ΚΑΡΙΕΡΑ

5+1 δημιουργικοί τρόποι να βρεις δουλειά

Δεν σου λέμε ότι θα πιάσουν και στον Έλληνα εργοδότη. Κάποιοι πάντως τα κατάφεραν. Και πολύ δημιουργικά μάλιστα.

Πολλοί από εσάς έχουν βιώσει τη διαδικασία του να στέλνεις αμέτρητα βιογραφικά και να λαμβάνεις ελάχιστες έως μηδενικές απαντήσεις. Πολλές φορές χρειάζεται απλά να είσαι δημιουργικός για να τραβήξεις την προσοχή του εκάστοτε εργοδότη. Οι παρακάτω δημιουργικές προτάσεις μου θύμισαν μάλιστα ένα βιογραφικό που είχε φτάσει κάποτε στα γραφεία του MAX.

Ήταν μια δημοσιογράφος που επιθυμούσε να εργαστεί στον Όμιο του Πηγάσου. Μόνο που αντί να στείλει ένα απλό βιογραφικό, είχε στείλει ένα ολόκληρο 12σέλιδο, με συνεντέυξεις, μερικά θέματα και κανονικό στήσιμο περιοδικού, γεγονός που φανέρωνε αυξημένες δυνατότητες. Φυσικά κέρδισε αρχικά ένα interview από το τότε αφεντικό μου και μετέπειτα μια θέση εργασίας.

Οι παρακάτω 5 περιπτώσεις που ανίχνευσα online είναι επίσης δημιουργικές. Αρκετά πιο δημιουργικές και έξυπνες βασικά. Μην διστάσεις ακόμα και να τις αντιγράψεις.

Χρησιμοποιώντας τα Google Ads

 

Ποντάροντας στην ματαιοδοξία ορισμένων εργοδοτών στον τομέα του marketing και της διαφήμισης, ο Alec Brownstein δοκίμασε ένα πείραμα. Αγόρασε διαφήμιση μέσω Google Ads στοχευμένη στα ονόματα των διευθυντών εκείνων των εταιρειών στις οποίες θα ήθελε να προσληφθεί. Το Link της διαφήμισης οδηγούσε στο CV του. Πραγματικά ιδιοφυές και απ’ ότι φάνηκε, αποτελεσματικό.

Η διαφήμιση που τράβηξε βλέμματα

Χρειάστηκε να σηκώσει ολόκληρο billboard σε ένα κεντρικό σημείο του Galway ο Paddy Power, προκαλώντας τους συμπατριώτες εργοδότες να τον σώσουν από την ξενιτιά. Μια πολύ απλή διαφήμιση που καλούσε τον κόσμο να του στείλει ένα mail για να του προσφέρει δουλειά. Η καμπάνια “jobless Paddy” του κόστισε 2.000 ευρώ αλλά μάλλον άξιζε μιας και μέσα σε δύο εβδομάδες από την ανάρτηση της διαφήμισης, δέχθηκε αρκετές κλήσεις για συνεντεύξεις.

Χρησιμοποιώντας το Google Search

 

Ο Eric Gandhi έφτιαξε στο LinkedIn το προφίλ του να μοιάζει με αποτέλεσμα του Google Search. Σαν ένα συνδυασμός των λέξεων Creative, Hard-working, Talented κλπ. να δίνει ως μοναδικό αποτέλεσμα το βιογραφικό του συγκεκριμένου υποψηφίου.

Η αίτηση μολών λαβέ

 

Αντί να κάνει αιτήσεις για δουλειές στο χώρο του προγραμματισμού, ο Andrew Horner, δημιούργησε ένα website το οποίο θα επέτρεπε στους εργοδότες να κάνουν εκείνοι αίτηση για να τον εντάξουν στο δυναμικό τους. Τα κείμενα στο site είναι αρκετά έξυπνα γραμμένα αλλά αυτό που ξεχωρίζει είναι η σχεδιαστική του τάση και η δημιουργία ενός πολύ λειτουργικού site, η οποία μάλλον και του χάρισε τη δουλειά σε μια μικρή εταιρεία startup.

Το διαδραστικό βιογραφικό

 

Ο Graeme Anthony αποφάσισε ότι για να κάνεις αίτηση σε μια εταιρεία social media, πρέπει έσυ ο ίδιος πρώτα να φτιάξεις κάτι αρκετά viral και εντυπωσιακό. Δεν ξέρουμε αν πήρε τη δουλειά στην “we are social” αλλά ένα interview το κέρδισε. (Στο κανονικό βίντεο, μπορείς να κλικάρεις στις επιλογές και να δεις περισσότερες πληροφορίες για τον Graeme Anthony).

Πηγή των 5 δημιουργικών CV