Μια εκρηκτική προπόνηση για γερά, γυμνασμένα πόδια

Μπορεί να τα παραμελείς, αλλά είναι σημαντικά. Δες το κι έτσι: εδώ θα γυμνάσεις το μισό σου σώμα.
SHARES

Σήμερα θα ασχοληθούμε με τη μεγαλύτερη μυϊκή ομάδα του σώματος, τα πόδια. Σε μία άλλη ανάγνωση, θα ασχοληθούμε με την ομάδα που οι περισσότεροι βαριούνται να γυμνάσουν ή παραμελούν συστηματικά. Η αυτόματη σκέψη σ' αυτήν την περίπτωση είναι: “Δεν είναι μύες του καθρέφτη, μπορώ να τα κρύψω με ένα παντελόνι οπότε ας τα προσπεράσουμε”. Αυτό, όμως, είναι τεράστιο σφάλμα, το οποίο μπορεί να σε οδηγήσει σε τραυματισμούς.

Τα θεμέλια του κορμιού σου πρέπει να τα φροντίζεις με συνέπεια και αφοσίωση. Στην καθημερινότητα, τα πόδια είναι αυτά είναι που δέχονται τη μεγαλύτερη επιβάρυνση και αυτά θα σε προστατεύσουν όταν στραβοπατήσεις ή σκοντάψεις κάπου.

(Φωτογραφίες & GIF: Φραντζέσκα Γιαϊτζόγλου-Watkinson)

Το παρακάτω πρόγραμμα προπόνησης δεν έχει σαν στόχο μόνο την ενδυνάμωση των ποδιών σου, αλλά και την αύξηση της ταχύτητας και της έκρηξης. Ο συνδυασμός των ασκήσεων είναι σχεδιασμένος έτσι ώστε να δεις διαφορά μέσα σε ένα μήνα – θα βελτιώσεις την αθλητική σου ικανότητα, την ταχύτητα και τα άλματά σου.

Πώς θα το κάνεις

Υπάρχουν 4 ζευγάρια ασκήσεων. Η πρώτη άσκηση κάθε ζευγαριού είναι άσκηση δύναμης και η δεύτερη, έκρηξης. Η άσκηση δύναμης γίνεται σε μηχάνημα και πάντα με ένα πόδι κάθε φορά. Η δεύτερη άσκηση γίνεται πάνω σε ένα στεπ. Πρέπει να εκτελείς την μια άσκηση αμέσως μετά την άλλη. Κάνε 4 σετ σε κάθε ζευγάρι και μετά ξεκουράσου 2 λεπτά ανάμεσα από τα ζευγάρια.

Ζευγάρι #1

Α. Πιέσεις στην πρέσα με ένα πόδι

Κάνε 8 επαναλήψεις σε κάθε πόδι.

Β. Άλματα στο στεπ

Κάνε 10 συνεχόμενα άλματα όσο πιο γρήγορα μπορείς.

Ζευγάρι #2

Α. Μηχάνημα οπίσθιων μηριαίων

Κάνε 8 επαναλήψεις σε κάθε πόδι.

Β. Step up 

Εκτέλεσε την άσκηση γρήγορα για 20 δευτερόλεπτα.

Ζευγάρι #3

Α. Μηχάνημα έκτασης τετρακέφαλων

Κάνε 8 επαναλήψεις σε κάθε πόδι.

Β. Πλάγιο Step Up

Εκτέλεσε την άσκηση για 20 δευτερόλεπτα.

Ζευγάρι #4

Α. Γάμπες στην πρέσα

Κάνε 8 επαναλήψεις σε κάθε πόδι.

Β. Άλματα με πέρασμα

Εκτέλεσε την άσκηση για 20 δευτερόλεπτα.

> Ευχαριστούμε για τη φιλοξενία το Oxygen Fitness. Διεύθυνση: Λ. Αμφιθέας 152. Τηλ: 2109843711).

> Ακολούθησε τον Βαγγέλη Πολυμερόπουλο στο Instagram (@vpolimero) για περισσότερες ασκήσεις και περισσότερη έμπνευση.

Share
 

24Media Network

Επιτέλους Θρύλος

Τα απίστευτα πράγματα από Βαλμπουενά και Ποντένσε. Η επιστροφή από το 0-2, με ένα σχεδόν τέλειο ματς. Ο Θέμης Καίσαρης γράφει για τον "όπως παλιά" Ολυμπιακό.

 

Σινεμά

Η Margaret Qualley έκανε το πρώτο βήμα

Η κόρη της Andie MacDowell δεν μπήκε στον κινηματογράφο απλά για να μείνει στη σκιά της μητέρας της και το απέδειξε με τον καλύτερο τρόπο στο 'Κάποτε στο...Χόλιγουντ'.

POP για τις δύσκολες ώρες

PODCAST

Γιατί το 'Joker' κέρδισε το Χρυσό Λιοντάρι της Βενετίας

Πώς κέρδισε το 'Joker' το μεγάλο βραβείο και πώς θα επηρεάσει την υπόλοιπη χρονιά; Ποια ήταν η πραγματικά καλύτερη ταινία του φεστιβάλ και ποιο νέο όνομα σκηνοθέτη πρέπει να θυμάσαι; Θα είναι αυτά τα χειρότερα βραβεία του event για τον ιστορικό του μέλλοντος;

Λόγω Τιμής, η προφορική ιστορία

Οι συντελεστές της σειράς εξομολογούνται στιγμές από την πιο 'εσύ κι εγώ' παρέα της ελληνικής τηλεόρασης.

Social Man
PROMO