Brooks Brothers: Σημαντική αύξηση πωλήσεων 12% το 2016

Η LT APPAREL AE, η εταιρία που εισάγει και προωθεί τα προιόντα της Brooks Brothers, πέτυχε αύξηση των πωλήσεων στην ελληνική αγορά, αποδεικνύοντας ότι ο Έλληνας καταναλωτής έχει αγκαλιάσει το προϊόν
SHARES

To 2016 υπήρξε ακόμη μια ιδιαίτερα δύσκολη χρονιά για τον κλάδο της ένδυσης. Η αγορά κινήθηκε σε πτωτικούς ρυθμούς στο σύνολο του έτους, και ιδιαίτερα στο τελευταίο 3μηνο.

Μέσα σε αυτό το περιβάλλον, η LT APPAREL AE, η εταιρία που εισάγει και προωθεί τα προιόντα της Brooks Brothers, πέτυχε αύξηση των πωλήσεων στην ελληνική αγορά, αποδεικνύοντας ότι ο Έλληνας καταναλωτής έχει αγκαλιάσει το προϊόν και επαληθεύοντας τον κανόνα, ότι σε περιόδους ύφεσης τα ισχυρά Brands κατακτούν έδαφος και κερδίζουν μερίδιο αγοράς.

ΠΩΛΗΣΕΙΣ 2016

Αύξηση 12% επιτεύχθηκε στον κύκλο εργασιών το έτος 2016.

Ανήλθε σε € 7.258.234 έναντι € 6.472.805 το 2015.

ΜΙΚΤΑ ΚΕΡΔΗ.

Τα μικτά κέρδη για το 2016 ανήλθαν σε € 3.469.446 έναντι € 3.246.422 το 2015 καταγράφοντας αύξηση 7,5%.

ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΑ ΚΕΡΔΗ (EBITDA).

Η εταιρία επέτυχε αύξηση λειτουργικών Κερδών κατά 11% σε € 552.324 έναντι

€ 497.387 το 2015.

ΚΕΡΔΗ ΠΡΟ ΦΟΡΩΝ (EBT).

Τα Κέρδη προ φόρων( ΕΒΤ) ανήλθαν σε € 128.962 το 2016, έναντι € 73.466 για το 2015, έχοντας καταγράψει αύξηση 75%.

ΕΠΕΝΔΥΣΕΙΣ- ΔΙΚΤΥΟ ΔΙΑΝΟΜΗΣ (2009 - 2016).

Η εταιρία στα 7 χρόνια λειτουργίας έχει συνολικά επενδύσει το ποσό των 3.000.000 ευρώ, έχοντας δημιουργήσει παράλληλα 70 νέες θέσεις εργασίας. Εχει αναπτύξει έως σήμερα ένα δίκτυο διανομής που αποτελείται από 3 καταστήματα BROOKS BROTHERS στην Αττική (στην οδό Σταδίου &a Αμερικής στο City Link, στο Εμπορικό Κέντρο Golden Hall στο Μαρούσι, και στον Πειραιά στην οδό Γρ. Λαμπράκη 101), καθώς και από σημεία πώλησης shop in shop εντός των τεσσάρων πολυκαταστημάτων ATTICA (Αθήνα Κέντρο & Αθήνα Μαρούσι, Θεσσαλονίκη Κέντρο & Θεσσαλονίκη Mediterranean Cosmos), καθώς και 2 καταστήματα outlet στο McArthurGlen στα Σπάτα και στο Factory Outlet Φαλήρου. Η εταιρία το 2016, προσέθεσε στο δίκτυό της, ένα νέο μοντέλο καταστήματος «Concept store» στην Ύδρα, με την ονομασία MyΥδρα το οποίο φιλοδοξεί να το αναπτύξει και σε άλλες τουριστικές περιοχές της χώρας.

ΑΝΑΠΤΥΞΗ

Ελλάδα: Η εταιρία προγραμματίζει να προχωρήσει σε νέες επενδύσεις και επέκταση του Δικτύου με νέα καταστήματα. ‘Εχει ήδη ξεκινήσει συνεργασίες με επιλεγμένα καταστήματα χονδρικής πώλησης καλύπτοντας γεωγραφικά τις μεγάλες πόλεις της Ελλάδας όπως Λαμία, Λάρισα, Ιωάννινα, Χανιά Κρήτης, Πάτρα, Καβάλα και άλλες.

Εξωτερικό: Παράλληλα, εξετάζει για την 2ετία 2017-2018 την περαιτέρω προώθηση του brand στο εξωτερικό, με το 2ο κατάστημα στη Ρουμανία καθώς και την ίδρυση του 1ου Brooks Brothers στην Βουλγαρία αλλά και στην Κύπρο, όπου κατέχει τα αποκλειστικά δικαιώματα προώθησης του brand.

Share
 

24Media Network

Η χαμένη πυξίδα του Παναθηναϊκού

Ο Γιάννης Σερέτης γράφει για τον χαμένο προσανατολισμό του Παναθηναϊκού και τους βασικούς στόχους του για να διεκδικήσει την πέμπτη θέση.

Ποια ήταν η καλύτερη φανέλα της Α1 των '90s;

Από την κατακόκκινη σαν Lacta εμφάνιση του Ολυμπιακού, στις αλήτικες, street εμφανίσεις του Σπόρτιγκ και στην πολύχρωμη ψυχεδέλεια των εμφανίσεων του Περιστερίου και του Πανιωνίου. Αυτά είναι τα μπασκετικά μας '90s, μέσα από τις εμφανίσεις των ομάδων.

Το μόνο καθαρό πλεονέκτημα της ΑΕΚ

Ο Κώστας Τσίλης βάζει στο τραπέζι και αναλύει το μοναδικό καθαρό πλεονέκτημα που έχει η ΑΕΚ για το ντέρμπι της Κυριακής (17/2) με τον Ολυμπιακό στο Φάληρο.

 
PROMO
Social Man