CruiseInn-Celestyal Cruises: Ολοκληρώθηκε με επιτυχία η μοναδική κρουαζιέρα επιχειρηματικότητας στην Ελλάδα

Από τις 2 έως τις 9 Ιουλίου φιλοξενήθηκε για τέταρτη συνεχόμενη χρονιά στο Celestyal Crystal το CruiseInn, η πιο συναρπαστική κρουαζιέρα επιχειρηματικότητας, με έμφαση στους κλάδους του Τουρισμού, της Οινογαστρονομίας και της Ναυτιλίας.
SHARES

Το κρουαζιερόπλοιο αφού επισκέφτηκε τη Μύκονο, τη Μήλο, τη Σαντορίνη, το Ηράκλειο και το Κουσάντασι, επέστρεψε στο λιμάνι του Πειραιά, έχοντας αναδείξει τις δύο νικήτριες επιχειρηματικές ιδέες, από τις συνολικά πέντε νέες ιδέες που σχηματίστηκαν κατά τη διάρκεια του φετινού  διαγωνισμού.

Οι ομάδες εργάστηκαν εν πλω για επτά ημέρες, με σκοπό να εκπαιδευτούν, να δικτυωθούν και να αναπτύξουν καινοτόμες λύσεις που βασίστηκαν σε πραγματικές ανάγκες των επιχειρήσεων--χορηγών της οργάνωσης και υποστηρίχθηκαν τεχνολογικά από τις Cisco και Logicom. Οι συμμετέχοντες είχαν τη δυνατότητα να παρακολουθήσουν ειδικά θεματικά workshops, να αλληλεπιδράσουν με πάνω 30 επαγγελματίες από τους κλάδους τουρισμού και της γαστρονομίας, με κύριο στόχο να αναπτύξουν τις ιδέες τους αξιοποιώντας όλα τα εφόδια που τους δόθηκαν από τους συνεργάτες της οργάνωσης.

Οι νικητές ανακοινώθηκαν σε μια ιδιαίτερη εκδήλωση που έλαβε χώρα εν πλω την τελευταία ημέρα της κρουαζιέρας. Στην τελετή λήξης παραβρέθηκε η κ. Δήμητρα Βλάχου, Marketing Manager της Celestyal Cruises, η οποία ως οικοδεσπότης αλλά και μέλος της οργανωτικής επιτροπής, καλωσόρισε τους 35 συμμετέχοντες και πραγματοποίησε την απονομή των βραβείων.

Αναλυτικά, νικήτριες αναδείχθηκαν οι παρακάτω ομάδες:

C(elest)

Paule Mckenna, Γιώργος Τερμέντζογλου, Δημήτρης Γεωργίου, Josh Rivera

Η Celest είναι μια έξυπνη τεχνολογική πρόταση που λύνει προβλήματα στο χώρο της φιλοξενίας και του τουρισμού εμπλέκοντας ενεργά τους πελάτες σε κάθε φάση του κύκλου ζωής των υπηρεσιών. Αυτό επιτυγχάνεται μέσα από ένα έξυπνο δίκτυο το οποίο ενσωματώνει στοιχεία τελευταίας τεχνολογίας αλλά και μία ψυχαγωγική διάσταση. Οι CRM λυσεις που προσφέρονται από την πλατφόρμα και η δυνατότητά της να «σκέφτεται» και να αλληλεπιδρά με τους πελάτες έχουν ως αποτελεσμα βελτιωμένη εμπειρία, brand awareness και business insight.

Η ομάδα της C προσφέρει μια λύση στο challenge που είχε ορίσει η Celestyal Cruises για την βελτίωση της εμπειρίας των επιβατών κρουαζιέρας, για αυτό και επόμενο βήμα σε συνέχεια της σχετικής διάθεσης της ναυτιλιακής εταιρείας είναι η πραγματοποίηση πιλοτικού προγράμματος στα πλοία της.

