Brooks Brothers: Σημαντική αύξηση πωλήσεων 12% το 2016

Η LT APPAREL AE, η εταιρία που εισάγει και προωθεί τα προιόντα της Brooks Brothers, πέτυχε αύξηση των πωλήσεων στην ελληνική αγορά, αποδεικνύοντας ότι ο Έλληνας καταναλωτής έχει αγκαλιάσει το προϊόν
SHARES

To 2016 υπήρξε ακόμη μια ιδιαίτερα δύσκολη χρονιά για τον κλάδο της ένδυσης. Η αγορά κινήθηκε σε πτωτικούς ρυθμούς στο σύνολο του έτους, και ιδιαίτερα στο τελευταίο 3μηνο.

Μέσα σε αυτό το περιβάλλον, η LT APPAREL AE, η εταιρία που εισάγει και προωθεί τα προιόντα της Brooks Brothers, πέτυχε αύξηση των πωλήσεων στην ελληνική αγορά, αποδεικνύοντας ότι ο Έλληνας καταναλωτής έχει αγκαλιάσει το προϊόν και επαληθεύοντας τον κανόνα, ότι σε περιόδους ύφεσης τα ισχυρά Brands κατακτούν έδαφος και κερδίζουν μερίδιο αγοράς.

ΠΩΛΗΣΕΙΣ 2016

Αύξηση 12% επιτεύχθηκε στον κύκλο εργασιών το έτος 2016.

Ανήλθε σε € 7.258.234 έναντι € 6.472.805 το 2015.

ΜΙΚΤΑ ΚΕΡΔΗ.

Τα μικτά κέρδη για το 2016 ανήλθαν σε € 3.469.446 έναντι € 3.246.422 το 2015 καταγράφοντας αύξηση 7,5%.

ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΑ ΚΕΡΔΗ (EBITDA).

Η εταιρία επέτυχε αύξηση λειτουργικών Κερδών κατά 11% σε € 552.324 έναντι

€ 497.387 το 2015.

ΚΕΡΔΗ ΠΡΟ ΦΟΡΩΝ (EBT).

Τα Κέρδη προ φόρων( ΕΒΤ) ανήλθαν σε € 128.962 το 2016, έναντι € 73.466 για το 2015, έχοντας καταγράψει αύξηση 75%.

ΕΠΕΝΔΥΣΕΙΣ- ΔΙΚΤΥΟ ΔΙΑΝΟΜΗΣ (2009 - 2016).

Η εταιρία στα 7 χρόνια λειτουργίας έχει συνολικά επενδύσει το ποσό των 3.000.000 ευρώ, έχοντας δημιουργήσει παράλληλα 70 νέες θέσεις εργασίας. Εχει αναπτύξει έως σήμερα ένα δίκτυο διανομής που αποτελείται από 3 καταστήματα BROOKS BROTHERS στην Αττική (στην οδό Σταδίου &a Αμερικής στο City Link, στο Εμπορικό Κέντρο Golden Hall στο Μαρούσι, και στον Πειραιά στην οδό Γρ. Λαμπράκη 101), καθώς και από σημεία πώλησης shop in shop εντός των τεσσάρων πολυκαταστημάτων ATTICA (Αθήνα Κέντρο & Αθήνα Μαρούσι, Θεσσαλονίκη Κέντρο & Θεσσαλονίκη Mediterranean Cosmos), καθώς και 2 καταστήματα outlet στο McArthurGlen στα Σπάτα και στο Factory Outlet Φαλήρου. Η εταιρία το 2016, προσέθεσε στο δίκτυό της, ένα νέο μοντέλο καταστήματος «Concept store» στην Ύδρα, με την ονομασία MyΥδρα το οποίο φιλοδοξεί να το αναπτύξει και σε άλλες τουριστικές περιοχές της χώρας.

ΑΝΑΠΤΥΞΗ

Ελλάδα: Η εταιρία προγραμματίζει να προχωρήσει σε νέες επενδύσεις και επέκταση του Δικτύου με νέα καταστήματα. ‘Εχει ήδη ξεκινήσει συνεργασίες με επιλεγμένα καταστήματα χονδρικής πώλησης καλύπτοντας γεωγραφικά τις μεγάλες πόλεις της Ελλάδας όπως Λαμία, Λάρισα, Ιωάννινα, Χανιά Κρήτης, Πάτρα, Καβάλα και άλλες.

Εξωτερικό: Παράλληλα, εξετάζει για την 2ετία 2017-2018 την περαιτέρω προώθηση του brand στο εξωτερικό, με το 2ο κατάστημα στη Ρουμανία καθώς και την ίδρυση του 1ου Brooks Brothers στην Βουλγαρία αλλά και στην Κύπρο, όπου κατέχει τα αποκλειστικά δικαιώματα προώθησης του brand.

Share
 

24Media Network

Έδωσε δικαιώματα

Ο Σάββας Τζιομπάνογλου γράφει για την ήττα του ΠΑΟΚ στην Σλοβακία, την αντίδραση που θα πρέπει να βγάλει η ομάδα και τις βοήθειες που δεν έχει πάρει από τις μεταγραφές.

"Η ΑΕΚ δεν είχε πάθος"

Ο Καλέμπ Εκουμπάν της Τραμπζονσπόρ σκόραρε τρία γκολ εις βάρος της ΑΕΚ και μίλησε στο Sport24.gr για τη διαφορά με την Ένωση, το άδειο ΟΑΚΑ, όπως και για τον επαναληπτικό.

 
equalizer

Quentin, δεν είσαι ηθοποιός!

Τον λατρεύουμε ακόμα κι όταν παραδεχόμαστε ότι δεν είναι καλός σε ένα πράγμα: Στην ηθοποιία. Αυτό δεν σημαίνει πως δεν είναι απολαυστικός. Λεπτή η γραμμή. Παραθέτουμε τα πειστήρια.

O Tarantino μέσα από 10 ατάκες του

Το 1992 το “Reservoir Dogs” μας σύστησε ένα νέο δημιουργό. Δύο δεκαετίες μετά, ο Κουέντιν Ταραντίνο συνεχίζει να διδάσκει - και να (μας) διασκεδάζει.

Το δίδυμο του 'Pulp Fiction' χτυπά 4άδα

Η Tarantino Week συνεχίζεται στο Oneman, και κάθε μέρα θα επιλέγετε εσείς τους αγαπημένους σας χαρακτήρες από τη φιλμογραφία του μεγάλου σκηνοθέτη.

POP για τις δύσκολες ώρες

Ο δρόμος έχει τη δική του μουσική

Συναντήσαμε τους ανθρώπους που δίνουν ήχο στην καλοκαιρινή Αθήνα.

Social Man
PROMO