LIFE

Πώς θα βρεις την έμπνευση για να αλλάξεις ό,τι δεν σε ευχαριστεί

Από το να μάθεις κάτι καινούργιο, όπως για παράδειγμα ένα χόμπι, μέχρι να υιοθετήσεις μια καλή συνήθεια.

Η έμπνευση βρίσκεται στα πιο απίθανα μέρη και η ελευθερία για δημιουργικότητα δεν σταματά ποτέ. Για πολλούς, ο Σεπτέμβριος σηματοδοτεί μια νέα αρχή – αυτή που θέλεις να μάθεις κάτι καινούργιο, όπως για παράδειγμα ένα χόμπι, να αλλάξεις ό,τι δεν σε ευχαριστεί και να υιοθετήσεις μια καλή συνήθεια.

Στη ζωή δεν είναι όλα άσπρο ή μαύρο και κάτι που μας ταίριαζε στο παρελθόν μπορεί πλέον να μη μας εκφράζει. Μπορούμε να έχουμε παραπάνω από μία ιδιότητες και να μας αρέσουν διαφορετικά και αντίθετα πράγματα στη ζωή. Είμαστε διαφορετικοί και αυτό είναι το ωραίο και μάλιστα είμαστε και διαλέγουμε να είμαστε περισσότερα από ένα πράγμα. Τολμώντας, λοιπόν, το διαφορετικό, επιλέγοντας να κάνουμε όσα μας ευχαριστούν και μας εκφράζουν, όσο αντίθετα και αν φαίνονται στους γύρω μας, μπορούμε να δημιουργήσουμε μία καλύτερη πραγματικότητα για εμάς, έναν κόσμο γεμάτο αντιθέσεις και χωρίς συμβιβασμούς ή διλήμματα.

Η ανακύκλωση και η επαναχρησιμοποίηση των πραγμάτων είναι για κάποιους ανθρώπους, τρόπος ζωής και μια προσπάθεια να αφήσουν το δικό τους όμορφο αποτύπωμα. Μέσα από την καμπάνια “Create New & Re-use Old & Support Art &more”, powered by glo στηρίζει νέους καλλιτέχνες από διαφορετικούς χώρους τέχνης, οι οποίοι ενώνουν τις δυνάμεις τους για να δημιουργήσουν σχέδια, έργα και προϊόντα φιλικά προς το περιβάλλον.

 

Η σχεδιάστρια upcycle ρούχων Βασιλική Ρούσσου, ο street artist Σωτήρης Φωκέας ή αλλιώς Soteur που χρησιμοποιεί φιλικά προς το περιβάλλον χρώματα και πρώτες ύλες και ο Νίκος Ζήκος, ένας από τους σημαντικότερους σύγχρονους Έλληνες και κοινωνικά ευαισθητοποιημένους φωτογράφους της γενιάς του, συμπράττουν σε μία νέα συλλογή που περιλαμβάνει T-shirts, καπέλα, πετσέτες θαλάσσης και άλλα προϊόντα.

Η Βασιλική Ρούσσου

Σκοπός της καμπάνιας είναι η ενημέρωση και η ευαισθητοποίηση σε θέματα ανακύκλωσης, επαναχρησιμοποίησης και βιώσιμης ανάπτυξης, μέσω μιας ενέργειας «Create New & Re-use Old & Support Art &more» powered by glo που θα διπλασιάσει τα έσοδα τα οποία θα προκύψουν από τις πωλήσεις μιας γκάμας προϊόντων ρουχισμού, φιλικής προς το περιβάλλον. Μέσω της ενέργειας αυτής, τα έσοδα που θα προκύψουν θα διπλασιαστούν για να ενισχύσουν σημαντικά το πρόγραμμα του οργανισμού Fabric Republic, το οποίο συλλέγει πλεονάζοντα ρουχισμό και τον ανακυκλώνει ή τον διανέμει για επαναχρησιμοποίηση.

Ο Σωτήρης Φωκέας
Ο Σωτήρης Φωκέας

Έχοντας ως σήμα κατατεθέν την ανακύκλωση και την επαναχρησιμοποίηση των προϊόντων για βιώσιμη ανάπτυξη, οι brand ambassadors της καμπάνιας «Create New & Re-use Old & Support Art &more» powered glo  έχουν μετατρέψει το χόμπι τους σε επάγγελμα. Ο καθένας από εμάς όμως μπορεί να ασχοληθεί σε μεγαλύτερο ή μικρότερο βαθμό με ασχολίες που ενισχύουν την ιδεολογία της ανακύκλωσης – από τη δημιουργία upcycle ρούχων ή αξεσουάρ, street art ή ζωγραφική με φιλικά προς το περιβάλλον χρώματα καθώς και άλλες δραστηριότητες, όπως ακριβώς κάνουν και η Βασιλική Ρούσσου, Σωτήρης Φωκέας και Νίκος Ζήκος.

Ο Νίκος Ζήκος