Κοιλιακοί στις διακοπές: Η προπόνηση των 30'

Μια σύντομη προπόνηση για να διατηρήσεις τη γράμμωσή σου στις μέρες της χαλάρωσης.
SHARES

Οι διακοπές είναι μια περίοδος ξεκούρασης και χαλάρωσης. Πρόσεξε, όμως, μην το παρακάνεις. Αν το σώμα σου αδρανοποιηθεί για περισσότερες από 12 ημέρες, τότε μπορείς να χάσεις μέχρι και το 50% της φυσικής σου κατάστασης. Το κακό είναι ότι για να βρεις πάλι την καλή σου φόρμα θα χρειαστείς τον διπλάσιο χρόνο.

Σίγουρα όταν είσαι σε περίοδο ξεκούρασης δεν μπορείς -και δεν πρέπει- να διατηρήσεις το 100% της φυσικής σου κατάστασης. Μπορείς, όμως, με κάποια μικρά και έξυπνα προγράμματα να συντηρείς την δύναμη και την αντοχή σου. Αυτό θα έχει ως αποτέλεσμα την πιο ομαλή επιστροφή στην καθημερινότητα. Επιπλέον, δεν θα χρειαστεί να ξεκινήσεις τη νέα προπονητική σεζόν από το μηδέν.

(Φωτογραφίες και GIF: Φραντζέσκα Γιαϊτζόγλου-Watkinson)

Το πρόγραμμα που προτείνουμε σήμερα είναι ένα απλό πρόγραμμα κοιλιακών, το οποίο αποτελείται από 8 αγαπημένες μου ασκήσεις. Αφιέρωσε 30 μόλις λεπτά σ' αυτό και θα νιώσεις την κοιλιά σου να καίγεται και τον κορμό σου να δυναμώνει.

Η προπόνηση

Το πρόγραμμα αποτελείται από 4 κύκλους των 8 ασκήσεων. Στον πρώτο κύκλο θα κάνεις κάθε άσκηση για 40'' και θα ξεκουράζεσαι για 20''. Στον δεύτερο κύκλο θα κάνεις την κάθε άσκηση για 30'' και θα ξεκουράζεσαι για 15'' και στους 2 τελευταίους κύκλιους η αναλογία θα είναι 20'' προς 10''. Μεταξύ των κύκλων ξεκουράσου για 3 λεπτά.

Άσκηση #1: Ροκανίσματα

Η επιδίωξη εδώ είναι να ανεβαίνει ο κορμός μέχρι το μέσον της απόστασης από το πάτωμα ως το πόδια.

Άσκηση #2: Ψαλιδάκια

Σήκωσε την ωμοπλάτη και φρόντισε τα πόδια σου να είναι διαρκώς τεντωμένα.

Άσκηση #3: Ποδήλατο

Προσπάθησε ο δεξιός αγκώνας να ακουμπάει το αριστερό γόνατο και το αντίθετο.

Άσκηση #4: Διαγώνια ψαλίδια

Μπορείς να τοποθετήσεις τις παλάμες σου κάτω, για να στηρίζουν τα χέρια το σώμα.

Άσκηση #5: Thrusts

Τέντωνε και μάζευε το κορμί σου μέχρι τα γόνατα να έρθουν κοντά στο στήθος.

Άσκηση #6: High Reach

Τα πόδια να είναι τεντωμένα ψηλά. Κανε 2 επαναλήψεις με 2 πόδια και μετά 2 επαναλήψεις με το ένα πόδι τεντωμένο.

Άσκηση #7: Μποξ

 

Εκτέλεσε ένα κοιλιακό μέχρι επάνω και μετά κάνε κίνηση μποξέρ, στρίβοντας τον κορμό σου δεξιά και αριστερά.

Άσκηση #8: Taps

Σήκω ψηλά, για να χτυπήσουν τα χέρια το πάτωμα. Μετά χτύπα τα χέρια κάτω από τα πόδια.

> Ευχαριστούμε για τη φιλοξενία το Oxygen Fitness. Διεύθυνση: Λ. Αμφιθέας 152. Τηλ: 210 9843711).

> Ακολούθησε τον Βαγγέλη Πολυμερόπουλο στο Instagram (@vpolimero) για περισσότερες ασκήσεις και περισσότερη έμπνευση.

Share
 

24Media Network

Παναθηναϊκός - Ολυμπιακός: Η καθοριστική φάση που έφερε την ένταση στην Κυψέλη

Με το σκορ στο 12-11 στο τάι μπρέικ ο Ράπτης με το σερβίς του έστειλε τη μπάλα μέσα αλλά ο διαιτητής και ο επόπτης έδειξαν άουτ και αντί για το 13-11 έγινε το 12-12 με τον Παναθηναϊκό να χάνει με 3-2 σετ και να φωνάζει δικαιολογημένα για την διαιτησία.

Τι είναι το ritiro που επέβαλε ο Μαρτίνς

Ο Πέδρο Μαρτίνς συγκέντρωσε τους παίκτες του στο προπονητικό κέντρο του Ρέντη. Το ritiro είναι κάτι συνηθισμένο στην Ιταλία, όχι στην Ελλάδα. Τι είναι, όμως, το... μάντρωμα των παικτών;

Ο Μαρτίνς αντέγραψε Στραματσόνι και Σαββίδη!

Ο Πέδρο Μαρτίνς "μαντρώνει" τους παίκτες του Ολυμπιακού στο προπονητικό κέντρο του Ρέντη μέχρι την Ντουντελάνζ. Η τακτική αυτή ονομάζεται "ritiro" και έχει ιταλικές επιρροές. Το έκαναν πρώτοι οι Στραματσόνι και Σαββίδης. Το Sport24.gr κάνει φλας μπακ και θυμίζει.

 

Σινεμά

Η Desiree Akhavan ξέρει τι κάνει όντως σέξι μια ερωτική σκηνή

Μιλήσαμε με τη σκηνοθέτιδα του 'Miseducation of Cameron Post' για το πώς έφτιαξε μία ταινία για κλινικές 'θεραπείας' ομοφυλοφίλων στην Αμερική του Trump, την ανώμαλη προσγείωσή της μετά το μεγάλο βραβείο του Φεστιβάλ Sundance, και το κλειδί για μια αυθεντική, λεσβιακή ερωτική σκηνή.

PROMO
Social Man