Έχεις αναρωτηθεί ποτέ πόση δουλειά χρειάζεται για να βγει μια στοιχηματική απόδοση;

Μιλήσαμε με τον CTO της Stoiximan, Άρη Δημαράκη, λίγο πριν την ομιλία του στο Thessaloniki Summit 2018.
SHARES

Αντικειμενικά, έχεις ήδη αρκετούς καλούς λόγους για να επισκεφτείς τη Θεσσαλονίκη. Το επόμενο διήμερο, 15 και 16 Νοεμβρίου όμως, έχεις ακόμη έναν και είναι εξαιρετικός. Κι αυτό γιατί στη συμπρωτεύουσα πραγματοποιείται το Thessaloniki Summit 2018, με τη συμμετοχή περισσοτέρων από εβδομήντα ομιλητών υψηλού επιπέδου, ανάμεσα στους οποίους βρίσκονται ο Αλέξης Τσίπρας, οι πρωθυπουργοί της Βουλγαρίας και της Σερβίας, αρκετοί ακόμη ανώτατοι πολιτικοί φορείς, προσωπικότητες από άλλες χώρες της Ευρώπης και think tanks.

Παρούσα σε ένα τόσο σπουδαίο συνέδριο, δεν θα μπορούσε να μην είναι και μια κορυφαία εταιρεία όπως η Stoiximan, με ομιλητές σε αρκετές και εξαιρετικά ενδιαφέρουσες θεματικές ενότητες. O CTO της εταιρείας, Άρης Δημαράκης, τη δεύτερη ημέρα του συνεδρίου θα αναλύσει μεταξύ άλλων, κατά τη διάρκεια της ενότητας 'Innovation and Technology Tranfer', τα εντυπωσιακά αποτελέσματα έργου ΑΙ το οποίο έτρεξε η εταιρεία στη Θεσσαλονίκη και το κοινό θα έχει την ευκαιρία να αντιληφθεί την τεχνολογία που απαιτείται για την αποδοτική λειτουργία μιας τόσο απαιτητικής εταιρείας.

Λίγο πριν ανέβει στο βήμα του Thessaloniki Summit, είχαμε την ευκαιρία να συνομιλήσουμε με τον κ. Δημαράκη σχετικά με την δουλειά που απαιτείται μέχρι να φτάσει το τελικό αποτέλεσμα στα μάτια του χρήστη, τον τρόπο που έχει επηρεάσει  η τεχνολογία τον στοιχηματισμό, τη νέα εποχή των τυχερών παιχνιδιών και τις μελλοντικές προκλήσεις της Stoiximan. Για τα υπόλοιπα, φρόντισε να κλείσεις τη θέση σου στο Thessaloniki Summit.



Ο Άρης Δημαράκης

Η Stoiximan είναι μια εταιρεία η οποία βασίζεται σε μεγάλο βαθμό στην παροχή υπηρεσιών προς τον πελάτη και φυσικά στην τεχνολογία. Ποια είναι η μεγαλύτερη πρόκληση που καλείστε να αντιμετωπίσετε και ποιο το δυσκολότερο κομμάτι της δουλειάς σας;

Η μεγαλύτερη πρόκλησή μας είναι ότι έχουμε να ανταγωνιστούμε με εταιρείες κολοσσούς, με εταιρείες που είναι τάξεις μεγέθους μεγαλύτερες από εμάς, με πληθυσμό και resources που προκαλούν δέος. Ωστόσο είμαστε η Stoiximan και καταφέρνουμε εκεί που άλλοι αποτυγχάνουν. Δεν σταματάμε μέχρι να πετύχουμε τους στόχους μας.

