Πώς θα κάψεις λίπος στο σπίτι σου

Ασκήσεις για καύσεις, έκρηξη και ταχύτητα με μοναδικό όργανο το σώμα σου.
SHARES

Αυτή την εβδομάδα αποφασίσαμε να σε γυμνάσουμε χρησιμοποιώντας μόνο το βάρος του σώματος. Το έχουμε αναφέρει πολλές φορές ότι το σώμα σου μπορεί να γίνει το απόλυτο όργανο γυμναστικής.

Εκτελώντας το συγκεκριμένο πρόγραμμα θα βελτιώσεις την φυσική σου κατάσταση και θα δυναμώσεις πόδια και κορμό. Αποτελείται από 4 πλειομετρικές ασκήσεις και 2 δυναμικές. Σκοπός της προπόνησης είναι να ολοκληρώσεις σε όσο πιο μεγάλη ένταση μπορείς τον κύκλο των ασκήσεων με τις επαναλήψεις που σου δίνονται. Στο τέλος κάθε κύκλου θα νιώσεις έντονο κάψιμο, ιδιαίτερα στα πόδια, καθώς και τους καρδιακούς σου παλμούς να χτυπάνε σε υψηλή ένταση.

Αν δεις ότι κουράζεσαι, πολύ τότε μπορείς να ρίξεις λίγο την ένταση της προπόνησης κάνοντας πιο αργά τις επαναλήψεις. Τι άλλο πετυχαίνεις με αυτή την προπόνηση; Μα φυσικά καις λίπος και αποκτάς έκρηξη και ταχύτητα.

Πώς να το κάνεις

Εκτέλεσε κυκλικά αλλά σε μορφή πυραμίδας τις παρακάτω ασκήσεις που σου δίνονται. Ο κάθε κύκλος συγκεκριμένα εκτελείται ως εξής: 50 seal jacks, 40 reverse lunges, 30 skater hops, 20 burpees, 10 squat, 5 inchworm push ups. 5 inchworm push ups, 10 squats, 20 burpees, 30 skater hops, 40 reverse lunges, 50 seal jacks. Μετά από κάθε κύκλο ξεκουράσου 3-4 λεπτά και εκτέλεσε τον επόμενο. Κάνε συνολικά 3 κύκλους.

Seal Jacks

via GIPHY

Οι παλάμες σου όταν ανοίγουν τα χέρια πρέπει να κοιτάνε εμπρός και τα χέρια να είναι στο ύψος του στήθους. Είναι η άσκηση που κάνουν για ζέσταμα στους navy seals.

Reverse Lunges

via GIPHY

Έχοντας συνεχώς λυγισμένα τα πόδια εκτέλεσε με ταχύτητα πίσω προβολές εναλλάξ.

Skater Hops

via GIPHY

Η κλασική άσκηση με πλάγια άλματα. Να προσγειώνεσαι στο ένα πόδι, λυγίζοντας το γόνατο και φέρνοντας το άλλο πόδι προς τα πίσω.

Burpees

via GIPHY

Η γνωστή πλέον σε όλους άσκηση υψηλής έντασης που γυμνάζει όλο το σώμα. Εδώ, στο άλμα πρέπει να λυγίσεις τα γόνατα και να τα φέρεις κοντά στους αγκώνες.

Squats

via GIPHY

Μείνε χαμηλά και εκτέλεσε όσο πιο γρήγορα μπορείς καθίσματα, χωρίς όμως να τεντώνεις τα πόδια σου.

Inchworm Push Ups

via GIPHY

Άσκηση που γυμνάζει όλο τον άνω κορμό. Περπάτησε με τα χέρια για να έρθεις στην κλασική θέση κάμψεων και εκτέλεσε μία κάμψη. Μετά, επανάφερε το σώμα στην αρχική θέση.

< Ευχαριστούμε για την φιλοξενία το Studio Γυμναστικής, MELTDOWN FITNESS HOUSE Λεωφόρος Κύπρου 172, Αργυρούπολη, τηλ. 6944691723

<Αν θες να μάθεις καινούργιες ασκήσεις και να αναβαθμίσεις την προπόνησή σου, ακολούθησε τον Βαγγέλη Πολυμερόπουλο στο Ιnstagram (@vpolimero)

Share
 

24Media Network

LIVE: ΟΦΗ - Ολυμπιακός

Ο ΟΦΗ υποδέχεται τον Ολυμπιακό στο "Γεντί Κουλέ" (17:15) για την 20η αγωνιστική της Super League 1. Παρακολουθήσετε την εξέλιξη του ματς στο Sport24.gr.

 
Μάθε τα πάντα για φετινά βραβεία
POP για τις δύσκολες ώρες
Social Man
PROMO