Ο John Quinn έπεσε μικρός στη μαρμίτα με το whiskey

Μιλήσαμε με τον Global Ambassador του αγαπημένου Tullamore D.E.W. και του δηλώσαμε την ανιδιοτελή αγάπη μας για το ιρλανδέζικο whiskey.
SHARES

Από τα μεγαλύτερα προτερήματα αυτής της δουλειάς είναι η δυνατότητα που σου δίνεται πολλές φορές να συναντήσεις ανθρώπους οι οποίοι όχι απλά θα σου μάθουν πέντε πράγματα παραπάνω αλλά θα σε βάλουν για λίγα λεπτά στο δικό τους κόσμο. Έτσι για ν να κλέψεις λίγη από τη μαγεία του.

Κι όταν έχεις απέναντί σου έναν άνθρωπο που μετρά περισσότερα από 40 χρόνια στον χώρο του ιρλανδέζικου whiskey, έχοντας υπηρετήσει το Tullamore D.E.W. από κάθε πιθανό ρόλο, ξέρεις ότι κρύβει μπόλικη μαγεία στις τσέπες, το μυαλό και τα λόγια του.

Ο John Quinn ήρθε στη χώρα μας για το Athens Bar Show, εκεί όπου μας παρουσίασε το νέο φανταστικό από κάθε σκοπιά Tullamore DEW XO Rum Cask Finish. Ένα αυθεντικό ιρλανδέζικο ουίσκι τριπλής απόσταξης, τριπλής ανάμιξης και τριπλής παλαίωσης, σαν το κλασικό αγαπημένο Tullamore DEW, το οποίο όμως ωρίμασε σε βαρέλια που προηγουμένως φιλοξενούσαν ρούμι XO από την Καραϊβική. Με αυτό τον τρόπο  δημιουργείται η απαλή, πολυεπίπεδη γεύση του με γλυκιές και τροπικές νότες.

 

Αλλά πάμε να δούμε τι μας είπε ο John Quinn στην συνέντευξη που μας έδωσε.

Παρότι δεν περάσατε πολύ χρόνο στη χώρα μας, οφείλω να ρωτήσω πώς σας φάνηκε το Athens Bar Show αλλά και η αθηναϊκή σκηνή γενικότερα.

Πρώτα απ' όλα πρέπει να πω ότι το Athens Bar Show είναι πολύ εντυπωσιακό. Υπάρχει πολύ χώρος για να καταφέρουν τα brand και οι εταιρείες να δημιουργήσουν κάτι, να εκφράσουν την προσωπικότητα του brand τους και να επιτρέψουν στους επισκέπτες να έχουν το χρόνο και το χώρο να μάθουν αλλά και να διασκεδάσουν. Στα περισσότερα show, ο χώρος είναι περιορισμένος άρα και η αλληλεπίδραση με τον κόσμο πολύ μειωμένη. Δεν πέρασα όσο χρόνο θα ήθελα στα αθηναϊκά bar αλλά απ' ό,τι είδα είναι ένα πολύ αναπτυγμένο bar scene με πολύ καλά εκπαιδευμένους bartenders.

Θα ήθελα να ακούσω από ένα global ambassador πώς βλέπει τον μέσο Έλληνα whiskey – drinker.

Αντίστοιχα με τους bartenders, ο Έλληνας καταναλωτής μοιάζει πολύ ενημερωμένος και ακόμα περισσότερο δείχνει ορεξάτος να μάθει ακόμα περισσότερα. Στο masterclass που έκανα, βρήκα τις ερωτήσεις του κόσμου πάρα πολύ στοχευμένες και σωστές, κάτι που δείχνει πόσο καλά ενημερωμένος είναι ο κόσμος.