Όντας CTO στην ήδη μεγαλύτερη εταιρεία τυχερών παιχνιδιών στο διαδίκτυο, ποιοι είναι αντικειμενικά οι επόμενοι στόχοι σας για την Stoiximan;

Στρατηγικά, τρέχουμε ένα σημαντικό πλάνο επέκτασης σε διεθνείς αγορές. Αυτή την στιγμή είμαστε σε πέντε (Ελλάδα, Κύπρο, Ρουμανία, Γερμανία και Αυστρία) και σύντομα θα είμαστε σε μία ακόμα (Πορτογαλία). Παράλληλα, βασική μας επιδίωξη είναι να βελτιώνουμε το προϊόν και τις υπηρεσίες μας έτσι ώστε να αποκτήσουμε σεβαστό μερίδιο αγοράς σε αυτές τις αγορές μέσα στην επόμενη διετία.

Προ ενός έτους, η Stoiximan αποφάσισε να υιοθετήσει νέες τεχνολογικές μεθόδους εργασίας και συγκεκριμένα τη μεθοδολογία Scrum. Τι σας οδήγησε στην συγκεκριμένη απόφαση, τι σημαίνει αυτό πρακτικά και πώς θα αλλάξει την καθημερινότητα και το αποτέλεσμα της δουλειάς;

Ο βασικότερος λόγος της υιοθέτησης του Scrum ήταν η αναζήτηση μιας μεθόδου οργάνωσης ομάδων που θα κάλυπτε τα πλάνα μας για την μεγάλη αύξηση πληθυσμού που επήλθε. Κοιτώντας πίσω στον χρόνο, θεωρώ ότι πράξαμε σοφά. Είναι ολοφάνερο ότι βρισκόμαστε στον σωστό δρόμο.

Ποιο θα είναι σε γενικές γραμμές το περιεχόμενο της ομιλίας σας στο Thessaloniki Summit;

Θα μιλήσω για καινοτομία και Θεσσαλονίκη. Θα αναφερθώ σε ένα έργο ΑΙ που τρέξαμε με το ΑΠΘ σε υποδομές Microsoft Cloud, σχετικά με την έγκαιρη αναγνώριση fraud συμπεριφορων. Τα αποτελέσματα είναι εντυπωσιακά και το έργο αυτό είναι η αφορμή για το επόμενο στρατηγικό τεχνολογικό προσανατολισμό της Stoiximan.

Πόσο και πώς έχει αλλάξει οι στοιχηματισμός με την είσοδο της τεχνολογίας; Πόσο έχει επηρεάσει η mobile δυνατότητα στοιχηματισμού τις τεχνολογικές απαιτήσεις και το μέγεθος του στοιχηματισμού;

Τα τελευταία χρόνια έγιναν δύο ταυτόχρονες αλλαγές που η μία ανατροφοδότησε την άλλη. Από την μία οι παίκτες έκαναν στροφή στο live στοίχημα και από την άλλη το κανάλι της επιλογής τους έγινε το mobile. Η στοιχηματική εμπειρία δεν έχει σε τίποτα να κάνει με αυτό που βιώναμε ως παίκτες πριν από 10 χρόνια.

Ο πελάτης βρίσκεται αντιμέτωπος με μια οθόνη γεμάτη αποδόσεις και πιθανά στοιχήματα. Πόσες ώρες δουλειάς και από πόσους διαφορετικούς ανθρώπους έχoυν προηγηθεί για να φτάσει το τελικό προϊόν στον παίκτη;

Πολύ καλή ερώτηση. Μιλώντας με φίλους μου κανείς δεν μπορεί να φανταστεί ότι στη Stoiximan εργάζονται σήμερα περίπου 500 άνθρωποι. Είναι ένα πολύ απαιτητικό προϊόν, τόσο στο κομμάτι της προσφοράς (αποδόσεις) όσο και στο κομμάτι των υπηρεσιών (υποστήριξη πελατών, συναλλαγών κτλ) και φυσικά της τεχνολογίας. Πιστέψτε με, πάρα πολλοί άνθρωποι, δουλεύουν πολύ σκληρά 24x7 για να μπορούμε να έχουμε τους πελάτες μας ικανοποιημένους.

