσιο χρόνο.

Σίγουρα όταν είσαι σε περίοδο ξεκούρασης δεν μπορείς -και δεν πρέπει- να διατηρήσεις το 100% της φυσικής σου κατάστασης. Μπορείς, όμως, με κάποια μικρά και έξυπνα προγράμματα να συντηρείς την δύναμη και την αντοχή σου. Αυτό θα έχει ως αποτέλεσμα την πιο ομαλή επιστροφή στην καθημερινότητα. Επιπλέον, δεν θα χρειαστεί να ξεκινήσεις τη νέα προπονητική σεζόν από το μηδέν.

(Φωτογραφίες και GIF: Φραντζέσκα Γιαϊτζόγλου-Watkinson)

Το πρόγραμμα που προτείνουμε σήμερα είναι ένα απλό πρόγραμμα κοιλιακών, το οποίο αποτελείται από 8 αγαπημένες μου ασκήσεις. Αφιέρωσε 30 μόλις λεπτά σ' αυτό και θα νιώσεις την κοιλιά σου να καίγεται και τον κορμό σου να δυναμώνει.

Η προπόνηση

Το πρόγραμμα αποτελείται από 4 κύκλους των 8 ασκήσεων. Στον πρώτο κύκλο θα κάνεις κάθε άσκηση για 40'' και θα ξεκουράζεσαι για 20''. Στον δεύτερο κύκλο θα κάνεις την κάθε άσκηση για 30'' και θα ξεκουράζεσαι για 15'' και στους 2 τελευταίους κύκλιους η αναλογία θα είναι 20'' προς 10''. Μεταξύ των κύκλων ξεκουράσου για 3 λεπτά.

Άσκηση #1: Ροκανίσματα

Η επιδίωξη εδώ είναι να ανεβαίνει ο κορμός μέχρι το μέσον της απόστασης από το πάτωμα ως το πόδια.

Άσκηση #2: Ψαλιδάκια

Σήκωσε την ωμοπλάτη και φρόντισε τα πόδια σου να είναι διαρκώς τεντωμένα.

Άσκηση #3: Ποδήλατο

Προσπάθησε ο δεξιός αγκώνας να ακουμπάει το αριστερό γόνατο και το αντίθετο.

Άσκηση #4: Διαγώνια ψαλίδια

Μπορείς να τοποθετήσεις τις παλάμες σου κάτω, για να στηρίζουν τα χέρια το σώμα.

Άσκηση #5: Thrusts

Τέντωνε και μάζευε το κορμί σου μέχρι τα γόνατα να έρθουν κοντά στο στήθος.

Άσκηση #6: High Reach

Τα πόδια να είναι τεντωμένα ψηλά. Κανε 2 επαναλήψεις με 2 πόδια και μετά 2 επαναλήψεις με το ένα πόδι τεντωμένο.

Άσκηση #7: Μποξ

 

Εκτέλεσε ένα κοιλιακό μέχρι επάνω και μετά κάνε κίνηση μποξέρ, στρίβοντας τον κορμό σου δεξιά και αριστερά.

Άσκηση #8: Taps

Σήκω ψηλά, για να χτυπήσουν τα χέρια το πάτωμα. Μετά χτύπα τα χέρια κάτω από τα πόδια.

> Ευχαριστούμε για τη φιλοξενία το Oxygen Fitness. Διεύθυνση: Λ. Αμφιθέας 152. Τηλ: 210 9843711).

> Ακολούθησε τον Βαγγέλη Πολυμερόπουλο στο Instagram (@vpolimero) για περισσότερες ασκήσεις και περισσότερη έμπνευση.

Share
 

24Media Network

Ο Άγιαξ ετοιμάζεται να διαλύσει τη 'χρυσή' ομάδα του

Ο Φρένκι ντε Γιονγκ έχει φύγει ήδη, ο Ματάις ντε Λιχτ ακολουθεί, ο Χακίμ Ζιγές ψάχνεται, τον Νταβίντ Νέρες τον ψάχνουν. Τα μεταγραφικά σενάρια διαλύουν τον Άγιαξ μετά από 175 γκολ τη φετινή σεζόν. Πού καταλήγει η 'χρυσή' γενιά;

Ο Βαλμπουενά δεν είναι Τουρέ

Ο Τσάρλυ γράφει για τον Βαλμπουενά που έρχεται στον Ολυμπιακό και τα στοιχεία που τον χαρακτηρίζουν και μπορεί να προσφέρει στους "ερυθρόλευκους". Γιατί δεν είναι Τουρέ...

 
POP για τις δύσκολες ώρες

Ένας θρύλος της Disney μάς σχεδιάζει την ιστορία του Mickey

Ο Eric Goldberg, μας σχεδιάζει την ιστορία του πρώτου πραγματικού σταρ του Χόλιγουντ.

Social Man
PROMO