Μας αρέσουν τα ιρλανδέζικα whiskies αλλά δεν είμαι σίγουρος αν έχουμε αντιληφθεί πραγματικά τα χαρακτηριστικά τους ή απλά τα αγαπήσαμε όπως κάθε τι άλλο ιρλανδικό. Τι κάνει το ιρλανδέζικο whiskey μοναδικό στα δικά σας μάτια;

Δεν μπορώ να γνωρίζω το πάθος που μου λες ότι έχουν οι Έλληνες για κάθε τι ιρλανδικό αλλά μπορώ να πω ότι επειδή το γευστικό προφίλ του ιρλανδέζικου whiskey τίνει προς την πιο γλυκιά μεριά του γευστικού πεδίου, αυτό μοιάζει να ταιριάζει ιδανικά με τη μέση γευστική παλέτα του Έλληνα. Η μοναδκότητα του ιρλανδέζικου whiskey προέρχεται από έναν συνδυασμό του πόσο προσιτό αλλά ταυτόχρονα και πόσο πολύπλοκο είναι. Νομίζω αυτός είναι ο λόγος που η συγκεκριμένη κατηγορία ανθίζει σε τόσα διαφορετικά μέρη.

 

Το Tullamore Dew μιλά για την ομορφιά του blend. Ποιο είναι αυτό το ταίριασμα χαρακτηριστικών που χρειάζεται κάποιος για να κάνει τη δική σας τη δουλειά;

Ω Θεέ μου, δεν ξέρω. Φαντάζομαι βοηθά να είσαι μεγάλος και άσχημος! Με βοηθά πολύ το γεγονός ότι είμαι στη δουλειά τόσο καιρό. Μπορώ να σου μιλάω επί ώρες για τα διαφορετικά brand, τις καλές στιγμές και τις συνεχιζόμενες ευκαιρίες και προκλήσεις πο αντιμετωπίζουμε. Οι περισσότεροι θέλουν να μαθαίνουν τι συμβαίνει στις άλλες χώρες και με τα ταξίδια μου τους κρατώ ενήμερους. Αλλά και οι ρυτίδες βοηθούν μια χαρά.

Ταξιδεύετε μιλώντας για το whiskey. Τι αλλάζει από το ένα ακροατήριο στο άλλο και τι παραμένει ίδιο στα ταξίδια σας;

Μπορεί να σου φανεί αστείο αλλά το μόνο που αλλάζει είναι η όψη των ανθρώπων και η γλώσσα που μιλούν. Οι άνθρωποι δεν είναι ίδιοι στο Δουβλίνο και την Αθήνα και σίγουρα διαφέρουν από τη μια ήπειρο στην άλλη. Αυτό που μένει ίδιο είναι η δίψα για γνώση. Περισσότερο από ποτέ, οι λάτρεις του whiskey είναι περίεργοι να μάθουν και αυτό ισχύει για κάθε ήπειρο, χώρα και πόλη που επισκέπτομαι. Όπου κι αν πηγαίνω οι άνθρωποι θέλουν μία ξέγνοιαστη και χαρούμενη ζωή. Η Αθήνα μου θυμίζει κάθε φορά αυτό ακριβώς.

Είναι πιο ανταγωνιστική η αγορά αυτά τα χρόνια για ένα whiskey ή παραμένει ίδιο το business με προηγούμενες δεκαετίες;

Τώρα είναι πιο περίπλοκο από ποτέ. Όταν ξεκίνησα σε αυτή τη δουλειά στις αρχές των 70s υπήρχαν μόλις 6 ιρλανδέζικα whiskies διαθέσιμα και τώρα υπάρχουν πάνω από 100 ετικέτες. Πέρα από αυτό, έχουν μεγαλώσει τα δίκτυα διανομών, οι υπεραγορές ακόμα και ο τρόπος εμπορίας. Αυτό έχει αναγκάσει τους προμηθευτές να παλεύουν για μια θέση στο ράφι ενός σούπερ μάρκετ ή ενός bar. Πρόσθεσε σε αυτό την ανάγκη να εκπαιδεύσεις και να ενδυναμώσεις το προσωπικό μίας επιχείρησης, κάτι που δεν υπήρχε ούτε σαν σκέψη παλαιότερα. Ας μην αρχίσω καλύτερα να μιλάω για τα μέσα ενημέρωσης. Υπάρχουν τόσα και τόσα Μέσα, έντυπα και online. Κι ακόμα δεν έχω μιλήσει καν για τα social media. Αυτός είναι ένας ολόκληρος κόσμος που δεν υπήρχε σίγουρα 20 χρόνια νωρίτερα, πόσο μάλλον 40 χρόνια νωρίτερα.