Η δυνατότητα στοιχηματισμού σε παιχνίδια από όλες τις κατηγορίες και τα αθλήματα, έχει διευρύνει τις τεχνολογικές απαιτήσεις, δημιουργώντας την ανάγκη για δημιουργία νέων πλατφορμών, όπως ας πούμε το live streaming που επιτρέπει την παρακολούθηση ακόμα και παιχνιδιών τρίτης κατηγορίας της Σουηδίας. Eίναι αυτό μια πρόκληση για την δουλειά σας;

Το πλάτος και βάθος του προϊόντος είναι τεράστια πρόκληση της αγοράς. Πολλαπλασιάστε αυτό που λέτε με το ειδικό προϊόν που προσφέρουμε μόνο εμείς σε κάθε αγορά που δραστηριοποιούμαστε για να καταλάβετε το μέγεθος της πρόκλησης. Αυτό νομίζω είναι που μας διαφοροποιεί από τον ανταγωνισμό και μας δίνει αυτά τα ικανοποιητικά αποτελέσματα σε κάθε αγορά που δραστηριοποιούμαστε.

Ποια είναι η σχέση που έχετε οικοδομήσει με τον αθλητισμό σαν εταιρεία και οι εμπειρίες που έχετε αποκομίσει, μέσω των χορηγιών σε ομάδες και αθλητές;

Η αλήθεια είναι ότι τα τελευταία χρόνια τρέχουμε ένα σημαντικό πρόγραμμα χορηγιών, που μας φέρνει εκ των πραγμάτων κοντά σε ομάδες και αθλητές. Πέρα από την χαρά να γνωρίζεις τα ινδάλματα σου από κοντά, πάντα φροντίζουμε να μαθαίνουμε από αυτούς. Φροντίζουμε να περνάμε στους νέους ανθρώπους μας, το μήνυμα της υπομονής και επιμονής που χρειάζεται για να πετύχεις τους στόχους σου. Αυτό είναι άλλωστε βασικό χαρακτηριστικό του DNA μας.

Τι είναι αυτό που ζητά περισσότερο ένας παίκτης του στοιχήματος από μια σημερινή εταιρεία τυχερών παιχνιδιών;

Ο πελάτης μας θέλει ένα εργαλείο που θα του δίνει την δυνατότητα να στοιχηματίσει στον αγώνα της επιλογής του, σε μία smooth παικτική εμπειρία. Παράλληλα απαιτεί βασιλική εξυπηρέτηση σε οποιοδήποτε πρόβλημα του. Αυτή είναι η δουλειά μας, αυτός είναι ο στόχος που βάζουμε στους εαυτούς μας.

Ποια είναι η φιλοσοφία της εταιρείας σε ό,τι αφορά τα ειδικά στοιχήματα και αποτελεί η προσφορά του καζίνο μια δυναμική πλατφόρμα για την Stoiximan;

Τα ειδικά στοιχήματα, το Casino, το Live Casino και τα Virtuals, ακόμα και το Seri, έρχονται να διαμορφώσουν μία εμπειρία και να ολοκληρώσουν ένα μπουκέτο entertainment που ο μέσος πελάτης μας θεωρεί δεδομένη. Σκοπός μας είναι να διανθίζουμε αυτή την εμπειρία με ακόμα περισσότερες επιλογές ώστε να κάνουμε τους πελάτες μας ακόμα πιο ικανοποιημένους.

Το Thessaloniki Summit διεξάγεται στις 15 και 16 Νοεμβρίου στο συνεδριακό Κέντρο 'Ιωάννης Βελλίδης'. Κλείσε τη θέση σου εδώ.

Share
 

24Media Network

Piece of cake

Ο Παντελής Διαμαντόπουλος γράφει για τον Ολυμπιακό που πέρασε άνετα από το Αγρίνιο και πλέον αφοσιώνεται στον… τελικό κόντρα στον Ερυθρό Αστέρα.

 
POP για τις δύσκολες ώρες
Social Man
PROMO