Dimitra

Οδυσσέας Λαμτζίδης, Δημήτρης Μπιζόπουλος, Ορέστης Γενιατάκης, Κώστας Σκουρής, Ιωσήφ Κεσσίσογλου, Ηλίας Αλεξάκης

H Dimitra πρόκειται για ένα ολοκληρωμένο σύστημα καλλιέργειας ακριβείας, μέσω του οποίου οι οινοπαραγωγοί θα μπορούν να:

1. εποπτεύουν σε πραγματικό χρόνο τις συνθήκες καλλιέργειας,

2. ειδοποιούνται έγκαιρα για πιθανές ακραίες καιρικές συνθήκες και ασθένειες,

3. “εκδημοκρατικοποιήσουν” τα δεδομένα που συλλέγονται για την ενδυνάμωσης της Έρευνας (π.χ. πανεπιστήμια, ερευνητικοί οργανισμοί, κλπ),

4. επιταχύνουν την επικοινωνία τους με ασφαλιστικές εταιρείες, σε θέματα που αφορούν προβλήματα στην καλλιέργεια,

5. ενδυναμώσουν τις ενέργειες marketing στην προώθηση του τελικού προϊόντος.

Ο στόχος της ομάδας είναι να αναπτυχθεί το πρωτότυπο της λύσης σε συνεργασία με τη Santo Wines, η οποία έθεσε και την ανάγκη της να εξελίξει την παρακολούθηση των καλλιεργειών της κάνοντας χρήση τεχνολογίας(IOT),  στα πλαίσια του CruiseInn 2018.

Η Celestyal Cruises απένειμε χρηματικό έπαθλο ύψους 1.000 ευρώ σε κάθε μία από τις νικήτριες ομάδες, ενώ παράλληλα τους δόθηκε συνδρομή 1 έτους στο Cisco Solutions Partner Program, και πλήρη υποστήριξη από τους engineers της Logicom για να διασυνδέσουν το software τους με τις hardware λύσεις της Cisco, πρόσβαση σε Cloud Servers για 12 μήνες από την Lancom και τρεις(3) μήνες συμβουλευτική και υπηρεσίες digital marketing από τη SimpleApps.

Ακόμη, η Celestyal Cruises πρόσφερε χρηματικό έπαθλο 1000 ευρώ για δύο πιο δημιουργικούς σκοπούς. Τη δημιουργία περιεχομένου (φωτογραφίες, βίντεο) που θα παρουσιάζει τη συνολική εμπειρία της επταήμερης κρουαζιέρας, αλλά και του πιο ενεργού συμμετέχοντα του εκπαιδευτικού προγράμματος του φετινού CruiseInn. Το βραβείο δημιουργικότητας κέρδισε η Ιωάννα Ρούσσου, ενώ αντίστοιχα το βραβείο του πιο ενεργού συμμετέχοντα ο Ιωάννης Χαρχάντης.

Παράλληλα ένας από τους βασικούς στόχους του CruiseInn είναι η σύνδεση και η αλληλεπίδραση των συμμετεχόντων του με τις τοπικές επιχειρηματικές κοινότητες στους προορισμούς της κρουαζιέρας. Φέτος οργανώθηκαν δύο εκδηλώσεις σε Σαντορίνη και Ηράκλειο - Κρήτης σε στρατηγική συνεργασία με την Santo Wines Winery το Bizrupt και Aldemar Resorts αντίστοιχα. Η ατζέντα περιελάμβανε παρουσιάσεις αποκεντρωμένων επιχειρήσεων και οργανισμών που δραστηριοποιούνται με επιτυχία στους προορισμούς ενώ ακολούθησε η παρουσίαση των λύσεων που αναπτύσσονταν κατά την διάρκεια του CruiseInn. Τελικός στόχος ήταν να προκύψει γόνιμος διάλογος για την περαιτέρω βελτίωση-ωρίμανση των νέων λύσεων αλλά και αναζήτηση πιθανών συνεργασιών μεταξύ των παρευρισκόντων.

 

Μαζί με τους συμμετέχοντες, με το Celestyal Crystal ταξίδεψαν εξειδικευμένοι επαγγελματίες, στελέχη επιχειρήσεων & επιχειρηματίες,που δραστηριοποιούνται στους θεματικούς κλάδους του CruiseInn, και εκπρόσωποι επενδυτικών ταμείων(venture capitals), όπως η Celestyal Cruises, η Cisco, η Logicom, Lancom, το efood, η Welcome Pickups, οι Venture Friends, το Uni.fund, η Borrow My Brain και η Syncbnb. Οι καταξιωμένοι επαγγελματίες είχαν τη δυνατότητα να ανταλλάξουν γνώσεις και να καθοδηγήσουν ολιστικά καθ’ολη τη διάρκεια της κρουαζιέρας τους 35 νέους επαγγελματίες.