 

Η κουλτούρα των cocktail είναι και θα είναι σε hype αν και στην Ελλάδα νομίζω αρχίζω να στρεφόμαστε και πάλι προς τα αποστάγματα και να τα εκτιμάμε περισσότερο. Εσείς απολαμβάνετε το Tullamore DEW στα cocktail;

Μου αρέσει πραγματικά το Tullamore DEW σε ένα sour, ένα Manhattan ή ένα Old Fashioned. Οπότε η απάντηση είναι ναι! Αλλά παράλληλα θαυμάζω και τον τρόπο με τον οποίο οι bartenders αναδεικνύουν την πολυπλοκότητα των γεύσεων που βρίσκει κανείς στο Tullamore DEW και δημιουργούν τα δικά τους πρωτογενή cocktail. Πριν μερικά χρόνια πίστευα ότι δεν θα μπορούσα να συνηθίσω το whiskey σε cocktail και τώρα το λατρεύω.

Αν αναλογιστούμε τους διαγωνισμούς που υπάρχουν και την αγάπη για τα φώτα της δημοσιότητας, οι bartenders πολλές φορές μοιάζουν να υπερβάλλουν με τις δημιουργίες τους. Τι τους συμβουλεύετε;

Η συμβουλή μου είναι πάντα η ίδια. Να είναι ειλικρινείς με τον εαυτό τους και τη δημιουργία τους. Συνήθως καλούνται να εξηγήσουν τι έχουν δημιουργήσει και γιατί οπότε είναι βέβαιο ότι ότι εκείνοι που υπερβάλλουν θα ξεχωρίσουν και όχι με καλό τρόπο.

 

Το Tullamore DEW XO Rum Cask Finish είναι μια πραγματικά φανταστική κίνηση τόσο από τη σκοπιά του marketing όσο και από την πραγματική αξία αυτού που έχετε δημιουργήσει. Τι νέο φέρνει στην οικογένεια του Tullamore DEW και τι σημαίνει για τα μελλοντικά σας σχέδια;

Φέρνει πραγματικά ένα νέο τύπο νεωτερικότητας στο brand. Μας προσφέρει μία νέα γευστική κατεύθυνση, επιτρέποντας παράλληλα στους bartenders να σκαρφιστούν ακόμα περισσότερες δημιουργίες. Όσον αφορά το μέλλον, μας δίνει την αυτοπεποίθηση που χρειαζόμαστε για να πιέσουμε ακόμα περισσότερο τα όρια που θέτουμε στο brand.

Η καινοτομία μοιάζει αναπόφευκτη για ένα brand που θέλει να επιβιώσει. Αλλά πόσο μπορείς να πιέσεις τα όρια όταν μιλάμε για ένα whiskey που θέλει να διατηρήσει τον χαρακτήρα και τις αξίες του;

Αυτή είναι η μεγάλη πρόκληση για όλα τα επιτυχημένα brands. Θέλουμε να είμαστε καινοτόμοι αλλά όχι στο σημείο που θα αρχίσουμε να χάνουμε το DNA μας. Είναι μια εύθραυστη ισορροπία πολλές φορές αλλά όποιο Tullamore DEW και αν λασάρουμε, να είστε σίγουροι ότι θα φέρει το χαρακτήρα και τις αξίες του Tullamore DEW.

 

Share
 

24Media Network

 
POP για τις δύσκολες ώρες

Κανένας γονιός δεν θέλει να διαβάσει αυτό το κείμενο

Μιλήσαμε με την παιδοψυχολόγο της Υποδιεύθυνσης Προστασίας Ανηλίκων, Κωνσταντίνα Κωστάκου.

Σκιτσάροντας το τελευταίο πορτρέτο του Γιάννη Ιωάννου

Έξι Έλληνες σκιτσογράφοι αποχαιρετούν τον δάσκαλό τους.

Social Man
PROMO