Το CruiseInn 2018 συνδιοργανώνεται με την υποστήριξη της Celestyal Cruises, τη μοναδική εταιρεία κρουαζιέρας με έδρα την Ελλάδα. Χορηγοί της δράσης είναι η Cisco Greece, η Logicom, η Lancom, η Santo Wines, το efood, η Beat, o Κουτσοδόντης, ο Οργανισμός Λιμένος Ηρακλείου και η Aldemar Resorts.

Την αιγίδα τους προσφέρουν το Υπουργείο Τουρισμού, ο Δήμος Μυκόνου, ο Δήμος Μήλου, ο Δήμος Ηρακλείου, το Visit Greece και το Bluegrowth, ενώ υποστήριξη παρείχαν το Πλαίσιο, η Korres, η Revolut η Moosend, η SimpleApps και η isMOOD.

Community Partners του CruiseInn είναι το Athens Center for Entrepreneurship and Innovation του ΟΠΑ, το ATH/TECH College, το Bizrupt, το British Council, το Code.Hub, το The Cube Athens, το Found.ation, οι Industry Disruptors-Game Changers, η EESTEC LC Athens, η EESTEC LC Xanthi, το Envolve, το Invent ICT, το i4G, το Mindspace, το Orange Grove, το Πανόραμα Επιχειρηματικότητας, το The People’s Trust, το ReGeneration, το Startup Grind Athens, το ThinkBiz, το Youth Entrepreneurship Club και το Young Executives Shipping Forum.

Χορηγοί επικοινωνίας του CruiseInn είναι το Fortune Greece, η HuffPost Greece, το Oneman, ο Λάμψη 92,3 και το RISE TV. Media partners είναι το EMEA, το επιχειρώ, το Frapress.gr, το GetBusy, το It’s Possible, το Join Radio, το Kariera.gr, το Portnet, το Startup.gr, το Startupper, το Skywalker, ο ΣΤΕΝΤΟΡΑΣ και ο Music 89.2.

Ακολούθησε το CruiseInn στο Facebook και το Instagram.

Let’s Get CruiseInn!

Share
 

24Media Network

Κόουτς τι έχεις πάθει;

Ο Παντελής Διαμαντόπουλος αναρωτιέται αν όλα όσα έγιναν στα ματς του Ολυμπιακού με τη Ντινάμο έπρεπε να γίνουν ή ο Μαρτίνς έχει απλά κουραστεί.

Το παπούτσι του Ζάιον Ουίλιαμσον εξερράγη

Στην πρώτη φάση του πολυαναμενόμενου Duke-North Carolina, ο απόλυτος πρωταγωνιστής της βραδιάς, Ζάιον Ουίλιαμσον τραυματίστηκε, όταν διαλύθηκε το αριστερό παπούτσι και 'πλήγωσε' το γόνατο στο πόδι που προσπάθησε να ισορροπήσει το βάρος του.

Ο Τσόλο έχει μπερδέψει το πού είναι η καρδιά

O Nτιέγκο Σιμεόνε δικαιολογήθηκε για την απρεπή χειρονομία του, λέγοντας πως 'ήταν κίνηση καρδιάς'. Πέραν τούτου, το Champions League του 'χε ξεφύγει σε αποβολές ή αποκλεισμούς. Έχει 'φάει' 6 για 20 ματς.

Το "ρε μαλ@@@" του Σωκράτη στον Τσεχ

Ο Σωκράτης Παπασταθόπουλος ξεστόμισε απίθανη ατάκα στον Πετρ Τσεχ, στο περιθώριο του αγώνα της Άρσεναλ με την ΜΠΑΤΕ. Η στιγμή που ο διεθνής στόπερ αποκαλεί "μαλ@@@" τον Τσέχο κίπερ. (VIDEO)

 
PROMO
Social Man